Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Reeenari sanoi:
Eikäkö sitähän tässä vaan ihmettelin, että miten tehdään se kumparelaskuun soveltuva rinne. Siis se laji, jonka nimi on kai virallisesti freestyle kumparelasku tai jotain sinnepäin. Eli miten kisajärjestäjät tekevät sen rinteen? Onko isokin vaiva? On meinaan kumpua aivan vitusti.

Tiedän olen :david: x 1000, mutta pakko oli kysyä. Jospa joku tietäisi.

Mietin ihan samaa eilen itsekin. Pakkohan niitten kumpujen on olla ihan maa-ainesta. Ja lumet on vaan heitetty päälle. Muutenhan niitä möykkkyjä joutuu vääntään uusiksi koko ajan. Tämä on siis ihan mutua, totta kai.

Onko mitään poppakonsteja pienen flunssan hoitoon? C-vitamiini?
Mitään lääkkeitä en rupee kuitenkaan tämmöseen ottamaan.

Ei tää vielä mikään paha oo, mut en haluis et tää tästä ainakaan huonompaan suuntaaan menis, ku on noi vanhojen tanssitkin torstaina ja perjantaina.

-Lauri- sanoi:
Onko mitään poppakonsteja pienen flunssan hoitoon? C-vitamiini?
Mitään lääkkeitä en rupee kuitenkaan tämmöseen ottamaan.

Ei tää vielä mikään paha oo, mut en haluis et tää tästä ainakaan huonompaan suuntaaan menis, ku on noi vanhojen tanssitkin torstaina ja perjantaina.

Tuoreen suomalaisen tutkimuksen, johon en laiskuuttani jaksanut linkkiä etsiä, mukaan C-vitamiini vähentää flunssan tehoa ja kestoa.

AM sanoi:
Tuoreen suomalaisen tutkimuksen, johon en laiskuuttani jaksanut linkkiä etsiä, mukaan C-vitamiini vähentää flunssan tehoa ja kestoa.
Eli ei muutaku kauppaan! Mut paljonkos tota olis sit järkevä ottaa? Yliannostustahan tosta ei mun käsittääkseni voi ottaa, mutta missä menee se raja paljostako on hyötyä?

Grosskopf sanoi:
Mietin ihan samaa eilen itsekin. Pakkohan niitten kumpujen on olla ihan maa-ainesta. Ja lumet on vaan heitetty päälle. Muutenhan niitä möykkkyjä joutuu vääntään uusiksi koko ajan. Tämä on siis ihan mutua, totta kai.
Kyllä ne vaan lunta/jäätä on. Jos ne olis maa-ainesta niin niihin joutuisi jatkuvasti kantamaan lisää lunta, ettei sukset mee paskaks. Pelkällä lumellakin tuota joutuu toki tekemään, aika harvassa taitaa olla kumparelaskijat, jotka oikeesti laskee niin paljon että kumpareet kuluu huonoiksi. Ja rinteiden huoltoa varten niitä työntekijöitä laskettelukeskuksiin palkataan.

Miten hyvän alun saanut "Old School" -viestiketju eroaa "Nostalgiaa"-ketjusta? Heittäkää minua kivellä, jos tämä asia on jo loppuunkäsitelty.

Koska nostalgiaa ketjuun ei saa vastata alle 20v. Old School ketjussa muistellaan ilmeisesti jotain kasari ja 90-luvun alun juttuja.

Mut ainakin lynkattiin heti kun vastasin nostalgiaa ketjuun. :piis:

Edit: Hmm, lähemmän tarkastelun jälkeen ei mua tossa ketjussa ammuttu alas. Oli joku tota edeltävä thread tai sitten pidemmällä kuin 3 sivu. Jokatapauksessa jossain lynkattiin.

On muuten paljon parempi thread toi Nostalgiaa. Saatanan hauskoja juttuja kaikilta. Miten mun heittämä läppä voidaan käsittää noin väärin.

Joona sanoi:
Kyllä ne vaan lunta/jäätä on.

Mä kyllä kyseenalastaisin tän. Onko varmaa tietoa? Jonkinlainen profiili pakko olla ja mitä itse muistelisin kesäkuntoisia rinteitä nähneeni niin kyllä siellä kumpuja edelleen löyty.

sgege sanoi:
Koska nostalgiaa ketjuun ei saa vastata alle 20v. Old School ketjussa muistellaan ilmeisesti jotain kasari ja 90-luvun alun juttuja.

Mut ainakin lynkattiin heti kun vastasin nostalgiaa ketjuun. :piis:

Edit: Hmm, lähemmän tarkastelun jälkeen ei mua tossa ketjussa ammuttu alas. Oli joku tota edeltävä thread tai sitten pidemmällä kuin 3 sivu. Jokatapauksessa jossain lynkattiin.

Oli siellä muistaakseni jotain nipotusta siitä, että jopa 22-vuotias on liian nuori nostalgisoimaan... No jaa... En tiedä, mutta kyllähän se vähän hassulta tuntuu, kun joku haikailee, kuinka piti nappiverkkareita ala-asteella. Sitä tuntee itsensä niin vanhaksi; siitä kai se toisten "töniminen" johtuu. On mukavampi muistella asioita yhtä iäkkäiden kanssa. Yhteisöllisyys kärsii, jos ysien joukossa on joku seiska. Monella eri tapaa sanottuna... :rolleyes:

Rarum sanoi:
Toivottavasti ei taas tule puhelinnumeron kyselijöitä, jos vastaan, että KYLLÄ. ;)

Kyllä, myös minä olen kuullut näistä tapauksista. :) Luotettavista tietolähteistä.

HarryG sanoi:
Panettaako naisia koskaan oikeasti?

Minäkin vastaan KYLLÄ.:evil:

Montako kcal on yhdessä Painonvartijoiden pisteessä? Jos ei suoraa yhteyttä ole, niin suurinpiirtein sitten.

Back
Ylös Bottom