ubiqinoni+rasvaton maito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kelo
  • Aloitettu Aloitettu
olen nyt syönyt ubiqinonia ja rasvatonta maitoa. Paino on alkanut nousemaan ihan lihaksien kasvun myötä. Muutoin treenaan ja syön kuten ennenkin. Joka aamu 30mg ubiqinonia ja iltapäivällä 1 litra rasvatonta maitoa kerralla huiviin. Lisäksi vanhaan malliin normaali lounas, rahkaa 250g illalla, illallinen ja nukkumaan mennessä soijarouhetta 50g. Vaikuttaa pätevältä kaavalta.

Seuraavaksi pitää kokeilla sitä USAsta tilattua ainetta, lähinnä eksperimentaalisessa mielessä, nostaako seksihaluja vai ei :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tomi oikeassa

totta. haaskaat rahojasi. pääset varmasti samoihin tuloksiin ilman lisäravinteitakin. tosin tomi varmaan tarkoitti että sun pitäis ostaa jotain "parempaa" protskua. mä en henkilökohtaisesti usko lisäravinnemainosten väittämiin että "kunto nousee niin että korvissa kohisee kun syöt näitä jauhoja kahdesti päivässä." keskity ennemmin tehokkaaseen harjoitteluun kuin jauhojen sekoitteluun!

juujuu

niinhän se on, ihminen on utelias olento eikä usko ennenkuin itse on asian kokenut. Itse olen oppinut etten kasvata lihaksiani proteiinijauheilla sen nopeammin kuin ihan perusruoallakaan. Johtunee jo aiemmin kertomastani ruokahaluttomussilmiöstä jonka jauheet aiheuttavat. Lienee vain terve elimistön puolustusmekanismi monipuolisen ravinnon puolesta.

No, mulla on tullut puhdasta lihasmassaa vuodessa 7 kg eli ei yhtään hullummin. Nyt viimeisimmän parin kuukauden aikana niistä 2 kg ilman proteiinijauheita (paitsi nyt viimeisen parin viikon aikana soijarouhetta vähän). Näyttää siis siltä, että kasvu nopeutui kun lopetti jauheiden syönnin ja keskittyi kunnon sapuskan syöntiin. Joo joo...lisäravinteet on tarkotettu lisäksi ja bla bla..sen olen kuullut jo monta kertaa, mutta mieluummin odotan sen tunnin ja syön kunnon ruokaa kun vedän nassuun sitä litkua. Sitä paitsi olen sitä mieltä, että kaikki sokeri kannattaa ottaa luonnollisessa muodossa, esim. hunajaa. Kaikki dekstroosit sun muut vaan tuhoaa terveyttä.

Kyllähän roinalla varmaan keho muuttuisi vielä maskuliinisemmaksi, mutta se ei ole todellakaan päätarkoitukseni. Tarkoitus on vain kehittää voimatasoa monipuolisesti koko kropassa. Enkä aio kilpailla, joten ei ole siis kiire asian kanssa. En myöskään halua terveysongelmia sinne keski-iän kynnykselle tietoisesti alkaa hankkimaan roinalla. On noita ongelmia muutenkin tarpeeksi ilman niitä.

Tuo ubiqinoni vaikuttaa selvästi energiatasoihini. Olen sen todennut ennenkin. Kuuriluonteisena sen vaikutus on tehokkaampi.

Re: juujuu

Originally posted by kelo
No, mulla on tullut puhdasta lihasmassaa vuodessa 7 kg eli ei yhtään hullummin. Nyt viimeisimmän parin kuukauden aikana niistä 2 kg ilman proteiinijauheita (paitsi nyt viimeisen parin viikon aikana soijarouhetta vähän).
Ei juma, mä kokeilen tota kans... :itku:

Originally posted by VahvaJussi
7kg vuodessa lihasmassaa nyt ei ole kovin hääppösesti...

Paljon Vahva "183/78" Jussi sitten kasvaa vuodessa ?

Originally posted by VahvaJussi
Viime toukokuusta 13 kiloo laske siitä.

Ja olet ihan varma siitä että tuo kaikki on lihasmassaa?

Tiedät kai rasvattoman massan ja lihasmassa välisen eron?

Re: tomi oikeassa

Originally posted by freestyle
. mä en henkilökohtaisesti usko lisäravinnemainosten väittämiin että "kunto nousee niin että korvissa kohisee kun syöt näitä jauhoja kahdesti päivässä." keskity ennemmin tehokkaaseen harjoitteluun kuin jauhojen sekoitteluun!

Kiitos tiedosta, mutta eiköhän se ole jo kaikille selvää että liioittelu on yksi mainonnan keinoista, eikä mikään lisäravinnemainostajien oma keksintö.
Itse en ole edes nähnyt yhtäkään lisäravinnemainosta joka väittäisi tuotteiden menevän treenauksen edelle. Voisitko ystävällisesti liittää tähän vaikka pari esimerkkiä tuollaisista mainoksista?

Me palstalaiset odotamme edelleen herra vastarannankiisken huimia "tein sen ilman proteiinia!" before/after kuvia.
Alkaa vaan hiljalleen kyrsimään toi sun 'etteks te uskalla treenaa ilman protskuja?' asentees, jolle ei löydy MITÄÄN järkeviä perusteluita.

Originally posted by AKV
Ja olet ihan varma siitä että tuo kaikki on lihasmassaa?

Tiedät kai rasvattoman massan ja lihasmassa välisen eron?

Tiedän kyllä eron. Läskiä ei ole tullut lisää havaittavasti.

Kyllä 7 kg vuodessa on ihan helvetisti, jos puhdasta lihaa. Alkuvaiheessa sen verran voi saada, mutta kokeneempi reenaaja ei missään tapauksessa siihen pysty, ainakaan ilman kemikaaleja. Jos saisin edes kilon tai puoltoista vuodessa lisää tiukkaa niin ois helvetin kova juttu, sekin on kymmenessä vuodessa kuitenkin 10-15kg, lihaa.

Re: Re: tomi oikeassa

Originally posted by traktori
Kiitos tiedosta, mutta eiköhän se ole jo kaikille selvää että liioittelu on yksi mainonnan keinoista, eikä mikään lisäravinnemainostajien oma keksintö.
Itse en ole edes nähnyt yhtäkään lisäravinnemainosta joka väittäisi tuotteiden menevän treenauksen edelle. Voisitko ystävällisesti liittää tähän vaikka pari esimerkkiä tuollaisista mainoksista?

Me palstalaiset odotamme edelleen herra vastarannankiisken huimia "tein sen ilman proteiinia!" before/after kuvia.
Alkaa vaan hiljalleen kyrsimään toi sun 'etteks te uskalla treenaa ilman protskuja?' asentees, jolle ei löydy MITÄÄN järkeviä perusteluita.

Traktori odottelee ihan rauhassa niitä before/after -kuvia. Eikö tällaisten foorumien nimenomainen tarkoitus ole että ihmiset saavat ilmaista vapaasti mielipiteitään ja he voivat halutessaan pysytellä anonyymenä, kuten suurin osa tämänkin palstan kirjoittelijoista, luultavasti mukaanlukien Traktori. Vai oletko itse jo laittanut before/after -kuvasi näytille, koska niin kovasti agitoit muita laittamaan kuvia nettiin. En millään tavalla halua arvostella ihmisiä, jotka näin tekevät, mutta itselläni ei edes ole, ja vaikka olisikin, en niitä niitä nettiin laittaisi. En harrasta kehonrakennusta enkä ota edes harrastusmielessä mitään uikkarikuvia itsestäni, joten joudun tuottamaan pettymyksen sinulle, ja ilmeisesti tekstisi perusteella myös muille palstan lukijoille. Olen vain halunnut tuoda esille oman näkemykseni lisäravinteista, mielestäni kenenkään ei pitäisi "kyrsiintyä" siitä. Perusteluni treenata ilman lisäravinteita ovat varmasti yhtä pitäviä kuin suurimman osan palstalle kirjoittelevien perustelut lisäravinteiden käytölle.

Re: Re: Re: tomi oikeassa

Perusteluni treenata ilman lisäravinteita ovat varmasti yhtä pitäviä kuin suurimman osan palstalle kirjoittelevien perustelut lisäravinteiden käytölle.

Jos et halua käyttää proteiinilisiä tms. niin kukaan ei pakota. Mutta kun sä yrität väkisin vääntää siitä jotain suurta numeroa tyyliin "vain-aivopestyt-idiootit-käyttää-jauhoja" etkä suostu tajuamaan, etteivät kaikki lisäravinteet ole rahanhaaskausta ("normaali" ruoka kun tulee tietyssä mielessä kalliimmaksi, kuten tälläkin palstalla on useaan otteeseen osoitettu) ja että niitä on tietyissä tilanteissa vaikea korvata tonnikalalla & banaanilla - ja että näistä viimeksimainituista ei saa aina vastaavanlaista hyötyä kuin lisäravinteista. Tältä pohjalta perusteesi kalleudesta ja lisämarkkinatehtailijoiden ahneudesta tms. eivät tunnu ainakaan perustelluilta, tunnepitoisilta kylläkin.

Re: Re: Re: tomi oikeassa

lukijoille. Olen vain halunnut tuoda esille oman näkemykseni lisäravinteista, mielestäni kenenkään ei pitäisi "kyrsiintyä" siitä.

Sanoo hän joka aloitti threadin nimeltä
:david:"Eikö jengi uskalla treenata ilman lisäravinteita":david:

Nojoo, tää on kyllä kaikkiaan niin tyhmä aihe että voidaan mun puolesta vaikka lopettaa tähän...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom