Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Arvid sanoi:
Se on jo trendi. Pakkiksella. :jahas:

Heheh!! Zelvä.

Tosta tulikin mieleen wanha juttu; Joskus muistan radio Mafiasta kuulleeni, että jos menee johonkin tiettyyn kuppilaan ja sanoo "Tsuppi tsahvia tsiitos", ja myyjä sanoo "tselvä.", niin se kahvikupponen on ilmainen. Joku radio Mafian juttu...

oliko tämä totta, onnistuiko joku saamaan ilmaista kahvia? Entä onko tämä tarjous vielä jossain voimassa? :P

Kaaahviaaa :hyper:

Kirjoitetaanko totuttelukysymys yhteen vai erikseen totuttelu kysymys?

"Mämmin syönti on totuttelukysymys" vai
"Mämmin syönti on totuttelu kysymys"?

Minä kirjoittaisin sen yhteen.

Mixu sanoi:

Yhteen
totuttelukin kysymys -> ei
totuttelukysymyskin -> jep, kuulostaa paremmalta.
(vrt. ostoskin kärry, ostoskärrykin.)

Mixu sanoi:

yhteen toki.

ylikuntoilija sanoi:
Onhan niillä kavereilla runsaasti myös kreaa, testoa, mineraaleja ynnä muita messissä. Kai nyt pakkislaisen pitäisi tietää, minkä lajin edustaja on kyseessä ;)

Hö? Nyt meni pointti vähän ohi..?
Meinaakko että ois pitäny nimittää mömmöä proteiini-krea-testo-mineraalimömmöksi? Kysehän oli spermasta joka tuhosi hedelmällisyyden proteiinilla. Vai tarkoititko nyt jotain ihan muuta?

Naene sanoi:
Heheh!! Zelvä.

Tosta tulikin mieleen wanha juttu; Joskus muistan radio Mafiasta kuulleeni, että jos menee johonkin tiettyyn kuppilaan ja sanoo "Tsuppi tsahvia tsiitos", ja myyjä sanoo "tselvä.", niin se kahvikupponen on ilmainen. Joku radio Mafian juttu...

oliko tämä totta, onnistuiko joku saamaan ilmaista kahvia? Entä onko tämä tarjous vielä jossain voimassa? :P

Kaaahviaaa :hyper:

Minäkin muistan tuon, mutta en kuinka se juttu oikein meni. Oli kumminkin vissiin Peltsin ja Juuson aamushown tuotoksia.

Naene sanoi:

Sehän oli tossa pari kesää sitten yleX:llä aamussa, jotenkin niin se meni että pyydettiin tilaamaan kahvia tolla replalla ja jos myyjä vastasi että tselvä, niin se piti ilmoittaa sinne aamushöyhyn, oiskohan sieltä saanut sit jotain pientä kivaa... ei kykene muistamaan täysin..

Ja sit se tyhmä kysymys, mistä **tusta tulee semmonen termi kuin olla h-moilasena? Eli tyyliin "Mä kattelin sitten vähän hoomoilasena siinä kun en tienny mitä piti tehä!!!111!"

Eli kuka ihmeen H. Moilanen?

Miksi yleisen keskustelun puolelle on ilmestynyt yhtäkkiä 6 ihmissuhteisiin liittyvää threadia? Vai kuvittelenko mä vaan?
Lisäksi voisko joku valaista mulle miten englanniks kirjotetaan otsikoissa isot kirjaimet.
Esim. miten tämä kirjoitetaan oikein?
a)Blessings Upon the Throne of Tyranny
b)Blessings Upon The Throne Of Tyranny
c)Blessings Upon The Throne of Tyranny

miten "ei kukaan" kirjoitetaan englanniksi oikein.. "no-one" vai "no one" vai jollain muulla tavalla?

Onko tyhjiössä lämpötilaeroja?

no one muistaakseni... mitä nyt punaista tussia joskus aineesta sain jos oikein muistan tuo oli ainoa tapa kirjoittaa se ilman punaisen tussin huomautuksia :P

suortti sanoi:
Miksi yleisen keskustelun puolelle on ilmestynyt yhtäkkiä 6 ihmissuhteisiin liittyvää threadia? Vai kuvittelenko mä vaan?
Lisäksi voisko joku valaista mulle miten englanniks kirjotetaan otsikoissa isot kirjaimet.

vaihtoehto a on oikein, noita the ja of-juttuja sun muita, mitä-ne-nyt-olikaan ei kirjoteta koskaan isolla. muistaakseni.

Sukulaku sanoi:
miten "ei kukaan" kirjoitetaan englanniksi oikein.. "no-one" vai "no one" vai jollain muulla tavalla?

attachment.php

Kyllähän tyhjiossa voi olla lämpotilaeroja...vrt avaruus (vaikkei täydellinen tyhjio olekaan).

suortti sanoi:

Joo!! Hyvä kankkunen. Kauankohan tuijotin äimänkäkenä ruutua kelaten "mitä eroa noissa nyt on stna onko tuo ihan hullu.."

Nyt huomas! Vaihtoehto A!

E: joku nopeempi ehtikin eka :P

Integrandi sanoi:
attachment.php

Kyllähän tyhjiossa voi olla lämpotilaeroja...vrt avaruus (vaikkei täydellinen tyhjio olekaan).
Mä oon aina luullu, että lämpötila johtuu atomien lämpöliikkeestä. Mihinkäs se lämpöenergia on sitoutunu siä tyhjiössä? Vai meinaatko nyt jotain lämpösäteilyä?

Sukulaku sanoi:

En ole fyysikko, mutta eikös lämpötila ole aineen ominaisuus. Hiukkasten värähtelyä siis. Näin ollen, jos ei ole ainetta niin ei olisi lämpötilaakaan.

Lämpösäteilyä voi kuitenkin olla ja siinä voi olla eroja, joten lämpömittari (tai mikä tahansa kappale) lämpiää eri kohdissa tyhjiötä eri tavalla. Silloin on kuitenkin kyse mittarin lämpötilasta eikä ympäristön.

Miksi paska haisee pahalle? Jos ei oteta huomioon että tämä on mielipidekysymys ja jonkin mielestä se voi tuoksahtaa ihan mukavalta.

Back
Ylös Bottom