tyttöystävien suhtautuminen tietokonepeleihin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JWO sanoi:
Hahahah, tuttu juttu muuten, mut mun muija haluais vaan istua ja....jutella! Jopa pilkko pimeessä huoneessa...meikä ehkä siinä sen minuutin ihmettelee et tuleeko toosaa, mut sit alkaa kyllästyttää...:jahas: Voihan vittu! en mä jaksa yli kahta minuuttia jutella! :lol2: :nolo:

Kannattaisiko kuitenkin joskus yrittää, niin kenties sitä pipariakin voisi silloin tällöin lohjeta...? ;)

Faidra sanoi:
Ei tartte vääntää joka hemmetin asiasta kun ymmärtää, että iästä riippumatta mies on yleensä tyytyväinen kun saa olutta, seksiä, aikaa kavereiden kanssa ja aika-ajoin sikailla rauhassa ;) (ei millään pahalla ja sorry off-topic, tuli vaan mieleen)

Parasta on kun voi sohvalla löhötessä juoda olutta, sikailla ja pelata. :rock: Kummallista on se, että ainakin minun kultani kyselee aina että mitä tehtäisiin, ja minä sitten vastaan siihen että ihan mitä vaan ja että mitä sinä haluaisit tehdä. Vastauksena en minä tiedä. Aina. Olenkin ajatellut ostaa toisen läppärin tai pelikonsolin ja istuttaa hänet pelien ääreen.

Mitä kaikkia väkivallattomia yleensä naistenmieleen olevia pelejä tiedätte? Muita kuin Simssit.

nevahood sanoi:
Sain juuri kaverilta lahjaksi battlefield 2:n, mutta pelin asennuksesta syntyi melkonen taistelu. Tyttöystäväni mielestä kaikki tietokonepelit ovat taannuttavia, tyhmentäviä, leikkimistä, lapsellista ja kaikkea muuta vastaavaa.

Onko pelit jäänyt muilta pelaamatta vai oletteko päässeet sopuratkaisuun?

nimim. tossun alla? :haart: :lol2:

Miten tuo lihavoitu kohta kuullostaakaan niin tutulta...

Tosin ei meillä siitä sanomistakaan tule. Klaanimylläköitä kun pelaillaan ja sillä porukalla kikkaillaan, niin joskus se ihmettelee, että miten äijät väliltä 29-55 vuotta jaksaa ampuilla ja kirkua ku pikkupojat mikrofoneihinsa vapaa-ajallaan...

Nyt on onneksi jäämässä lisää vapaata aikaa, joten :evil:

Naene sanoi:
Mä en jaksa ymmärtää tollasta. En itse yksinkertaisesti jaksa istua jossain telkkarin äärellä hakkaamassa mitään juttuja. ei siinä voi edes tehdä töitä samalla eikä mitään muutakaan hyödyllistä. mitä järkeä siinä on? Kyllä mä sanon suoraan että säälittävää, jos menee aikaa siihen liikaa... mutta mä en pysykään kauaa paikallani yleensä, ihmiset joiden kanssa vietän aikaa ovat tietysti samanluontoisia kuin itsekin niin ei ole tullut mitään sanomista.
Jos sä et ymmärrä jotain niin se on säälittävää? Selväpä se sitten.

Mulla on paha tapa käyttää tietokonepeleihin aikaa suhteessa siihen mitä muita aktiviteetteja mulla on. Esimerkiksi, kun tässä toivuin leikkauksesta ja ylimääräinen liikkuminen oli kivuliasta ja ei kuntoutustakaan voi tehdä 24/7, niin sitten pelasin/harjoittelin koodausta/photoshoppasin/kuuntelin musiikkia yms. mitä koneella nyt voi tehdä. Myönnän, silloin meni vähän överiksikin ja aiheesta tuli sanomista. Nyt kun taas pääsee treenaamaan normaalisti, niin samassa suhteessa käytän paljon vähemmän aikaa tuolla koneella istumiseen ja sitä kautta nainen pysyy tyytyväisempänä. Eli meillä ei ainakaan hameväki oikein sulata tuota pelaamista, mikä onkin tavallaan tyhmää ajan käyttöä, mutta niin hauskaa :D

Siinä vaiheessa kun tietokonepelit alkaa kiinnostaa enempi kuin oma tyttökaveri, niin kannattaa laittaa nainen vaihtoon. Näin kävi itselle ja näin myös toimin. Enää ei ole edes kotona tietokonetta kun se lähti myös... Pakkiksen sekopäistä irciä olen vähän kaivannut, ehkä taas hommaan koneen kun syksy pimenee.

Itse ei kyllä heti tulis mielee tyttöystävän paikallaollessa rueta pelailemaan, mutta tilanne kai on vähän eri jos asuisi vakituisesti saman katon alla. Mutta jos vaikka tyttölöinen jotain muutaman päivän visiittii tulee heittämään, niin eipä ole pahemmin pelaamiset mielessä käyny vielä silloinkaan ja todellakin hyvä niin. :thumbs:

Kerran jopa kävi niin, että naiseni alkoi valittamaan, että miksei me koskaan pelata mitään. Olin kyllä hetken että OHO! :hyper:

Joskus kyllä maininnut tyttöystävälle asioita joita ei pitäisi kertoa, kuten että "onhan sitä tullu totakin peliä joskus tahkottua jokunen vuos sillee kolme tuntii päivässä", ja kyllähän sitä leikkimielistä nörttikommenttii on sitten tullu ihan jatkuvalla syötöllä sen jälkeen :jahas:

Muutenkin pitäydyn poissa koneen äärestä naisten läsnäollessa aika pitkälti, kyllä sitä nykyään jo tajuaa, ettei se ihan optimitilanne ole istua irkkaamassa päivät pitkät... Naiset onkin sitten se ainoa asia, mikä meikäläisen saa pysymään noin hyvin poissa koneelta :) Tosin nykyään pyrin käyttämään muutenkin aikaani kaikkeen muuhun ja peleihin en ole koskenut enää pariin vuoteen, irkkauksesta vaan on aika vaikea luopua :)

No itse asiassa mun läheinen tyttöserkku oli kylässä kerran ja se halus pelaa jotain peliä. Mulla on carmageddon3 :rock: . No se halus kokeilla sitä, mutta se tuli istumaan mun syliin :kuola: x1000000. Arvaatte varmaan mitä tapahtui mulle :D

Siinä sitten huokailtiin miten "jännä kohta siinä pelissä oli", ja se oli niin helvetin ihanaa kun se kännty kattomaan mua, istuen vielä sylissäni ja kommentoi aina jotain... ups, nyt tota... PERKELE!!!! Nyt mä soitan sille :kuola:

jarhu sanoi:
Mitä kaikkia väkivallattomia yleensä naistenmieleen olevia pelejä tiedätte? Muita kuin Simssit.

Itse olen tykännyt pelailla Wormsia (se nyt ei tosin taida ihan väkivallaton kyllä olla...), flippereitä - 21st centuryn ovat parhaita -, Tetristä ja Miinaharavaa. :) :nolo:

Tuosta listasta voinee jo päätellä, etten tosiaan mikään aktiivinen pelailija ole...

MEV sanoi:
No itse asiassa mun läheinen tyttöserkku oli kylässä kerran ja se halus pelaa jotain peliä. Mulla on carmageddon3 :rock: . No se halus kokeilla sitä, mutta se tuli istumaan mun syliin :kuola: x1000000. Arvaatte varmaan mitä tapahtui mulle :D

Siinä sitten huokailtiin miten "jännä kohta siinä pelissä oli", ja se oli niin helvetin ihanaa kun se kännty kattomaan mua, istuen vielä sylissäni ja kommentoi aina jotain... ups, nyt tota... PERKELE!!!! Nyt mä soitan sille :kuola:
sairaspikkupaskiainen :curs:

Täälläkin on tullu joskus sanomista pelaamisesta, mutta syynä on ollut äänet. Hankin kuulokkeet ja valtakunnassa kaikki hyvin :) Kyllä voin toisaalta kuvitella millaista on kuunnella ET:n medic!! medic"!! huutoo ...

Pelailee tuo nainen kyllä itsekkin joskus. Tuntuu olevan tollaset "älypelit" hyvinkin suosittuja. Naiset ei välttämättä kiinnostu noista tappamis peleistä, mutta kokeilkaas antaa sille tetris tms.. Mulla oli tollanen kämmenmikro ja siinä oli yks sellanen pikkupeli, sillä sai kyllä hiljennettyä naisen tarvittaessa pitkäksikin aikaa :D
Myös monkey islandit ja larryt tuntuu olevan suosiossa.

jarhu sanoi:

Itse pelasin Icewind Dalet, NWN ja sen erään extensionin sekä Morrowindia. Viimeinen tosin niin buginen, että lopetin kesken. Toisaalta jos fantasia/rpg ei ole sydäntä lähellä ei nuo pelit varmaankaan naistasi kiinnosta. Age of Wonders II tuli myös kokeiltua kaksinpelinä. Civilization pelit on myös ollu mun suosiossa joko yksinään tai miehen kera verkkopelinä. Tämän lisäksi palapelit ja erilaiset puzzlet ovat mukavia. Ja tietty niistä äijjäilypeleistä tuli pelattua DoDia jonkin verran.

Gillyanne sanoi:
Kannattaisiko kuitenkin joskus yrittää, niin kenties sitä pipariakin voisi silloin tällöin lohjeta...? ;)

Hahahaha! Mun tyttöystävä on kuule sellanen pervo että saan nytkin vääntää petikammarissa jo 1-5 kertaa päivässä :whip:
Eihän tässä jaksa kohta enää salilla käydä kun on ihan paikat muussina. :lol2:

ps. Toivottavasti sitten toi seksi kanssa nostaa testotasoa, eikä laske sitä... :jahas:

JWO sanoi:
Hahahaha! Mun tyttöystävä on kuule sellanen pervo että saan nytkin vääntää petikammarissa jo 1-5 kertaa päivässä :whip:
Eihän tässä jaksa kohta enää salilla käydä kun on ihan paikat muussina. :lol2:

ps. Toivottavasti sitten toi seksi kanssa nostaa testotasoa, eikä laske sitä... :jahas:

Ite en pysty kuin about 3kertaan päivässä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom