tyttöystävä salille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuo sun tyttis mun kanssa reenaamaan, jos en aivan väärin muista niin taidetaan reenailla samalla salilla.
Rauhallisesti kannattaa aloitella, vaikkapa ihan aluksi koko kroppa pari kertaa viikossa läpi ja muutaman viikon päästä siirtyä 3- tai 4-jakoiseen ohjelmaan riippuen kuinka paljon aikaa ja mielenkiintoa kyseisellä neidillä lajia kohtaan on.
Ei kannata tappaa innostusta heti alkuunsa hirveällä revityksellä :)

She Devil sanoi:
Tuo sun tyttis mun kanssa reenaamaan, jos en aivan väärin muista niin taidetaan reenailla samalla salilla.
Rauhallisesti kannattaa aloitella, vaikkapa ihan aluksi koko kroppa pari kertaa viikossa läpi ja muutaman viikon päästä siirtyä 3- tai 4-jakoiseen ohjelmaan riippuen kuinka paljon aikaa ja mielenkiintoa kyseisellä neidillä lajia kohtaan on.
Ei kannata tappaa innostusta heti alkuunsa hirveällä revityksellä :)

Kokemuksesta korostaisin vielä tota kärsivällisyyttä. Olen muutamia naishenkilöitä opastanut alkuun salilla ja sellaisella, joka ei ole koskaan harrastanut kunnolla mitään urheilua tuo harjoittelun oppiminen vie aikansa.
Olin kerran yhden henkilön kanssa salilla toista kertaa käymässä perusliikkeitä läpi ja tuntui, että hän ei saa mitään tuntumaa niihin lihaksiin. Penkkipunnerruskoneessa hänellä kuulemma väsyi käsivarret ja hartialiikkeessä hauikset. Ongelma oli, että hänellä ei ollut mitään käsitystä siitä, miltä sen harjoituksen edes pitäisi tuntua lihaksessa...Onneksi leg extension - liikkeessä hän koki ahaa - elämyksen: 'nyt mä tajuun miltä sen pitäis tuntua!'....

Joo, siis niemenomaan pitää oppia ihan aluksi hakemaan se tuntuma harjoitettaviin lihaksiin ja suoritustekniikat on hyvä alusta alkaen opetella kunnolla ettei mene reenit ihan hukkaan tai ilmene reenin jälkeen ylimääräisiä kiputiloja...

juup.. totta turisette :)

käytiin tyttiksen kanssa läpi käsipainoilla perusliikkeitä..
näytin aina kuvia että missä pitäis tuntua ja sit näytin sen lihaksen sen omasta
kehosta.. ihan hyvin se tuntu ymmärtävän. Huomenna pitäis salikortti käydä ostamassa..

Viivi sanoi:
kumpikin ootte nuoria immeisiä, kummallakaan ei siis voi olla kamalasti punttitaustaa takana, joten suosittelisin että otatte jonkun jo salilla touhunneen ja asiasta tietävän avuksenne, joka laatii ohjelman ja liikeradat kuntoon.

Tämän threadin paras neuvo. Voisi ajatella jopa kuntosaliohjaajan tai personal trainerin käyttöä... Tai, mistä mä sen tietäisin??? ;)

nojaa nojaa.. paras neuvo... ?

enköhän minäkin perusliikkeiden tekniikat osaa.. ja jos viellä she devil auttaa niin..
uskon ettei tässä mitään personal treineriä tarvita :) onhan mulla pakkis..

Prof sanoi:
nojaa nojaa.. paras neuvo... ?

enköhän minäkin perusliikkeiden tekniikat osaa.. ja jos viellä she devil auttaa niin..
uskon ettei tässä mitään personal treineriä tarvita :) onhan mulla pakkis..

Juuri näin, eli ajatuksenahan oli että on joku kokeneempi mukana jottei aloittelija riko itseään.
Jos se kokeneempi olet sinä niin hyvä mutta jos omaa kokemusta ei ole riittävästi niin olisi ehkä syytä hakea apua joltain jolla sitä on.
Salilla näkee jatkuvasti ihmisiä jotka treenaa väärin ja on tehnyt niin jo vuosia ja sitten ihmetellään kun on selkä kipeä tms.
Olen itse kuntosaliohjaaja ja vaikka näytän liikkeet asiakkaille ja he kokeilevat itse ja minä korjaan ja lopuksi annan kirjallisen/ kuvallisen ohjeen niin silti toiset tekee liikkeet väärin.
Tämähän on tietysti yksilöllistä, toiset osaa liikkeet heti ja tekee ne puhtaammin kuin minä.
Tarkoitus ei ollut aliarvioida sinun taitojasi, enhän minä tiedä harjoittelutaustaasi yms., mutta jos et ole kaikista liikkeistä tai harjoitusohjelman laatimisesta aivan varma niin kuntosaliohjaajan / pt:n käyttö ei mielestäni ole erityisen typerää...
Mutta joka tapauksessa loistavaa että olet saanut tyttöystäväsi salille ja ei muuta kuin yhdessä treenaamaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom