taisto sanoi:Oletko miettinyt kuka maksaa tuolle laakarille palkan? Olettaisin tuon hoidon (ja ehka tulevien hoitojen) suhteen Tysonin taustajoukot. Taustojoukkojen palkat riippuvat suoraan Tysonin palkkkioista ja ne ovat sita suuremmat mita kovempi nimi Tyson on. Eli laakarin ihaileva kommentti = lisaa rahaa kaikille ilman moraalista ongelmaa.
Olen kyllä miettinyt. Lainasin vain lääkärin kommentteja suoraan. Se kivun kuvailu saattoi hyvinkin olla vähä siinä mielessä mietittyä että mitä Team Tyson haluaa lääkärin sanovan, mutta tuskin se lääkäri sitä vamman laatua kuitenkaan lähti valehtelemaan. Ja kun tuossa aiemmin threadissa joku taisi sanoa että vastaavasta operaatiosta toipuu jopa viikossa, niin Tysonin operaation jäljiltä tais arvio olla että 3-4kkn kuluttua on polvi 90% kunnossa.
Sun alkuperäisestä kommentista vaa tuli väkisin sellanen kuva että oot menny vähä tekemään johtopäätöksiä ennen kuin olet edes itse Miken kommentteja kuullut... en ainakaan itse ole kuullut miehen juuri koskaan turhia selittelevän, vaan taitaa kaveri kertoa monesti sen totuuden vähä liiankin suoraan esim. lehdistön ja oman teaminsa mielestä.