cs source rok! biatches not! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JWO sanoi:Hahahah, tuttu juttu muuten, mut mun muija haluais vaan istua ja....jutella! Jopa pilkko pimeessä huoneessa...meikä ehkä siinä sen minuutin ihmettelee et tuleeko toosaa, mut sit alkaa kyllästyttää...:jahas: Voihan vittu! en mä jaksa yli kahta minuuttia jutella! :lol2:
Faidra sanoi:Ei tartte vääntää joka hemmetin asiasta kun ymmärtää, että iästä riippumatta mies on yleensä tyytyväinen kun saa olutta, seksiä, aikaa kavereiden kanssa ja aika-ajoin sikailla rauhassa ;) (ei millään pahalla ja sorry off-topic, tuli vaan mieleen)
nevahood sanoi:Sain juuri kaverilta lahjaksi battlefield 2:n, mutta pelin asennuksesta syntyi melkonen taistelu. Tyttöystäväni mielestä kaikki tietokonepelit ovat taannuttavia, tyhmentäviä, leikkimistä, lapsellista ja kaikkea muuta vastaavaa.
Onko pelit jäänyt muilta pelaamatta vai oletteko päässeet sopuratkaisuun?
nimim. tossun alla? :haart: :lol2:
Jos sä et ymmärrä jotain niin se on säälittävää? Selväpä se sitten.Naene sanoi:Mä en jaksa ymmärtää tollasta. En itse yksinkertaisesti jaksa istua jossain telkkarin äärellä hakkaamassa mitään juttuja. ei siinä voi edes tehdä töitä samalla eikä mitään muutakaan hyödyllistä. mitä järkeä siinä on? Kyllä mä sanon suoraan että säälittävää, jos menee aikaa siihen liikaa... mutta mä en pysykään kauaa paikallani yleensä, ihmiset joiden kanssa vietän aikaa ovat tietysti samanluontoisia kuin itsekin niin ei ole tullut mitään sanomista.
jarhu sanoi:Mitä kaikkia väkivallattomia yleensä naistenmieleen olevia pelejä tiedätte? Muita kuin Simssit.
sairaspikkupaskiainen :curs:MEV sanoi:No itse asiassa mun läheinen tyttöserkku oli kylässä kerran ja se halus pelaa jotain peliä. Mulla on carmageddon3 . No se halus kokeilla sitä, mutta se tuli istumaan mun syliin x1000000. Arvaatte varmaan mitä tapahtui mulle :D
Siinä sitten huokailtiin miten "jännä kohta siinä pelissä oli", ja se oli niin helvetin ihanaa kun se kännty kattomaan mua, istuen vielä sylissäni ja kommentoi aina jotain... ups, nyt tota... PERKELE!!!! Nyt mä soitan sille
MEV sanoi:...läheinen tyttöserkku istumaan mun syliin x1000000.
Nyt mä soitan sille
jarhu sanoi:Mitä kaikkia väkivallattomia yleensä naistenmieleen olevia pelejä tiedätte? Muita kuin Simssit.
Gillyanne sanoi:Kannattaisiko kuitenkin joskus yrittää, niin kenties sitä pipariakin voisi silloin tällöin lohjeta...? ;)
JWO sanoi:Hahahaha! Mun tyttöystävä on kuule sellanen pervo että saan nytkin vääntää petikammarissa jo 1-5 kertaa päivässä :whip:
Eihän tässä jaksa kohta enää salilla käydä kun on ihan paikat muussina. :lol2:
ps. Toivottavasti sitten toi seksi kanssa nostaa testotasoa, eikä laske sitä... :jahas:
Kipi I sanoi:Ite en pysty kuin about 3kertaan päivässä