heh toi pisteen ilmottaminen voimasanana on aina niin hauskaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Taby sanoi:Kertokaas viisaat ja ne muutkin yksilöt mistä johtuu, että kun katsoo aurinkoon vähänkään pitempään niin alkaa aivastuttamaan ? Tämä tapahtuu itselle aina. Varsinkin laskettelureissuilla tämä tapahtuu aina kun nousen hissillä rinnettä ylös ja aurinko paistaa kohti. Ei tarvi kuin vähän aikaa tuijottaa aurinkoa niin johan alkaa nenässä kutittamaan ja kohta pärskähtää
Edit: Niin ja en ole kuulemma ainoa, jolla tätä tapahtuu![]()

Taby sanoi:Kertokaas viisaat ja ne muutkin yksilöt mistä johtuu, että kun katsoo aurinkoon vähänkään pitempään niin alkaa aivastuttamaan ? Tämä tapahtuu itselle aina. Varsinkin laskettelureissuilla tämä tapahtuu aina kun nousen hissillä rinnettä ylös ja aurinko paistaa kohti. Ei tarvi kuin vähän aikaa tuijottaa aurinkoa niin johan alkaa nenässä kutittamaan ja kohta pärskähtää
Edit: Niin ja en ole kuulemma ainoa, jolla tätä tapahtuu![]()

Tätähän tapahtuu ihan päivälläkin. Aina vuorotellen toinen sierain on paremmin auki kuin toinen. Toinen puoli "lepää" aina välillä.protsku sanoi:Miksi tuntuu siltä että vain toinen sierain on aamulla herätessä tukossa? Minulla tämä on 90% oikeanpuoleinen sierain. :arvi:
jaki_ sanoi:miten jenkkiasetukset nappaimistostani pois. kun ei aat oot toimi. painelin kai jotain vaaria nappeja
jaki_ sanoi:nyt se tuli taas. kertokaa nyt joku.
ei huvita randomilla painella kaikki nappainyhdistelmia lapi.
Minulle äiti kertoi joskus kauan sitten, että sitä aurinkoa ei saisi tuijottaa ollenkaan. :DTaby sanoi:Kertokaas viisaat ja ne muutkin yksilöt mistä johtuu, että kun katsoo aurinkoon vähänkään pitempään niin alkaa aivastuttamaan ?
Onhan se tossa alhaallaSukulaku sanoi:Mihin toi quick reply -toiminto on menny? Käytin aina sitä:(

Molekyylien välisistä vuorovaikutuksista:Sukulaku sanoi:Mistä veden pintajännite johtuu? Tai yleensäkin kaikkien nesteiden.
Ei mulla mitään näy. Mulla näkyy vain se teksti "Quick reply" tossa, muttei sitä kirjotuslaatikkoa. Pitää kattoa asetukset.Dragon sanoi:Onhan se tossa alhaalla![]()
WOU! KiitoksetPexi_ sanoi:Paina siitä punasesta nuolesta siinä quick reply -palkin oikeassa laidassa.

Mitä???jaki_ sanoi:Miksi mies kusee ristiin sen kaiken pyhimmän jälkeen?![]()