Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Driamer sanoi:Mistä pisteestä alunperin verrattiin se että mitkä on länsi-maita ja mitkä itä-maita?
Landser sanoi:Heti alkuun pyydän anteeksi tyhmyyttäni, mutta kertokaas te vanhat konkarit vähän tuota nettisanastoa. Kuukkelista löyty Suomi-teinipeelo-Suomi-sanakirja, josta löysin sentään kirjainyhdistelmälle "ihq" merkityksen. Mieltäni askarruttaa esim. mitä tarkoittaa "tread" tai "offtopic".
Landser sanoi:-- Mieltäni askarruttaa esim. mitä tarkoittaa "tread" tai "offtopic". --
sumutin123 sanoi:Tiedättehän Piskan sokerittomat salmiakit? Pisti ravintoarvot silmään.
100g tuotetta sisältää:
100kcal
prot. 0g
hh. 45g
josta sokereita 1g
polyoleja, jotain alkoholeja 42g
rasvaa 0g
ravintokuitua 36g
natriumia 0,1g
45 grammaa hiilareita ja vain 100kcal. Siis mitä? Jos kuidut liukenemattomia hiilareita, joista saa energiaa 45-36=9, ja yhdeksästä grammasta hiilaria saa 9*4kcal=36. Tämän selventämisestä tulee suuri palkinto.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia.hoplaa90 sanoi:eli sillon kysyjä on tyhmä
Saunatonttu sanoi:Miks mulla oli koko illan ja aamun mielessä kysymys joka kummasti hävisi päästäni kun tulin tähän threadiin?
hömppä sanoi:Miksi on yhä vaikeampaa nukkua kyljellään, mitä kauemman olen treenannut? Ei sinänsä satu minnekkään, vaan pitää halailla tyynyä, että saa rintakehän ja yläkropan mukavan tuntuiseksi...

Meah sanoi:Miks mä oon niin läski et nukun aina mun käden päällä ja sit herään siihen et se on puutunu olkapääst sormiin asti ja tuntuu joltain paksulta, isolta kuolleelta käärmeeltä jonka joudun toisella kädellä nostamaan toiselle puolelle!!?
Toi on ihan sairaan ärsyttävää!:jahas: Tulee hiukka lahna fiilis..samout sanoi:hähä, mul on sama, lähes joka aamu ku herään