Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Goldbering vois kyllä korvata jollain selostaja botilla ihan helposti.UFC:n selostus on historiapläjäyksiä lukuunottamatta kuin jostain EA Sportsin NHL2000:sta, samat lauseet loopilla...
En kyllä ymmärrä miten tuosta Roganista jaksetaan jauhaa :D mun mielestä ei paljon parempaa äijää tohon hommaan tule edes mieleen. Goldbergistä nyt ymmärtäis jos jauhettais.
pistäkääpä ite sitten kokeillen, katotte jotain matsia ja äänet pois, selostatte sitten samalla sitä matsia niinkuin olis yleisöä, nauhoittakaa se, ja kuunnelkaa jälkikäteen, tännekkin voi lähettää toki, ihan joku mp3 tiedosto käy.
prides oli kyl hyvä selostus musta. paremmaks meni vaan jos rampage oli mukana
pistäkääpä ite sitten kokeillen, katotte jotain matsia ja äänet pois, selostatte sitten samalla sitä matsia niinkuin olis yleisöä, nauhoittakaa se, ja kuunnelkaa jälkikäteen, tännekkin voi lähettää toki, ihan joku mp3 tiedosto käy.
Ei nyt Japi tarvii lapselliseksi ryhtyä. Rogan on musta kyllä ihan jees, välillä vaan ihmetyttää ne "oh, good leg kick" ja sitten potku jää loppujen lopuks torsoksi. Enemmän kyllä tykkään Basin tyylistä, Goldbergin sais heivata hiuksista jonnekin.
Mua vituttaa Joe Rogan yli kaiken. Aina vittu kertomassa miten asiat pitäis tehdä ja jauhaa siitä vitun Eddie Bravosta ku se olis jumalasta toinen. "Oh, he's doing it all wrong. He should train under Eddie Bravo and learn the proper teachnique..." ja vittu sitä samaa eventistä eventtiin. Ja sit se hehkuttaa ja jaksaa marista niin jenkki tyyliin, huhu. Nojoo, jenkithän tota pääasiassa kuuntelee että ei sitä oikeestaan voi pistää miinukseks. Joo, ei mulla muuta tällä kertaa.