UFC 103 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yeshh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liitytään nyt sen verran tähän, että itseäni Roganin maneereista kyöstittää eniten ottelun jälkeinen haastattelu "Alright I'm here with (very happy) N.N" ja "N.N ladies and gentlemen!". Saatana että rupeskin taas vituttamaan. Tästä tulee ihan paska päivä.

Rogan on ihan kunigas äijä. Asiantuntemusta ja huumoria löytyy. Tietty rubberguard/Bravo hehkuttelu välillä vähän särähtää. Puolueellisuuttakin on aina välillä havaittavissa, mutta ei niin häiritsevissä määrin kun täällä monet valittaa. Tehtävä on todella vaikea ja kun jäbä elää hommassa niin tunteella mukana niin ihmekkös kun tulee välillä mokattua. Rogan osaa selittää todella hienosti tilanteita, jotta tavis yleisö ymmärtää mitä ottelijat yrittävät. Rutten vielä rinnalle mukaan, niin siinä olis paketti kasassa. Roganin haastattelutkin on hemmetin hyviä kun vertaa moniin muihin yrittäjiin. (Randy, Tito, Bill Goldberg)

Whoopie Goldberg on asia erikseen. Goldie kyllä on niin maneeriensa vanki, että täytyis laittaa ehdottomasti vaihtoon. Mieheen on kyllä jo niin tottunut, että olis todella outoa jos joku muu olis tilalla.

Bruce Buffer on myös alansa ikoni. Jotenkin tuntu et mies meinas jo hiipua jossain välissä, mut nyt on viime aikoina taas tullut huikeita mainevent esittelyjä. Meikä diggaa.

Niin kauan kuin Dana on UFC:n peräsimessä, niin en näe että Rogan/Goldie/B.Buffer kolmikko on lähdössä yhtään mihinkään.

Goldberg maneeriensa vanki on.
Kaikista sen jutuista käänteisen sanajärjestyksen käyttö eniten minua ärsyttää.
Rogan on asiatyyppi sinänsä, välillä vieläkin tuo rubberguard/bravo hehkuttelu puskee läpi, mutta ei ollenkaan niin pahasti kuin välillä.

Puolueellisuudesta sen verran, että tuossa hommassa on todella vaikeaa olla puolueeton. Joskus tulee itsekkin lähdettyä mukaan tuohon selostajien hehkutukseen ja ihmettelee sitten tuomaripäätöstä. Äänet pois katsoessa matsi vaikuttaakin sitten ihan erilaiselta.

Vittu kun meillä olis joku väittelyketju...

Enivei, Crocop oli aivan hirveä, en oo ikinä äijästä pitänyt mutta melkein alkoi jo käydä sääliksi.

Vitor oli kieltämättä tehokas mutta en mä nyt vielä sitä laittaisi A.Silvaa vastaan, W.Silvaa kyllä. Sitten se voisi kostaa Hendolle sen löylytyksen mallia 2006...

Onneksi unohdin laittaa vedot vetämään, koska en todellakaan ennakoinut että T.Griffin tyrmää Francan...tai ketään muutakaan.

Pakko sanoa vielä tuosta Roganista: todella asiallinen kaveri, jonka maneerit ei pistä erikoisemmin korvaan. Sen sijaan enemmän mua hatuttaa sen tyyli hypettää esimerkiksi ottelijaa X siitä, että kuinka maailmanluokkaa sen BJJ on. Jos sen BJJ on maailmanluokkaa, niin miksei X oo saavuttanut siinä lajissa mitään tai edes kilpaillut vakavissaan? Toinen seikka, mikä mua ärsyttää, on Roganin tapa hypettää Karo Parisyania. Perkele! Vaikka siltä hakattais taju pois, niin kyllä se Rogan muistuttaa kuinka vaarallinen Karo on ja että kuinka se tajuttomanakin napsauttaa trianglen jostakin. Pyh! Todella yliarvostettu ottelija.

Kyllähän se Rogan, Goldie "Herra ei niin järjen jättiläinen" ja Buffer tekevät ison osan ufc:n tunnelmaan. Ne on melkein vahvempi osa ufc:n brändiä kun yksikään ottelija koska ottelijoita tulee ja menee mutta nämä kolme pysyvät. Äijjät ihastuttavat ja vihastuttavat mutta paikkansa he ovat ansainneet ufc:ssä.

Eihän mikään yritys riko menestyvää brändiänsä jos se toimii sellaisella voitolla mitä esim. ufc toimii. Jokainen asia mitä ufc(dana/veljekset) päättävät tehdä tähtää kannattavaan liiketoimintaan. Mielestäni sitten on vasta aiheellista alkaa vaihtaan palikoita jos homma ei enään kehity/tuota riittävästi.

Maia, Werdum, Gonzaga, Penn, Lister jne.
Eikun esimerkilläni tarkoitin niitä nobody-tyyppejä, joista kukaan ei ole koskaan kuullut mitään ja joista kukaan ei oo saavuttaneet mitään. Herrajumala! En minä mee noiden sun mainitsemien herrojen saavutuksia kiistämään :D BJJ oli lähinnä esimerkki, mutta tässä tapauksessa ihan hyvin voidaan puhua painista, nyrkkeilystä tai muay thaista.

Pakko sanoa vielä tuosta Roganista: todella asiallinen kaveri, jonka maneerit ei pistä erikoisemmin korvaan. Sen sijaan enemmän mua hatuttaa sen tyyli hypettää esimerkiksi ottelijaa X siitä, että kuinka maailmanluokkaa sen BJJ on. Jos sen BJJ on maailmanluokkaa, niin miksei X oo saavuttanut siinä lajissa mitään tai edes kilpaillut vakavissaan? Toinen seikka, mikä mua ärsyttää, on Roganin tapa hypettää Karo Parisyania. Perkele! Vaikka siltä hakattais taju pois, niin kyllä se Rogan muistuttaa kuinka vaarallinen Karo on ja että kuinka se tajuttomanakin napsauttaa trianglen jostakin. Pyh! Todella yliarvostettu ottelija.

Itseäni kanssa tuo mitäänsanomattomien tappelijoiden hehkutus on se mikä eniten häiritsee. Joka hiton kerta sama juttu.

Karo Parisyaniin ei mitään muuta sanomista kun ei niin tuttu heppu minulle ole, mutta -
"kuinka se tajuttomanakin napsauttaa trianglen jostakin.." :hyvä:

Pakkohan sitä on huonompia edes jotenkin hehkuttaa ja esim. joissain Anderson Silvan matseissa vastustajalle antaa edes jonkinlaista kehua, jotta katsojalle luodaan illuusio jännittävästä matsista ;) Toki näkyyhän tuolla puolueellisuuttakin, vaikkei itseäni ole häirinnyt sen suuremmin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom