kpsk sanoi:Miksi maapallo pyörii oman akselinsa ympäri? kreationismi tai big bang eivät kelpaa selitykseksijoten miksi?
Koska olisi täysin typerää pyöriä jonkun muun planeetan akselin ympäri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kpsk sanoi:Miksi maapallo pyörii oman akselinsa ympäri? kreationismi tai big bang eivät kelpaa selitykseksijoten miksi?

number_one sanoi:Maailman tyhmin kysymys johon periaatteessa tiiän jo vastauksen... Eli: Miten painoluokallisessa kehonrakennuksessa joku voi olla massiivisempi kuin joku toinen?
Timba79 sanoi:Rasvan määrä ainakin vaikuttaa tähän, eli jos on rasvaa enemmän kuin kilpakumppanilla, ei voi olla pattia yhtä paljon. ;)
Mulla on muuten sama juttu, mutta mulle toi raudanmaku tulee vain ja ainoastaan sillon kun on parhaillaan juomassa sitä kaljaa tai hetki sen jälkeen. Olis tosiaan mielenkiintoista tietää, mistä moinen?Timba79 sanoi:Mistäköhän johtuu tuo "raudanmaku" suussa kun on ottanut huikkaa edellisenä iltana. Tuo ei tule kahdesta kaljasta, eikä silloin jos on ollut sikana päissään ja on kunnon jysäri, vaan sellasesta sopivasta tissuttelusta. Ihmetyttää todella mistä tuo maku suuhun tulee?
mxm sanoi:Ja eiköhän myös kropan rakenne vaikuta aika paljon, pituus, raajojen pituus ja suhde, hartiat ja lihaksiston rakenne kun ei kaikilla kropat oo samanlaisia vaikka paino ja rasvat oliskin:D
Luulen, että eivät edes pidä kotieläimiä (siis lihaa syöviä), tai sitten jos pitävät, niin varmaan eivät ajattele sitä tuolta kannalta, että eläinperäisellä ravinnolla....... Ja tämä oli aivan silkkaa mutuiluaFatso sanoi:Miten vegaanit ruokkii koiriaan ja kissojaan, jos eläinperäisellä ravinnolla niin sehän veganismi synti? ja jos kasvisössöllä niin sehän on synti elukoita kohtaan?
Vai pitääkö vegaanit edes "lihaa syöviä" kotieläimiä?
korjatkaa ihmeessa jos joku tietää.keijo s sanoi:Hamppunetin-sivustolla alasivuna "420" josta löytyy tällainen kantdauni. WTF? Joku putthashiaamulsimijuttu perhaps?
6 tuntia, 29 minuuttia ja 22 sekuntia seuraavaan 420:een..
Kello on 9:46. Näissä paikoissa on 420 lähellä:
Anshan - 3:46 pm
Balikpapan - 3:46 pm
Bandar Seri Begawan - 3:46 pm
Baotou - 3:46 pm......jne
Duh????Integrandi sanoi:Maailmankaikkeus on alunperin syntynyt pyörivistä pilvimassoista.

Integrandi sanoi:Mitä tarkoittavat kolme pistettä kirjeen/postin lopussa? Eräs nainen laittaa aina loppuun uudelle riville ...
Raskolnikov sanoi:Olen hidas, ma ei ny ymmarra/hahmota mitä toi käytännössä meinaa:
laittaa aina loppuun uudelle riville.