tyttöystävien suhtautuminen tietokonepeleihin

Mäkin kerron naisena näkökulmaani...

Mä oon pelihullun isäni takia koko elämäni pelaillut, ja meillekin hankittiin PS2, kun poikaystävän kanssa muutin yhteen. Nyt se pelaaminen on vähän jäänyt, mutta joskus pelattiin yhdessä jotain pelejä aika paljonkin. Mun omat intohimoni on Tekken ja Final Fantasyt, Metal Gear Solid ja Resident Evil. Jos mä niitä yksin pelaan, niin kohta tulee jäk jäk ja *huoh* ja muuta marmatusta. Siks oikeestan on se pelaaminen jäänytkin nyt, koska mä en sais pelata muuta kuin silloin, kun avokki ei ole kotona. Tuntuu, että jo lyhyestäkin pelaamisesta sen paha silmä liimautuu mun niskaan ja ilmapiiri alkaa olla tosi painostava. No Tekkeniä se kyllä tulee pelaamaan mun kanssa, mutta kun nuo muut on yksinpelejä, ja nautin niiden pelaamisesta eniten yksin. Mutta eihän tuo nyt paha ongelma ole.

Vähän OT, mutta kerronpa kuitenkin... vaikka totuus on, etten tiedä tietokonejutuista paskaakaan (en esim. osaa asentaa windowsia) poikaystävä väittää nörtiksi ja selittää jotain jostain irc-kielestä, jota vain hölötän ( :confused: ). No kaksi viikkoa sitten opin irkkaamaan. Kerran avokki ihmetteli, miksei PDF-tiedosto näy Wordilla. Minä sitten avasin sen Acrobat Readerilla, ja näkyi hyvin. No, poikaystävä sanoi, että olin kuitenkin syöttänyt koneeseen jonkin nörttien salakoodin :lol2: Ja tänään, kun piti hommata hänelle sähköpostiosoite, herran pää pyöri kuin Manaajassa ja juttukin oli samanlaista, kun luki sieltä "tilin avaaminen". "Huh?? Sis mmtäh? Pitääks joku v*tun tili avata?? Mitä tää on??!" Pari kertaa se vihaisena lähti painelemaan siitä koneen äärestä, ja kun lopulta autoin avaamaan sen sähköpostitilin, niin johan tuli taas juttua siitä, miten vain nörttien logiikalla tuollaiset asiat voidaan hoitaa ja miten kyseessä oli taas jokin tietokonefriikkien käsittämätön salajuttu. Että sellaista meillä. Mutta kivaa on sille hihitellä muiden huomattavsti enemmän "nörttien" kavereiden kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Exä innostu pahemman kerran noista meikäläisen Tenchu-peleistä pleikalla (nehän on kyllä sairaan hyviä). Niitä ei nyt kyllä pystynyt kun yksinpelaileen, mutta jotenkin huvitti kyllä meikäläistä kun en itsekään oo mieltäny tyttöjä/naisia mitenkään erityisen peliriippuvaisina ja sitten vielä tällainen japanilainen ninja-salamurhaaja-härdelli... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom