Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

kpsk sanoi:
Miksi maapallo pyörii oman akselinsa ympäri? kreationismi tai big bang eivät kelpaa selitykseksi :) joten miksi?

Koska olisi täysin typerää pyöriä jonkun muun planeetan akselin ympäri.

kpsk sanoi:
Miksi maapallo pyörii oman akselinsa ympäri? kreationismi tai big bang eivät kelpaa selitykseksi :) joten miksi?

Milläs muulla tavalla se voisi pyöriä kuin jonkin akselin ympäri? :)

kpsk sanoi:

Joku pani palloon aikojen alussa aivan helvetillisen sivukierteen. Hyvä kysymys on että kuka, miksi ja mihin oli tarkoitus osua? Menikö pallo maalin ohi vai ollaanko vielä matkalla? Vai oliko laukaus tarkoitettu syötöksi ja jos oli niin kenelle?

Maailman tyhmin kysymys johon periaatteessa tiiän jo vastauksen... Eli: Miten painoluokallisessa kehonrakennuksessa joku voi olla massiivisempi kuin joku toinen?

number_one sanoi:
Maailman tyhmin kysymys johon periaatteessa tiiän jo vastauksen... Eli: Miten painoluokallisessa kehonrakennuksessa joku voi olla massiivisempi kuin joku toinen?

Rasvan määrä ainakin vaikuttaa tähän, eli jos on rasvaa enemmän kuin kilpakumppanilla, ei voi olla pattia yhtä paljon. ;)

Timba79 sanoi:
Rasvan määrä ainakin vaikuttaa tähän, eli jos on rasvaa enemmän kuin kilpakumppanilla, ei voi olla pattia yhtä paljon. ;)

Ja eiköhän myös kropan rakenne vaikuta aika paljon, pituus, raajojen pituus ja suhde, hartiat ja lihaksiston rakenne kun ei kaikilla kropat oo samanlaisia vaikka paino ja rasvat oliskin:D

Onko Irlannissa Brittein saarten parhaat pubit tai oluet? Joka kaupungissa on varmasti yksi tai useampi irkkupubi, mutta missä on kaikki enkku- ja skottipubit?
:kippis1:

Timba79 sanoi:
Mistäköhän johtuu tuo "raudanmaku" suussa kun on ottanut huikkaa edellisenä iltana. Tuo ei tule kahdesta kaljasta, eikä silloin jos on ollut sikana päissään ja on kunnon jysäri, vaan sellasesta sopivasta tissuttelusta. Ihmetyttää todella mistä tuo maku suuhun tulee?
Mulla on muuten sama juttu, mutta mulle toi raudanmaku tulee vain ja ainoastaan sillon kun on parhaillaan juomassa sitä kaljaa tai hetki sen jälkeen. Olis tosiaan mielenkiintoista tietää, mistä moinen?

Tota makua ei tuu muilla alkoholipitoisilla juomilla, joten se maku ei varmaankaan suoranaisesti siitä alkoholista johdu?

kpsk sanoi:

Maailmankaikkeus on alunperin syntynyt pyörivistä pilvimassoista. Kun nämä pilvet ja niiden osat ovat tiivistyneet niin pyörimisnopeus on kasvanut (vähän sama jos koitat itse pyöriä kädet suorina sivuilla "saat lisää" lisää nopeutta laittamalla käsivarret vartaloon kiinni). Maapallo on jostain pölyn palasesta saanut alkusiemenen, johon on miljoonien vuosien kuluessa liittynyt muita palasia-->tämän päivän pallo. Pyöriminen on jatkunut, koska avaruudessa ei käytännössä ole väliainetta, joka kitkallaan estää pyörimisen. Vähän sitä kitkaa aiheuttavaa roinaa on, mikä johtaa siihen että pyörimisnopeutemme hidastuu kaiken aikaa. Vuorokausi siis pitenee jatkuvasti. Tämä muutos on aika minimaalista emmekä paljoa sitä ehdi toteamaan ennen kuin aurinko "kuollessaan" kärventää meidät.

mxm sanoi:
Ja eiköhän myös kropan rakenne vaikuta aika paljon, pituus, raajojen pituus ja suhde, hartiat ja lihaksiston rakenne kun ei kaikilla kropat oo samanlaisia vaikka paino ja rasvat oliskin:D

Ehdottomasti vaikuttaa ja paljon ja varmaan on vielä monta muutakin syytä. Vielä ei kukaan tullut sentään selittämään mitään raskaimmista luista. ;)

Miten vegaanit ruokkii koiriaan ja kissojaan, jos eläinperäisellä ravinnolla niin sehän veganismi synti? ja jos kasvisössöllä niin sehän on synti elukoita kohtaan?
Vai pitääkö vegaanit edes "lihaa syöviä" kotieläimiä?

Fatso sanoi:
Miten vegaanit ruokkii koiriaan ja kissojaan, jos eläinperäisellä ravinnolla niin sehän veganismi synti? ja jos kasvisössöllä niin sehän on synti elukoita kohtaan?
Vai pitääkö vegaanit edes "lihaa syöviä" kotieläimiä?
Luulen, että eivät edes pidä kotieläimiä (siis lihaa syöviä), tai sitten jos pitävät, niin varmaan eivät ajattele sitä tuolta kannalta, että eläinperäisellä ravinnolla....... Ja tämä oli aivan silkkaa mutuilua :) korjatkaa ihmeessa jos joku tietää.

Hamppunetin-sivustolla alasivuna "420" josta löytyy tällainen kantdauni. WTF? Joku putthashiaamulsimijuttu perhaps?

6 tuntia, 29 minuuttia ja 22 sekuntia seuraavaan 420:een..
Kello on 9:46. Näissä paikoissa on 420 lähellä:
Anshan - 3:46 pm
Balikpapan - 3:46 pm
Bandar Seri Begawan - 3:46 pm
Baotou - 3:46 pm......jne

keijo s sanoi:
Hamppunetin-sivustolla alasivuna "420" josta löytyy tällainen kantdauni. WTF? Joku putthashiaamulsimijuttu perhaps?

6 tuntia, 29 minuuttia ja 22 sekuntia seuraavaan 420:een..
Kello on 9:46. Näissä paikoissa on 420 lähellä:
Anshan - 3:46 pm
Balikpapan - 3:46 pm
Bandar Seri Begawan - 3:46 pm
Baotou - 3:46 pm......jne

Snopes.com osaa kertoa, että 420 on alunperin viitannut kellonaikaan 4:20 iltapäivällä, jolloin kalifornialaisen San Rafael High Schoolin sakilaisjengi oli päättänyt tavata tietyn patsaan luona ja pistää pössyksi.

Nyttemmin numero liitetään yleisemmin tuommottiin päihdemyönteiseen elämäntapaan.

Maailman kaikkeus on syntynyt alunperin piparkakkutaikinasta. Ja tämä on fakta.

Integrandi sanoi:
Mitä tarkoittavat kolme pistettä kirjeen/postin lopussa? Eräs nainen laittaa aina loppuun uudelle riville ...

Olen hidas, ma ei ny ymmarra/hahmota mitä toi käytännössä meinaa:
laittaa aina loppuun uudelle riville. Mutta komella pisteellä yleensä kuvaataan jonkun asian pois jättöä (edit. siis lainatusta) tekstistä. Kaunokirjallisuudessa sillä voi toki olla muitakin funktioita. Jostakin kummasta syystä olen itse rakastunut kolmeen pisteeseen ja välillä tahdon automaattisesti lopettaa kaikki lauseet kolmeen pisteeseen... Näin. Ikään kuin kuvastamaan sitä, etten sanonut asiaani ihan loppuun, tai että minullapa voisi olla asiasta muutakin älytöntä sanottavaa, lällällää...

-edit- Lainaan tähän vielä mitä Terho Itkosella on asiasta sanottavana Uudessa kielioppaassa:

Komen pisteen ryhmää käytetään osoittamaan, että virke katkeaa kesken.
Joskus kolmella pisteellä osoitetaan myös lainattaessa tehtyä poistoa.
Teknisessä ja fyysisessä esityksessä kolmea pistettä on alettu käyttää ääriarvojen välissä.

Raskolnikov sanoi:
Olen hidas, ma ei ny ymmarra/hahmota mitä toi käytännössä meinaa:
laittaa aina loppuun uudelle riville.

Eli jokaisen postin jälkeen yksi tai kaksi riviä tyhjää ja sitten

...

Ei varmaan tarkoita tässä yhteydessä tuota mitä itse ajattelit. No ei kai niitä naisia tarvii aina ymmärtää.

Back
Ylös Bottom