UFC 105: Couture vs. Vera SPOILERS!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sleep-O
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tästä ei ilmeisesti ollut vielä thrediä.

Marraskuun 14.

MAIN CARD

* Randy Couture vs. Brandon Vera
* Dan Hardy vs. Mike Swick
* Michael Bisping vs. Denis Kang
* Matt Brown vs. James Wilks
* Ross Pearson vs. Aaron Riley

PRELIMINARY CARD

* Terry Etim vs. Shannon Gugerty
* John Hathaway vs. Paul Taylor
* Nick Osipczak vs. Matthew Riddle
* Alexander Gustafsson vs. Jared Hamman
* Roli Delgado vs. Andre Winner

UFC_105_Couture_vs_Vera_poster.jpg

Kiva nähdä Finnfight veteraanikin paikalla!

Tuosta puuttuu vielä:

Denis Siver vs Paul Kelly

Hardy vs Swick voittaja pääsee ottelemaan tittelistä seuraavaksi

Meitsi on katsomossa seuraamassa matseja!!! :dance:

e. Pakko sanoa samaan hengenvetoon, että on muuten suht heikko kortti jopa eurooppakortiksi. Hienoa tosin nähdä Randyn matsi livenä. Mutta ee anneta sen haittaa! WAR HARDY&RANDY!!

Rupeekoha Randy pikkuhiljaa olee jo liian vanha patu?=D
Sehän on joka matsissa se liian vanha patu ;)

Ei mitään huippumatseja tiedossa, mutta eipä se kerro vielä otteluiden tasosta.

Parempi kun olis tajunnu lopettaa muutama matsi sitten. Vähän aikaa sitten uumoilivat vielä Couture vs Fedor matsia, jokainen tietää että pappa olis nyt arkussa.

Mietinkin että miten voi olla noin köyhä kortti, kun ei löydy melkeen mitään mielenkiintoista, kunnes tajusin että ihan perus Eurooppakorttihan se siellä.

köyhä kortti ehkä mutta paikanpäällä olis varmaan siisti olla ku britit pitää metelii.
ja onhan siellä hardy vs swick mitä odotan munat huurussa.

Tää tulee ilmaseks Spikelta mikä saattaa selittää entisestään ns. "star powerin" puuttumisen.

Mua kiukuttaa Terry Etimin juuttuminen undercardiin.

Yleensä nuo vähä heikommat kortit yllättää viihdyttävyydellä. Toivon mukaa Spike jatkaa prelimien näyttämistä, ja saatas nähdä Gustafssonin otteita iha "teeveestä".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[M]ikko;2691286 sanoi:
Toivon mukaa Spike jatkaa prelimien näyttämistä, ja saatas nähdä Gustafssonin otteita iha "teeveestä".

Spike on lähettänyt näinä "prelikertoina" kaksi matsia ja nyt on vähän vaikea uskoa, että Spike lähettää prelejä ennen heidän omaa lähetystään...vaikka lähettäisikin niin kyllä tuolta undercardista menee helposti se 3 matsia ainakin sen eteen.

Se onkin sitten eriasia jos tulee nopea tyrmäys ja lähetyksessä on aikaa, mutta eipä Hamman mikään helppo vastustaja ole.

Loistava undercard

Terry Etim vs. Shannon Gugerty
John Hathaway vs. Paul Taylor
Dennis Siver vs Paul Kelly

E: Sähläystä

Loistava undercard

UFC 105: Couture vs. Vera
Tästä ei ilmeisesti ollut vielä thrediä.

Marraskuun 14.

MAIN CARD

* Randy Couture vs. Brandon Vera
* Dan Hardy vs. Mike Swick
* Michael Bisping vs. Denis Kang
* Matt Brown vs. James Wilks
* Ross Pearson vs. Aaron Riley

PRELIMINARY CARD

Terry Etim vs. Shannon Gugerty
John Hathaway vs. Paul Taylor
Dennis Siver vs Paul Kelly

Tää meni vähän ohi? Miks tuosta nyt puuttuu jotain prelimatseja? tai sit mä oon vaan vähän pihalla

Randyn syitä painonpudotukseen:

“It was more about opportunity. I think I’ve competed with those bigger guys and been doing just fine. Obviously it will be nice to be back with guys my own size and not have to deal with the disparaging weight difference and size difference. It eliminates some of those strategic situations you don’t want to get in with guys that big. The opportunity arose to compete back at 205 pounds, there’s some interesting fights there. The heavyweight division is getting deeper, there’s Velasquez, Carwin and Lesnar and a lot of other guys that aren’t just big heavyweights, they’re very good fighters and good athletes so all around it makes sense for me to be at 205 right now.”

“I think it’s a god time to be in the mix (at 205 pounds), there’s some very interesting guys. “Shogun” just did a great job with Machida, Machida’s at the top of the heap right now, Anderson’s been dallying around in the 205 pound class and just fought Forrest, so there’s some very interesting fights at 205 pounds.”

“I think Anderson would be a great fight, I’ve been impressed watching him and his style. He’s so accurate and smooth on his feet. Style wise I think it was a tough match-up for Forrest. Forrest is a brawler and a very aggressive fighter and that played into the countering style of Anderson. We kinda hoped Forrest would be able to catch him and get him out of synch but it didn’t really work for Forrest.”

Itse kyllä haluisin nähdä Randy vs A Silva, joidenkin mielestä se on läpihuutojuttu, mutta itse kyllä en siihen täysin usko

Toivosin että Hardy voittas Swickin ja pääsis haastaa GSP:n. Ei ollu paljon Quickillä annettavaa viimeks GSP:tä vastaan.. Hardy on muutenkin aika persoona.

Et tosiaa :D Mitäköhän mä selitän :D. Oli jon fitch mielessä vaa :( Ja Silva eikä GsP, mähän oon ihan väärässä painoluokassa.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom