Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noin 500 gnevahood sanoi:mikä on jäätelön tiheys? eli mitä toi litran paketti painaa?
Powerhousu sanoi:Mitä tarkoittaa (liian) monessa biisissä kuultu "fall in from grace" tai joku muunnos tästä?
Itse asiassa kopioin ton suoraan winampin pluginistä nimeltä leos lyrics, joka antaa biiseille sanat. Joltakin nettisivuilta se ne kaivaa.selene sanoi:Itse asiassa näissä biiseissä sanotaan "falling from grace" ja tälläisen määritelmän antoi google: to revert back to bad behavior after a period of good behavior
Idiomi on kyllä fall from grace, josta ing-muoto on falling from grace. Se tarkoittaa:Powerhousu sanoi:Itse asiassa kopioin ton suoraan winampin pluginistä nimeltä leos lyrics, joka antaa biiseille sanat. Joltakin nettisivuilta se ne kaivaa.
Toi mun laittaa esimerkki oli sneaker pimpsin biisistä 6 underground. Tiedä sitten mitä siinä oikeasti sanotaan. Paljonhan noissa on virheitä, kun jotkut niitä korvakuulolta kirjoittelee tonne.lIhaa sanoi:Snapin Rhythm Is a Dancerissa ainakin on joissain netistä löytyvissä lyriikoissa "fall in from grace". Joko lyriikat nettiin laittaneet ovat tehneet virheen tai Saksasta lähtöisin oleva Snap kämmäsi sanonnan jo alunperin.
Powerhousu sanoi:Minkä ihmeen takia jotkin lukuihin liittyvät sanat lyhennetään niin omituisesti? Esimerkiksi sana "neljänteentoista" lyhennetään 14:een, tai "neljästoista" on 14:s. Mistä toi lyhenne tulee? Yksineljänteen, yksineljäs? Jos näin, niin miksi? Näyttää sairaan tyhmältä.
Powerhousu sanoi:Minkä ihmeen takia jotkin lukuihin liittyvät sanat lyhennetään niin omituisesti? Esimerkiksi sana "neljänteentoista" lyhennetään 14:een, tai "neljästoista" on 14:s. Mistä toi lyhenne tulee? Yksineljänteen, yksineljäs? Jos näin, niin miksi? Näyttää sairaan tyhmältä.
Juu, nyt selvis. On tainnu kyllä ton säännön keksijä olla kännissä. Häiritsee luettavuutta, kun itse en ainakaan pysty lukemaan sitä suoraan "neljästoista", vaan tyyliin jotain "yksineljäs", koska perässä onkin s-kirjain.Eriö sanoi:Neljä_toista_ ; neljäs_toista_ ; neljänteen_toista_ ; neljännestä_toista_
Get it? :thumbs: Eli paha tuosta -toista päätteestä on noita sija- tai muita päätteitä alkaa etsimään.
Bodauksessa ja karvojen ajelussa ei ole mitään homoa. Jos taasen Pekka törkkii Reinoa perärööriin niin se on homoa.Ruger sanoi:Miten joku joka katselee ihaillen Frank Zanen puolialastonta vartaloa ja sheivaa itsensä säännöllisesti voi kärsiä homofobiasta?
Janne sanoi:Bodauksessa ja karvojen ajelussa ei ole mitään homoa. Jos taasen Pekka törkkii Reinoa perärööriin niin se on homoa.

nevahood sanoi:Miksi ohituskaistat alkavat (lähes) poikkeuksetta ylämäkeen?
Luulisi olevan taloudellisempaa kiihdyttää alamäessä, kun hidastelijat tekevät moottorijarrutusta. Ylämäkeen kiihdyttäessä pitää kauan ajaa kaasu pohjassa.
Tiilisukassa sanoi:Miten alijäähtynytsade toimii käytännön tasolla ?
Integrandi sanoi:Miten toimii? No jäätyy ainakin saman tien kun se osuu maan pinnalle/kengän kärjelle. Sehän syntyy lumihiutaleesta, joka leijailee ylhäisyyksistä lämpimään ilmakerrokseen. Hiutale sulaa vedeksi, joka jatkaa tippumistaan maan pinnalle, jossa odottelee taas kylmä "kerros". Eli silloin tällöin saattaa tulla tilanteita, jossa maan pinnalla ja läheisyydessä on pakkasta, sitten muutaman km:n verran lämmintä ilmamassaa ja sen jälkeen helvetin kylmää.
Janne sanoi:Jos taasen Pekka törkkii Reinoa perärööriin niin se on homoa.