Moniko seurusteleva palstalainen pelaa tietokonepelejä? Miten puolisonne suhtautuvat tähän?
Sain juuri kaverilta lahjaksi battlefield 2:n, mutta pelin asennuksesta syntyi melkonen taistelu. Tyttöystäväni mielestä kaikki tietokonepelit ovat taannuttavia, tyhmentäviä, leikkimistä, lapsellista ja kaikkea muuta vastaavaa.
Onko pelit jäänyt muilta pelaamatta vai oletteko päässeet sopuratkaisuun?
Oman käsitykseni mukaan kuitenkin näitä pelejä pelaavat lähinnä juuri ikäiseni jampat. Olenko väärässä?
nimim. tossun alla? :haart: :lol2:
Sain juuri kaverilta lahjaksi battlefield 2:n, mutta pelin asennuksesta syntyi melkonen taistelu. Tyttöystäväni mielestä kaikki tietokonepelit ovat taannuttavia, tyhmentäviä, leikkimistä, lapsellista ja kaikkea muuta vastaavaa.
Onko pelit jäänyt muilta pelaamatta vai oletteko päässeet sopuratkaisuun?
Oman käsitykseni mukaan kuitenkin näitä pelejä pelaavat lähinnä juuri ikäiseni jampat. Olenko väärässä?
nimim. tossun alla? :haart: :lol2:

Meillä on täällä mun PS2 ja Pullan XBox. Tekis mieli vaihtaa kannettava takaisin pöytäkoneeseen että pääsis taas pelaamaan kunnolla... ei oo tullut tehtyä sitä pitkään aikaan. Kun asuttiin vielä erillään, pojat järkkäili peli-iltoja eikä se mua mitenkään häirinnyt. Toisaalta ymmärrän niitä naisia jotka ei peleistä perusta. Ne kun vie miehen aika lailla tavoittamattomiin sinne pelimaailmaan. Itse pelaavana vaan tietää miten hyvin peli voi imaista sisäänsä... mutta yleensä vaan pariksi päiväksi. Niin kauan kun se pelaaminen on ajanvietettä eikä koko elämän sisältö, pelit on kivoja :thumbs: