Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olkapäät edellä ois aika jepa. Tois käteen vähä muotoa.
Olkapäät tois käteen muotoa?
Semmosten semi ripped tyyppien selkälihakset on aika tyylikkäät. Vituttaa aina kattoa ku tiettää ettei ikinä saa rasvoja niin alas
Tämä se sitten on ikuisuuskysymys. Ja täällä Pakkotoistolla on ollut aina hyväksyttyä sanoa, että reidet ei voi olla liian isot, kädet voi olla liian isot. Ihan oikeasti, naurettavan näköistä on sekin jos on ruipelo yläkrolla ja isot jalat. Tämä vaan on harvinaista sattuneesta syystä. Taasen mun mielestä kädet ei voi olla ikinä liian isot. Oikeastaan kukaan ei saa isoja käsiä treenaamatta muuta kroppaa. No ehkä MM voimistelijat tästä poikkeus ja niidenkin käsiä katson itse tyyliin wow kun hienot. Rintaosasta voi olla liian iso, se yleensä tarkoittaa eteenpäin kääntyneitä olkapäitä ja muuta epämukavaa.
Pikaluistelijoilla on tyylikäs lihastasapaino
Oikeastaan kukaan ei saa isoja käsiä treenaamatta muuta kroppaa. No ehkä MM voimistelijat tästä poikkeus ja niidenkin käsiä katson itse tyyliin wow kun hienot.
Eli kuvan keskellä oleva penkkikeisari Scot Mendelson. En tiiä tyylikkäästä, mutta mun mielestä tuo vyötärö on niin paksu muuhun kroppaan verrattuna, et kaukaa näyttää läskiltä jonka maha roikkuu :D