SUPERCARB 1kg -40%

Tykkäättekös rintakarvoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LadyT
  • Aloitettu Aloitettu
Re: Entäs kainalo ja ala...nkarvoista?

Originally posted by ramona

Mutta naisilla on kainalokarvat sitten ällöttävän näköiset, olkoon ne sitten vaaleat tai tummat.
...Minä ainakin pyrin siihen että bikinien ja stringien alta ei näy minkään sortin haiventa, olkoonkin sitten vaikka posliinia.

AAMEN:D

Jos naisella on kainalo/säärikarvat ajamatta , ni hyi helevetti...Luulisi muilla miehillä olevan samansuuntaisia mielipiteitä?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Sen verran pitää vielä lisätä, että jos miehellä kasvaa SELÄSSÄ sellainen apinantuuhea kihara karva, niin se menee ehkä jo vähän yli... (Kuinkas moni palstan miehistä käykään vahauttamassa selkäkarvansa veks..? :D )

taas tapani mukaan topicin ohi mutta kun on pakko...

Olin 4,8 v tyttäreni kanssa lintsillä tuossa viikko sitten ja siellä oli sitten ihania pikku mustalaispalleroita! Tytöillä ikää varmaan n. 10 v, mittaa 120 cm ja painoa ainakin riittävästi. Siihen lisätään päälle ronski käytös, minihame ja niiden alla paljaat KARVAISET tolpat!!! Mulla jäi suu auki... :D

Kyllä valkoiset normaalilla ruokavaliolla olevat karvattomat lapset ovat söpöjä =)

ps. mä en ole rasisti :D

Re: Entäs kainalo ja ala...nkarvoista?

Luulenpa vaan että salilla käyneet maskuliinit ajavat rintakarvansa pois jos ovat rintalihaksiaan treenanneet.

Jotkut ehkä, mutta kun minulla on tuo karvankasvu vähän mitä sattuu huonoista geeneistä johtuen, niin mielestäni on kuitenkin fiksumman näköistä jos rinnassa ei ole karvoja ollenkaan kuin muutama 1X2...

Minä ainakin pyrin siihen että bikinien ja stringien alta ei näy minkään sortin haiventa, olkoonkin sitten vaikka posliinia.

Voi sentään, kunpa kaikki naiset ottaisivat sinusta mallia!

Mitäs naiset on mieltä tuosta miesten alakerran siistimisestä/höyläämisestä. Pitääkö miehen olla mies karvoineen kaikkineen, vai saatteko kiksejä paljaasta?

EDIT: Anteeksi taas tunkeutuminen tänne, luin vasta nyt päivitetyt pelisäännöt.. jätän teidät tästedes rauhaan :)

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom