No mutta sehän oli vaan Titon oveluutta.
Paitsi Fedor ;)
Missä organisaatiossa fedor on ollut mestari 5? tai edes 4 vuotta? kaikki ne on olleet ennen sitä konkursissa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta sehän oli vaan Titon oveluutta.
Paitsi Fedor ;)
Hienosti saatiin Fedor mukaan UFC 104 keskusteluun. Pakko tätä kuitenkin on sen verran kommentoida, että itse olen sitä mieltä, että vuodesta 2003 saakka Fedoria on voitu pitää ns. ykkösenä. Nyt asiat on toisin jos ei Fedor ota matsia UFC:n ykkös nimien kanssa, mutta kyllä tuossa tommonen 5vuotta helposti tulee. Tämä siis minun mielipide asiasta.Missä organisaatiossa fedor on ollut mestari 5? tai edes 4 vuotta? kaikki ne on olleet ennen sitä konkursissa..
Shogun reenailee ja ihan hyvältä näyttää:
http://www.youtube.com/watch?v=DF2-2NFHXp4&feature=player_embedded
Pros Picks: Machida vs. Shogun
http://www.sherdog.com/news/articles/pros-picks-machida-vs-shogun-20493
Pros that picked Machida: 21
Pros that picked Rua: 2
Aika murskaava tulos.
Lisäksi unohdit mainita että kyseinen kaveri ei ole hävinnyt yhtään erää koko vapaaotteluhistoriansa aikana. Kertahan se tietysti olisi ensimmäinenkin ja veikkaisinpa että menis pakka sekasi aika pahasti kun ei olekaan enää johdossa pisteissä.Aika vaikea veikata Machidaa vastaan ku kaverin record on 15-0, kahdesta viimesestä matsista kaksi tyrmäysvoittoa.
Lisäksi unohdit mainita että kyseinen kaveri ei ole hävinnyt yhtään erää koko vapaaotteluhistoriansa aikana. Kertahan se tietysti olisi ensimmäinenkin ja veikkaisinpa että menis pakka sekasi aika pahasti kun ei olekaan enää johdossa pisteissä.
Nyt ku kaikki hehkuttaa tätä suurta "karatemestaria" ni pitää vähän kommentoida. Odotan innolla että tulisi vastaan joku sellainen ottelija kenellä on hyvä tekniikka pystyssä, en mitenkään pysty uskomaan että karate lyönneillä voitetaan puhdasoppinen nyrkkeilylyönti, tai karate potkuilla voitetaan thaipotku, tai karate jalkatyöskentelyllä voitetaan nyrkkeily jalkatyöskentely. Olis myös mielenkiintoista nähdä joku jenkki freestyle painija mikä tekis takedownit ja sit makais voiton, olisiko machidalla aseita sitä vastaan.