UFC 111 - GSP vs. Hardy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Muistetaan kuitenkin, että GSP:hän vei Kossia mattoon ihan miten halusi. Kai sen GSP:n pieksijän on oltava yksinkertaisesti parempi vapaaottelija kuin herra itse :)

Kos ei kuulemma treenannut yhtään painia, koska luuli olevansa sillä osastolla ylivoimainen. Tiedä sitten olisiko sillä ollut mitään vaikutusta.

Mä luulen, että ottelullinen tasoero esim. Serraan, Fitchiin & Alvesiin on vaan kasvanut GSP:n eduksi sitten herrojen edellisten kohtaamisen. Toi GSP:n treenaminen on älykästä ja erittäin tehokasta. Tällä hetkellä en usko, että ilman pientä ihmettä/onnen kantamoista kukaan WW:ssä voittaisi GSP:tä. GSP tulee varmasti rikkomaan ton Hughesin mainitun ennätyksen ellei kaveri sitten etsi haasteita muualta. Mutta muuten kuten edellä on mainittu niin hyviä otteluita saadaan muiden kesken iltoihin :) GSP:n ylivoima saa varmaan tulevat haastajat treenamaan entistä kovemmin mikä on vaan lajin kannalta plussaa!

Voit olla oikeassa GSP:n ja haastajien edelleen kasvaneen tasoeron suhteen, mutta yleisesti ajatellen koko 170 paunasten luokan taso ja taidot on noussut valtavasti sitten Hughesin mesturuus aikojen. En olisi Hughesin ennätyksen rikkoutumisesta vielä tässä vaiheessa ihan varma, niin pienestä se on joskus kiinni.

Ellei vie nyt Hardy samalla tavalla onnistuen lyömään GSP:n tajunkankaalle niin en itse jaksa uskoa, että Kossikaan siihen pystyy.
No se on vain oma mielipiteeni.
Mitä tuohon nousuun MW:hen tulee niin sitä en usko tapahtuvan koska eikös Mr. St.Pierre sanonut, että tahtoo otella pitkän uran ja siihen ei sovi painoluokkien vaihtelu.

Ellei vie nyt Hardy samalla tavalla onnistuen lyömään GSP:n tajunkankaalle niin en itse jaksa uskoa, että Kossikaan siihen pystyy.
No se on vain oma mielipiteeni.
Mitä tuohon nousuun MW:hen tulee niin sitä en usko tapahtuvan koska eikös Mr. St.Pierre sanonut, että tahtoo otella pitkän uran ja siihen ei sovi painoluokkien vaihtelu.

Niin, Hardyn ongelma on paini. Se ei ole hardyllä tarpeeksi hyvää estääkseen maahanviennit. Eiköhän tämä mene samaa kaavaa kuin gsp:n muutkin matsit, eli vähän aikaa pystyssä, shoottaus, sitten murjoo maassa paskaksi.

Uusi Primetime episode ulkona, fight hymnistä ainakin löytyy.

Muutamalla eurolla vois ottaa kiinni Hardyn voiton puolesta :o) Mutta pahoin pelkään, että miehellä on mennyt enemmän aikaa itsensä mainostamiseen kuin jumppamiseen :(

Kun kattoo noita gsp kolmee viimestä matsia uudelleen, ei voi muuta kun ihmetellä mitä hardylla olis muka tarjottavana, että sais voiton gspstä. Se ground&pound on niin julmaa ja voimia syövää ettei hardy varmasti vaan jaksa enää sitä tahtia kolmannen erän jälkeen, jos selviää sinne saakka. Joten gsp win by TKO neljäs erä.
Fitch vs. Alves voi ollakin mielenkiintonen mättö.

Yllätyn kyllä positiivisesti hardyn puolesta jos pääsee neljänteen erään asti, tää on ohi ennen kuin kaks erää on menty, ja hardy on pahasti mustelmilla, GSP (T)KO r1-r2

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
toivon kyllä hartaasti että dan hardy voittais, edes sillä lucky punchilla. riittäis spekulointia mma forumeilla

Kuka sen laittokaan aika fiksusti et "there are no lucky punches, we're there there to punch out the other guy, if one happens to land a punch, i cant see how its lucky"

ei nyt sanatarkalleen mut silti

Kuka sen laittokaan aika fiksusti et "there are no lucky punches, we're there there to punch out the other guy, if one happens to land a punch, i cant see how its lucky"

ei nyt sanatarkalleen mut silti

Taisi olla itse GSP. Sanoi ainakin jossain haastiksessa että : " There is no such thing as lucky punch" Kyseessä taisi olla alkuhypet St Pierre vs Serra 2.

Hardy on kyllä juuri sen tyylinen kaveri, joka voisikin yllättää. Tuntematon kova tappelija, jolla on luonnetta, kova leuka ja ei yhtään mitään hävittävää.

Bas Rutten tuohon malliin puheli joskus Inside MMA-ohjelmassa.

mun mielestä toi lucky punch tarkottaa just sellasta tilannetta, jossa selvästi alakynnessä oleva vastustaja roiskasee puol epätoivosesti kunnon heijarin johon tää vastustaja sopivasti nojaa vastaan.

mutta tottahan se on että lyömään vastustajaa sinne on menty ja eiköhän se hardy nyt ainakin pari kertaa osu.

Ei se Hardyn pysty nyt ihan täydellistä ole,toki pystyottelussa painoluokan kärkeä. GSP vie painissa kuin räsynukkea. GSP 2.round rnc.

Saa nähdä näyttääkö MAX koko lähetyksen, kun ohjelmatiedot näyttää tällaista::(

05.00 MAX Fight: UFC 111 (K15)
06.20 Formula 1: vapaat harjoitukset (2.es)
07.30 Formula 1: Extra
07.50 Formula 1: aika-ajot

Vittu jos ne rupee kesken Mir vs. Carwinin näyttämään jotain formuloiden vapaiden harjoitusten uusintoja niin lähetän kyllä niin vihaisen palautteen, että ohjelmapäällikkö tukehtuu kahviinsa:curs:

Edit. tuo oli siis telkku.comista, taitaa olla että niillä mennyt taas vahingossa lauantai aamulle toi UFC ohjelmatiedoissa, joten taidetaan sittenkin nähdä koko lähetys.:dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom