Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

hamuk sanoi:
Hmm, ravintolaillan jälkeen yllättäen kaulalle ilmestyneet fritsut voi siis jälkikäteen selittää jalkatreenillä. Täytyykin pitää mielessä :rolleyes:

Joo no tolleen ei toimis :D En usko että kukaan niin hölömö sentään on :) [Mutta tosiaan noita voi olla vittumaista selittää koska osa niistä on täsmälleen samanlaisia kuin fritsut, itekään ei varmaan helpolla uskois jos ei näkis kuinka ne syntyy...]

Miksi pakkislaisia vituttaa useampi asia, kuin heitä ilahduttaa. Vertaa postausten määrä iloisia asioita ketjuun ja vituttaa niin ankarasti ketjuun.

Peppe Halti sanoi:
Miksi pakkislaisia vituttaa useampi asia, kuin heitä ilahduttaa. Vertaa postausten määrä iloisia asioita ketjuun ja vituttaa niin ankarasti ketjuun.

Väärää tietoa ;) Tosiasiassa vitutus-threadissa on vain enemmän off topiccia kuten neuvoja/apua/vinkkejä/helppiä siihen vitutukseen.

Lapsena tuli pelattua semmosta peliä pihalla missä piirrettiin joku 1 x 1.5m alue hiekkaan ja sitten veitsellä heitettiin vuorotellen maahan. Veitsen terän mukaan sitten saatiin sektori maapalasta itselle. Omalta alueelta muistaakseni sai heitellä...
Mikä tämän pelin nimi on ja mitkä oli sen "tarkemmat" säännöt, alkutilanne, loppu.. ?

(nimimerkillä dementoitunut...)

Fatso sanoi:
Lapsena tuli pelattua semmosta peliä...

Muistelisin jotain vastaavaa peliä pelanneeni. Pelin nimi oli MAA tms. ja tarkoituksena valloittaa toisen alueet siitä ympyrästä. Ainoa eroavaisuus tuohon mainitsemaasi oli se että heittovälineenä oli joku karahka jolla yritettiin viskoa niitä kanssakilpailijoita. Jos osui, sai vallata niin paljon maata toiselta kuin ylettyi piirtämään sillä kepillä omalta puoleltaan siten ettei vastapuolen aluetta saanut koskea. Ympyrä oli myös ainakin 20 metriä läpimitaltaan koska metrin päästä otsaan kopsahtanut halko olisi lopettanut pelit aika lyhyeen. Saatika sitten veitsi.
Mukava peli kaikenkaikkiaan.

wippe sanoi:
Taitaa tää kysymys kuulua tälle osiolle... Mites on, tekstari"palveluissa" usein pitää kirjoittaa jokin koodisana esim. FIND viestiin. Noi sanat on aina malleissa kirjoitettu isoilla, mutta toimiiko homma jos kirjoittaa find/Find ja onko se sitten yleistettävissä myös kaikkiin vastaanvanlaisiin jutskiin (äänestykset, tilaukset)...
Aivan sama vaikka kirjoittas joka toisen kirjaimen isolla..Mää kirjoitan aina miten sattuu ja hyvin pelaa!

Kysymys: Mistä on se tieliikennemerkin kuva on peräisin, joka näyttää että jossain on museo? tarkoitan sitä neliön muotoista kuvaa jonka kulmat ovat pyöristetty ympyröillä

tarkoitat varmaan tälläistä eli hannunvaakunaa:

hannunvaakuna2_t.jpg

joka on muistaakseni muinaissuomalainen onnenmerkki

Liikennemerkkinä merkitsee nähtävyyttä.

-Marchi- sanoi:
Millaista on thai-hieronta?
Perus hierontaa hieman eksoottisemmin, eli ei niin "rajua". Urbaani legenda elää "onnellisesta lopusta" vaikkakin kyllä se taitaa useimmista irrota ;)

Thai hieronta on vuorovaikutteista kehon käsittelyä käyttäen passiivista
venyttelyä ja hellävaraisia painalluksia kehon voimalinjoja pitkin. Hieroja

käyttää tähän peukaloitaan, käsiään, ja jalkojaan stimuloidakseen energian liikkumista kehossa, ja lisäksi hieroo ja venyttää asiakkaitaan Joogaa muistuttavissa asennoissa vähentääkseen lihasten ja nivelien jännitystiloja. Koska Thai hieronta on sekä rentouttavaa että stimuloivaa se parantaa kehon joustavuutta, vähentää jännitystiloja, stimuloi elintoimintoja, ja tasapainottaa kehon energiatasapainoa. Sopii sekä naisille, että miehille.

Mä teen tässä oikeastaan ensimmäistä kertaa inssitason hommia ja yksi kysymys on kaivanut mieltäni alusta lähtien. Duunarihommia tehdessä pidettiin aina vähän saakelin tarkasti huolta siitä, että talossa ei viihdytty sekuntiakaan ylimääräistä vaan kokoonnuttii porukalla kellokoneen äärelle 10 min ennen kotiinmenoaikaa. Nyt olen kiinnittänyt huomiota siihen, että inssi/manageritasolla kenelläkään ei tunnu olevan mitään kiirettä kotiin vaikka kello käy monesti vartinkin yli poistusmisajan. Jauhetaan kakkaa viikonlopusta, kerrataan edellisen illan pelin tapahtumia ja ei siis puhuta duuniasioista ollenkaan minkä voisin jotenkuten ymmärtää.

Itsehän vetelen 16.45 piikkarit jalkaan ja asetun telineisiin 16.58 seuraamaan tarkkaavaisesti viisarin liikettä.

Eli siis onko ylläoleva muiden ihmisten toiminta kovinkin yleistä vai olenko sattunut hassuun firmaan missä ihmiset oikeasti tykkäävät duunistaan ja duunipaikasta?

nigster sanoi:
Perus hierontaa hieman eksoottisemmin, eli ei niin "rajua". Urbaani legenda elää "onnellisesta lopusta" vaikkakin kyllä se taitaa useimmista irrota ;)

Eli siis siellä hiplaillaan sinua sukupuoli alueeltakin?

-Marchi- sanoi:
Eli siis siellä hiplaillaan sinua sukupuoli alueeltakin?

Aika monissa paikoissa hieroja on vähissä pukeissa ellei jopa alasti ja lisämaksusta hoitelee vähän muutakin kuin lihaksia.

Eli perinteisesti pientä lääpintää hartioihin ja sitten hand job ja se on siinä.

Oikeita ja kunnollisiakin k u n n i a l l i s i a thaihieromalaitoksia on olemassa, mutta paljonhan lehdissä noista on lukenut kun on napsahtanut sakkoa parituksesta ja vaikka mistä...

Pulla sanoi:
Mä teen tässä oikeastaan ensimmäistä kertaa inssitason hommia ja yksi kysymys on kaivanut mieltäni alusta lähtien. Duunarihommia tehdessä pidettiin aina vähän saakelin tarkasti huolta siitä, että talossa ei viihdytty sekuntiakaan ylimääräistä vaan kokoonnuttii porukalla kellokoneen äärelle 10 min ennen kotiinmenoaikaa. Nyt olen kiinnittänyt huomiota siihen, että inssi/manageritasolla kenelläkään ei tunnu olevan mitään kiirettä kotiin vaikka kello käy monesti vartinkin yli poistusmisajan. Jauhetaan kakkaa viikonlopusta, kerrataan edellisen illan pelin tapahtumia ja ei siis puhuta duuniasioista ollenkaan minkä voisin jotenkuten ymmärtää.

Itsehän vetelen 16.45 piikkarit jalkaan ja asetun telineisiin 16.58 seuraamaan tarkkaavaisesti viisarin liikettä.

Eli siis onko ylläoleva muiden ihmisten toiminta kovinkin yleistä vai olenko sattunut hassuun firmaan missä ihmiset oikeasti tykkäävät duunistaan ja duunipaikasta?

Toi voi olla ihan yleistä. Oon itse huomannu saman ilmiön kun mennään toimihenkilötasolle ja siitä ylöspäin. Duunarihommissa, ainakin mitä ite oon tehny, ei ole kovin selkeesti ollut mitään varsinaista "omaa tehtävää" mikä pitäs saada päivän aikana valmiiks. Varastossa kerättiin ja pyörittiin se 8 tuntia jonka jälkeen lähettiin kotiin. Toimihenkilöillä on yleensä eri tehtävissä jokaisella omat päivittäiset rutiinit jotka pitää tehdä, joten sellaista hirveetä kiirettä kotiin ei välttämättä ole kun kello on 16.

PenkkiPelle sanoi:
Toi voi olla ihan yleistä. Oon itse huomannu saman ilmiön kun mennään toimihenkilötasolle ja siitä ylöspäin. Duunarihommissa, ainakin mitä ite oon tehny, ei ole kovin selkeesti ollut mitään varsinaista "omaa tehtävää" mikä pitäs saada päivän aikana valmiiks. Varastossa kerättiin ja pyörittiin se 8 tuntia jonka jälkeen lähettiin kotiin. Toimihenkilöillä on yleensä eri tehtävissä jokaisella omat päivittäiset rutiinit jotka pitää tehdä, joten sellaista hirveetä kiirettä kotiin ei välttämättä ole kun kello on 16.

Olisin voinut sanoa täsmälleen saman. Kun rahotin opintoja varastoduunilla, niin siellä ei kyllä tullut mieleenkään olla minuuttiakaan yli, ellei sitten ollut sopimusta ylitöistä.

Nyt kun on eri duunimesta ja täysin erilainen toimenkuva, niin ei ole ihan niiiin justiinsa moneltako sitä tulee duuniin ja sieltä toisaalta lähtee. Liukuva työaika is bliss.

Back
Ylös Bottom