Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä en sinänsä ihmettelisi vaikka siirtyisikin painoluokkaa ylemmäs. Ei sillä ole enää 170-paunaisissa mitään voitettavaa, kun se on jo tähän mennessä kepittänyt joka ainoan varteenotettavan kundin omassa painoluokassaan. Itse asiassa minä jopa tykkäisin, jos se hyppäisi ylemmäs.
No voisi kuvitella, että Marcus Davis ja Mike Swick voitoilla ansaitsee paikan vähintään top5. Hardy kuitenkin voitti Davisin viime kesänä, jolloin Davisikin oli aivan kärki guhinoissa mukana. Swickilläkin oli mukava neljän ottelun voitto putki ennen Hardy ottelua.Ei 170 paunasissa kyllä ole joo juuri kiinnostavia matseja GSP:lle. Tietty Hardy tai kuka tahansa top5 ottelija voi yllättää (onko Hardy top5??), mutta onhan GSP ihan omaa luokkaansa. 185 paunasissa olisi matseja jonoksi asti. Mutta siellä on sitten jo aika isoja kavereita, voimaerossa GSP tietty häviäisi verrattuna nykyiseen luokkaan.
Ei 170 paunasissa kyllä ole joo juuri kiinnostavia matseja GSP:lle. Tietty Hardy tai kuka tahansa top5 ottelija voi yllättää (onko Hardy top5??), mutta onhan GSP ihan omaa luokkaansa.
Joskus muistan lukeneeni että aikoo siirtyä vasta kun pääsee hughesin puolustuksien ohi määrässä, tiedä sit paljonko on matkaa enää, vai onko ohi jo.
GSP on niin pirun hyvä, etten mä oikeen keksi miten sen voisi muuten voittaa kun lyömällä tajun kankaalle. :D Eli kuten Serra teki. Mutta kun se pystykin on niin hyvää ja mattoon mennään heti kun siltä tuntuu, saiko Alves tai Fitch yhtään kunnon lyöntiä sisään pystyssä? Tai BJ?
Mitäs veikkaatte, siirtyykö GSP 185 paunasiin lähiaikoina? Onhan se treenannut punttia nyt aika paljon, puhuu uudesta chapterista elämässään jne. Voisiko tulla ilmoitus siirtymisestä Hardyn moukaroinnin jälkeen?
Koscheck, joka D1-mestaruuteen johtaneella kaudella paini 42-0 rekordin timantinkovassa seurassa, ei mielestäsi ole huippupainija? Ja tarkennatko vielä hieman millä perusteilla luokittelet Kosin yksipuoliseksi matsaajaksi?olisi kiva nähdä gsp:n matsaavan jotain todellista huippupainijaa vastaan, jolloin päästäisiin oikeasti näkemään gsp:n pystytaidot. Tällä hetkellä sellaista vastusta ei löydy ww. (harmi, että Koscheck liian yksipuolinen matsaaja)
Koscheck, joka D1-mestaruuteen johtaneella kaudella paini 42-0 rekordin timantinkovassa seurassa, ei mielestäsi ole huippupainija? Ja tarkennatko vielä hieman millä perusteilla luokittelet Kosin yksipuoliseksi matsaajaksi?