Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arvid sanoi:Se on jo trendi. Pakkiksella. :jahas:

YhteenMixu sanoi:Kirjoitetaanko totuttelukysymys yhteen vai erikseen totuttelu kysymys?
"Mämmin syönti on totuttelukysymys" vai
"Mämmin syönti on totuttelu kysymys"?
Minä kirjoittaisin sen yhteen.
Mixu sanoi:Kirjoitetaanko totuttelukysymys yhteen vai erikseen totuttelu kysymys?
"Mämmin syönti on totuttelukysymys" vai
"Mämmin syönti on totuttelu kysymys"?
Minä kirjoittaisin sen yhteen.
Eiche sanoi:Voiko silmät jäädä kieroon jos niitä vääntelee?![]()
Siis ilman että ne kellot soi ja kukko laulaa.![]()
ylikuntoilija sanoi:Onhan niillä kavereilla runsaasti myös kreaa, testoa, mineraaleja ynnä muita messissä. Kai nyt pakkislaisen pitäisi tietää, minkä lajin edustaja on kyseessä ;)
Naene sanoi:Heheh!! Zelvä.
Tosta tulikin mieleen wanha juttu; Joskus muistan radio Mafiasta kuulleeni, että jos menee johonkin tiettyyn kuppilaan ja sanoo "Tsuppi tsahvia tsiitos", ja myyjä sanoo "tselvä.", niin se kahvikupponen on ilmainen. Joku radio Mafian juttu...
oliko tämä totta, onnistuiko joku saamaan ilmaista kahvia? Entä onko tämä tarjous vielä jossain voimassa? :P
Kaaahviaaa![]()
Naene sanoi:Tosta tulikin mieleen wanha juttu; Joskus muistan radio Mafiasta kuulleeni, että jos menee johonkin tiettyyn kuppilaan ja sanoo "Tsuppi tsahvia tsiitos", ja myyjä sanoo "tselvä.", niin se kahvikupponen on ilmainen. Joku radio Mafian juttu...
suortti sanoi:Miksi yleisen keskustelun puolelle on ilmestynyt yhtäkkiä 6 ihmissuhteisiin liittyvää threadia? Vai kuvittelenko mä vaan?
Lisäksi voisko joku valaista mulle miten englanniks kirjotetaan otsikoissa isot kirjaimet.
Esim. miten tämä kirjoitetaan oikein?
a)Blessings Upon the Throne of Tyranny
b)Blessings Upon The Throne Of Tyranny
c)Blessings Upon The Throne of Tyranny
Sukulaku sanoi:miten "ei kukaan" kirjoitetaan englanniksi oikein.. "no-one" vai "no one" vai jollain muulla tavalla?
Onko tyhjiössä lämpötilaeroja?
suortti sanoi:Miksi yleisen keskustelun puolelle on ilmestynyt yhtäkkiä 6 ihmissuhteisiin liittyvää threadia? Vai kuvittelenko mä vaan?
Lisäksi voisko joku valaista mulle miten englanniks kirjotetaan otsikoissa isot kirjaimet.
Esim. miten tämä kirjoitetaan oikein?
a)Blessings Upon the Throne of Tyranny
b)Blessings Upon The Throne Of Tyranny
c)Blessings Upon The Throne of Tyranny
Mä oon aina luullu, että lämpötila johtuu atomien lämpöliikkeestä. Mihinkäs se lämpöenergia on sitoutunu siä tyhjiössä? Vai meinaatko nyt jotain lämpösäteilyä?Integrandi sanoi:![]()
Kyllähän tyhjiossa voi olla lämpotilaeroja...vrt avaruus (vaikkei täydellinen tyhjio olekaan).
Sukulaku sanoi:Onko tyhjiössä lämpötilaeroja?
Naene sanoi:no one muistaakseni... mitä nyt punaista tussia joskus aineesta sain jos oikein muistan tuo oli ainoa tapa kirjoittaa se ilman punaisen tussin huomautuksia :P