Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kparta sanoi:Mitä rasvaa ostan iltarasvoiksi jotta saan lisää kaloreita? Haulla en oikein tiennyt mitä hakea. Siis jotain rypsiöljyä vai mitä se pitää olla?
modified sanoi:Kauan minua askarruttanut asia mitä varmaan täällä kysytty ennenkin. Mitä eroa on kanalla ja broilerilla. Eli siis mikä Broileri on oikeasti? Ilmeisesti ne eivät pysty lisääntymään.
Käytännössä varmaan siten, että farmaseutit ovat useimmiten proviisoreiden alaisia tms..Keila sanoi:Laitetaan nyt tänne kun saattaa olla tyhmä kysymys, eli mitä eroa käytännössä on farmaseutilla ja proviisorilla?
Turisas sanoi:Miltä tuntuu saada mitali kaulaan kuulumalla joukkueeseen, mutta tekemättä itse mitään konkreettista voittojen hyväksi? Eli varamies, loukkaantunut jne.
Grosskopf sanoi:En tiedä.
-95, kun Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden, oli kakkosmaalivahtina Jukka Tammi. Koko kisoissa Tammi ei muistaakseni pelannut yhtään peliä, mutta mestaruuden varmistuttua sekosi kyllä ihan täysin ja juhli voittoa railakkaimmin koko porukasta.
Vissiin.

Muistan kyllä sen kun Tammi soitti pystillä kitaraa munasuojien kera. Jos oikein muistan niin oli vasta kolmosvahti, kun siellä kisoissa Sulanderi oli kakkosena ja tais pelatakkin yhden pelin.Grosskopf sanoi:En tiedä.
-95, kun Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden, oli kakkosmaalivahtina Jukka Tammi. Koko kisoissa Tammi ei muistaakseni pelannut yhtään peliä, mutta mestaruuden varmistuttua sekosi kyllä ihan täysin ja juhli voittoa railakkaimmin koko porukasta.
Vissiin.

arpa80 sanoi:Muistan kyllä sen kun Tammi soitti pystillä kitaraa munasuojien kera. Jos oikein muistan niin oli vasta kolmosvahti, kun siellä kisoissa Sulanderi oli kakkosena ja tais pelatakkin yhden pelin.
Omalla kokemuksella, ei miltään. Junnuna oon pelannu yhen turnauksen fudista ja voitettiin kultaa.Turisas sanoi:Miltä tuntuu saada mitali kaulaan kuulumalla joukkueeseen, mutta tekemättä itse mitään konkreettista voittojen hyväksi? Eli varamies, loukkaantunut jne.
suortti sanoi:Miksi kylmäpuristettu rypsiöljy maistuu ihan törkeen pahalle, mutta normi rypsäri on suorastaan hyvää?
Edit: Eli vähän objektiivisemmin kysyttynä: mistä johtuu noiden makuerot?
arpa80 sanoi:Muistan kyllä sen kun Tammi soitti pystillä kitaraa munasuojien kera. Jos oikein muistan niin oli vasta kolmosvahti, kun siellä kisoissa Sulanderi oli kakkosena ja tais pelatakkin yhden pelin.

modified sanoi:X/((1000*1000)^2)
X/((1000*1000)^3)
Xmm2/(1000^4)mm2/km2
Xmm3/(1000^6)mm3/km3
E:hienostelua