kas-vain sanoi:Saanko kysyä minne? Mahaan vai tällä kertaa päähän tai kenties kumpaankin?:D
No SINNE. Tietysti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kas-vain sanoi:Saanko kysyä minne? Mahaan vai tällä kertaa päähän tai kenties kumpaankin?:D
Eli diagnoosini on dyspareunia.:DUltimecia sanoi:No SINNE. Tietysti.
kas-vain sanoi:Eli diagnoosini on dyspareunia.:D
...mä oon liian väsynyt...
Varmaan liika sisäinen verenvuoto on yks?AM sanoi:Mihin ihminen kuolee, kun häntä ammutaan ?
Eri paikkoihin ammuttaessa kuolee ilmeisesti eri syistä(?), mutta mitä noin niinkuin ruohonjuuri tasolla tapahtuu ?
Accord sanoi:Varmaan liika sisäinen verenvuoto on yks?
AM sanoi:Mutta mitä kuolemaan johtavaa se aiheuttaa ?
Määritelkäämme tässä tapauksessa kuolema siten, että aivot ei pelitä enää.AM sanoi:Mutta mitä kuolemaan johtavaa se aiheuttaa ?
Eikös se niin ole että sisäelimet ym. toimivat verenkierron kanssa...jos menetät paljon verta, niin ne sisäelimetkin lakkaavat toimimasta.AM sanoi:Nyt ollaan menossa asian ytimeen.
Aina kuulee sanottavan esimerkiksi, että joku kuoli verenhukkaan, mutta kukaan ei tunnu sanovan mikä siinä tappaa. Oletetaan, että veren poistuminen itsessään on tappavaa, ei se, että esim.happi ei kulje.
Integrandi sanoi:Siis nimenomaan kasvattaa hidastuvuutta. Jos massat ovat täsmälleen samoja ja törmäys täysin kohtisuora niin liikemäärän säilymisestä seuraa että törmäyksen jälkeinen nopeus = [v(a) + v(b)]/2. Tuossa kun ottaa etumerkit huomioon niin voi laskeskella, että esim kun a:n nopeus on 1 km/h ja b:n 1 km/h niin molempien nopeuden muutos on 1 km/h. Jos se a nostaa nopeuden nyt sitten vaikka sinne 100 km/h niin nopeuden muutos molemmille on noin 50 km/h. Kannattaapi siis painella sitä jarrua mieluummin kuin kaasua.
Mike sanoi:Varmaan kysytty jo, mutta osaako joku pesäpallosta tietävä kertoa mitä se pelinjohtaja viestittää niillä värikorteilla?
Vanhaan palatakseni, tänäänpä näin telkkarista mainoksen Fairyn tehovaahdosta.. Eli kai se pesuaine on siinä vaahdossa:Damf sanoi:Ei oo asiasta kyllä mitään tieteellistä näyttöä tälläkertaa, mutta empiirinen tutkimus on osoittanut, että ei sillä vaahdolla mitään voi pestä. Kyllä se on se itse vesi jolla pesu hoituu...
Mike sanoi:Varmaan kysytty jo, mutta osaako joku pesäpallosta tietävä kertoa mitä se pelinjohtaja viestittää niillä värikorteilla?
Ruukaan sukellella paljon ilman laitteita, ja monesti on sama vaivannut itelläkin. On kyllä pirun äsyttävää. Mulla vaan aukeaa aina saman päivän aikana jo korvat, vaikkakin monta tuntia siinä saattaa mennä.Huhtamo sanoi:Olin ensimmaista kertaa sukeltamassa 5 paivaa sitten. Siita lahtien on tuntunut kuin olisi vetta vasemmassa korvassa, jossain syvalla. Se myos kuuluu kun liikuttaa leukaa tai liikuttaa paata. Todella arsyttavaa. Ei pysty edes yolla nukkua oikealla kyljella. Tuntuu arsyttava paine jota en saa millaan pois. Sukeltaessahan pitaa aina kun korvissa tuntuu niin pitaa nenasta kiinni ja puhaltaa, niin etta korvat "aukeaa". En tieda miten taman paremmin selittaisin. Ja nyt kun yritan samaa, niin tuntuu todella epamukavalta. Olen talla hetkella about 500km paassa lahimmasta laakarista/sairaalasta... Kannattaako enaa sukeltaa ennenkuin tama menee ohitse? Meneeko ohitse itsestaan? Mistahan tama johtuu?
Powerhousu sanoi:Tuolla ylhäällä kun on toi Tatun lakiasiaintoimiston banneri, niin miksi siinä lukee Lakiasiaintoimisto takaksi, eli TA-kaksi? Tää on tietysti joku salainen projekti jossa muutetaan lakiasiaintoimisto takaksi. Jotain unelmakämpän tyylistä, ja tulee tv:stä keväämmällä.
:jahas: