Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

trebla sanoi:
Minkä merkiksi pelaajat nostavat jalkapallossa kätensä ylös kun pallo menee sivurajasta yli ?
"Meidän heitto!" "Eipäs kun meidän!"... :D

Siis sen merkiksi, että pallo meni kätensä nostaneen mielestä vastapuolen pelaajasta yli.

Arsi sanoi:
"Meidän heitto!" "Eipäs kun meidän!"... :D

Siis sen merkiksi, että pallo meni kätensä nostaneen mielestä vastapuolen pelaajasta yli.

Aivan, loogisesti noin sitä ajattelin. Mutta peliä katsoessa ne nostaa välillä melko ihmeellisissä tilanteissa käden. No, kai se on pienestä kiinni tuolla kun pitää kaikkea koittaa kalastella :) Siitä tuleekin mieleen kuinka paljon ärsyttää katsoa juuri futiksessa filmaavia pelaajia. Kentällä mulla tuskin pitäisi pokka jos vastustaja saisi ilmaisen maalitilanteen muka mun rikkomuksesta.

Edit: On muuten kauniita pelaajia kentällä Suomi-Ruotsi -ottelussa. Tollanen sporttinen on todellakin mun makuun :love:

En ole aivan varma onko tämä tyhmä kysymys, mutta päätinpä kuitenkin tänne tämän postata.

Eli sen jälkeen kun sirryin tähän kehonrakentajien ruokavalioon eli aloin päivittäin tunkea suuhuni neljä purkkia rahkaa, vuoren tonnikalaa, kasan kananmunia ja kaikkea muuta niin paljon kuin napa vetää, niin on alkanut pierettämään aivan perkuleesti.
Koko ajan on iso kasa ilmaa pyrkimässä ulos suolistostani, eikä se ole yhtään mukavaa :(
Onko kenelläkään mitään aavistusta mistä tämä voisi johtua?

Laaksonen sanoi:
En ole aivan varma onko tämä tyhmä kysymys, mutta päätinpä kuitenkin tänne tämän postata.

Eli sen jälkeen kun sirryin tähän kehonrakentajien ruokavalioon eli aloin päivittäin tunkea suuhuni neljä purkkia rahkaa, vuoren tonnikalaa, kasan kananmunia ja kaikkea muuta niin paljon kuin napa vetää, niin on alkanut pierettämään aivan perkuleesti.
Koko ajan on iso kasa ilmaa pyrkimässä ulos suolistostani, eikä se ole yhtään mukavaa :(

Kehonrakentajan ruokavaliostahan tuo :lol2:

Laaksonen sanoi:

Oikeasti kun body-äijä kävelee kadulla ja kaikki väistää, niin se ei johdu siitä lihasmassasta vaan helvetin pahasta hajusta:D
Eikähän se nyt oo kuules tuo ruoka mikä paskomisen aiheuttaa, paljon proteiinia, kenties laktoosia yllin kyllin niin kyllä ilma pysyy oikein raikkaana.
*menee avaamaan partsin oven tuulettaakseen yön hajut pois*

Todennäköisesti johtuu proteiinista toi ilman saastuminen, mutta ainaki omalla kohdalla tämä väheni huomattavasti kun kroppa tottui (?) tämmöseen ruokaan. Aikaa meni ehkä 1-2kk

Levetsu sanoi:
Miehet ovat keskimäärin parempia:
-Matematiikassa.
-Avaruudellisessa hahmotuskyvyssä.
-Spataalisessa ongelmanratkaisussa.
-Syvyysnäkö(Mikä vaikuttaa ajotaitoon)

Käytiin tutustumassa joskus aikanaan jossain tuollaisella terästehtaalla tai vast. ja siellä oli sitten (nyt tulee tosi akateeminen ja fiksu selitys) joku tällainen juttu missä syvästä "altaasta" noukitaan ison masiinan leukoihin sinne kärrättyä metalliromua ja siirretään pisteestä A pisteeseen B (tajusiko kukaan? :) ) Esittelykierrosta pitävä setä kertoi että näitten koneittein käyttäjäksi otetaankin mieluummin nimenomaan naisia, koska naisilla on parempi syvyysnäkö, ja muutenkin ovat parempia hahmottamaan tilaa.

Tiedä sitten.

Mä olen kyllä ymmärtänyt, että miehillä on tuo syvyysnäkö parempi, koska ne on tarvinneet sitä enemmän esim. metähtäessä. Ja miehillä muutenkin on tuo tilan hahmottaminen parempaa, joka taas johtaa esim. parmpaan menestymiseen matematiikassa. Voi tosin olla, että muistan väärin.

Oon myös parikin tutkimusta lukenut, jossa miesten avaruudellista hahmotuskykyä pidetään parempana kuin naisten. Mutta niin kuin aina, eroja tietysti löytyy henkilöiden välillä. Luultavasti terästehtaan setä ei perusta kommenttiaan tutkimustietoon (joka tietysti voi olla väärääkin) vaan käytännön kokemukseen, eli hänen kohdalleen on sattunut tapauksia, joissa nainen on suoriutunut tehtävästä miestä paremmin.

1.Miksi nälkäänäkevien afrikkalaislasten mahat pömpöttävät?

2. Kuinka nopeasti rusketus syntyy? Eli jos olisin käynyt tänään makaamassa pari tuntia auringossa puoliltapäivin, niin olisinko aavistuksen ruskeampi heti, illalla, seuraavana päivänä...?

3. Millainen ajanlasku meillä oli ennen kuin nollakohdaksi otettiin oletettu Jeesuksen syntymä? Esimerkiksi sanotaan nyt vaikka, että Kuningas Lurpsis Herttinen valloitti naapurimaansa Amebomian 1432 eKr. Millaisesta ajanlaskusta tämä vuosiluku on nykyiseen siirretty? Muissa uskonnoissahan taitaa edelleen olla muita, omasta Jeesuskeskeisestämme poikkeavia ajanlaskujärjestelmiä.

Turisas sanoi:
2. Kuinka nopeasti rusketus syntyy? Eli jos olisin käynyt tänään makaamassa pari tuntia auringossa puoliltapäivin, niin olisinko aavistuksen ruskeampi heti, illalla, seuraavana päivänä...?

Pienenä vinkkinä, ettei kannata käydä puoliltapäivin ainakaan siellä auringossa makaamassa, koska auringonsäteily on voimakkaimmillaan juuri tuolloin ja silloin palaa helpoiten -> melanooman riski kasvaa. Jos sä käyt ottamassa arskaa aamulla sen tunnin pari ja sitten käyt suihkussa, niin illalla rusketus jo näkyy.

Turisas sanoi:
Erotan ite tunnin makailun auringossa. Siinä ajassa ehtii meikäläisellä muodostua jo sen havaittavan verran pigmenttiä. Olen omasta mielestäni sellainen mediumruskettuja ja aika yksilöllistä tuo kuitenkin on.

Paras rusketus taisi tulla, kun olin maalaushommissa katolla 8 tuntia päivässä, suojavoiteena kunnon 31 suojakertaista sunblockkia. Uimassa myös ruskettuu kivasti. Kirkas vesi läpäisee ihan kivasti valoa ja olin muksuna aina meressä polskimissa kun muut hikoili rannalla. Mulla oli tasaisempi rusketus.

jossain tutkimuksessa arveltiin miesten olevan naisia parempia auton ratissa siitä syystä, että he todennäköisesti pelaavat elämänsä aikana enemmän joukkuepelejä (jalkapalloa, jääkiekkoa jne) kuin naiset. Liikenteessä kun tarvitaan muiden huomioimisen taitoa.

jaki_ sanoi:
Onko 6€/h hyvä palkka(huom. ikä ja ei aiempaa työkokemusta)?

enemmän kun mulla tuossa vaiheessa..mistä sekin sitten kertoo... :rolleyes:

Millainen on tämä "sairaskohtaus" johon mm. Gösta Sunqvista ja se yksi heppu Lappareista kuolivat?

Miksei makaronilaatikko, jossa makaronin tilalla on käytetty spagettia, ei maistu yhtä hyvältä tai edes samalta kuin perinteisellä sarvimakaronilla tehty loota? Samaa tavaraahan niitten pitäisi olla, periaatteessa.

Pelkkää kuvitelmaa? :)

Elsa sanoi:
Miksei makaronilaatikko, jossa makaronin tilalla on käytetty spagettia, ei maistu yhtä hyvältä tai edes samalta kuin perinteisellä sarvimakaronilla tehty loota? Samaa tavaraahan niitten pitäisi olla, periaatteessa.

Pelkkää kuvitelmaa? :)
se tuntuu eriltä suussa ja ei ole niin kuohkeaa?? voisi johtua siitä.

Back
Ylös Bottom