Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meah sanoi:En käytä. Tosin välillä saatan ostaa jonku protskupatukan tai hedelmän koulun jälkeen...
. Yksi mikä tuli mieleen joka vois aiheuttaa tota heikotusta vois olla liian vähäinen B-vitamiinin saanti..Mika1979 sanoi:Sulla on kuitenkin varmaan aika nopea aineenvaihdunta ja liikut suhteellisen paljon niin jos tuntuu että ruuista ja välipaloista saatu energia ei riitä niin ehkö joku energiajuoma vois olla ihan hyvä välipala lisänä. Olet kyllä täysin oikeilla jäljillä noiden protskupatukoiden ja hedelmien kanssa. Yksi mikä tuli mieleen joka vois aiheuttaa tota heikotusta vois olla liian vähäinen B-vitamiinin saanti..

Meah sanoi:Tota noin, syön jokapäivä ruokalusikallisen sanasol-vitamiiniliuosta ja kalaöljyä, nyt ostin tänään pellavansiemenöljyä;) elikkä siis veikkaan että vitamiinit kunnossa sanasolin ja monipuolisen ruokavalion takia..
Oon hiljattain hurahtanu noihin protskupatukoihin...ne on liiian hyviä![]()
Mika1979 sanoi:äääh....alkaa loppua ideat..:D MullakĂn oli joskus pienenä käytössä tota Sanasolia, oli muuten hyvän makuista. Onkos siinä B-vitamiinit?
No ne on tosi hyviä, pirun kalliita vaan;)
Meah sanoi:ihihhi, mun sanasol makso 6 euroo, ostin virosta;) 500ml vielä! Joo elikkäs löytyy C, B3, E, B5, B6, B2, B1, A, D3..Toi on kyl ihan sairaan hyvää..joskus oon kokeillu sitä spritenkin kanssa, nam:D
Mika1979 sanoi:Aika halvalla oot saanu, saat tuoda mullekin yhen pullon kun seuraavan kerran käyt hakemassa tallinasta juomaa..:D
Juu, kyllä sulla mun mielestä kuulostas olevan ruokapuoli+ vitamiinit kunnossa. Syö vaan tarpeeksi säännöllisesti ettei tule liian pitkiä taukoja. Säännöllinen yöuni.. Ei muuta lääkärin luo jos heikotuskohtaukset eivät lopu

Niskanympärys ~2,5cmMenthos sanoi:Missä kulkee kyniksen raja?
Katso peiliin. Kaikki sua pienemmät on kyniksiä.Menthos sanoi:Missä kulkee kyniksen raja?
Ukki sanoi:Mitä eroa on taktisella ja taktillisella? Tai no, taktisuus, taktillisuus etc.
Ukki sanoi:Mitä eroa on taktisella ja taktillisella? Tai no, taktisuus, taktillisuus etc.

mxm sanoi:Kiitos Jyväskylän helvetin hyvän tiehuollon onnistuin tänään kaatumaan pyörällä ja kaksi kuukautta vanha takki repes kyynärpään kohdalta. Onkohan jotain järkevää keinoa saada n. 3-4cm pituinen repeämä korjattua esim. jollain liimalla tai vastaavalla? Kyseessä on sellainen kevyttoppatakki mutten tiedä sen kummemmin, mitä materiaalia tuo pinta on.
mxm sanoi:Kiitos Jyväskylän helvetin hyvän tiehuollon onnistuin tänään kaatumaan pyörällä ja kaksi kuukautta vanha takki repes kyynärpään kohdalta. Onkohan jotain järkevää keinoa saada n. 3-4cm pituinen repeämä korjattua esim. jollain liimalla tai vastaavalla? Kyseessä on sellainen kevyttoppatakki mutten tiedä sen kummemmin, mitä materiaalia tuo pinta on.
könt haben sanoi:Viime yönä sängyssä makoillessa tuli mieleen kysymys, että lausuuko porukka Miken nimen niin kuin se kirjoitetaan vai "Maik"?
Ainakin itse olen tottunut lausumaan sen ihan Mike, koska mielestäni turha alkaa vääntämään mitään lausumista tuohon...![]()