Mistä se ääni tulee sormia naksautellessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Insert Name- sanoi:Mistä se ääni tulee sormia naksautellessa?
amf sanoi:Taitaa olla aikamoista pilkun viilaamista, mutta eiköhän samaa tavaraa saa lahden toiselta puolelta aika paljonkin halvemmalla. Toisaalta sillä ei kyl oo mitään tekemistä tän Tax-free jutun kanssa.
-Insert Name- sanoi:Mistä se ääni tulee sormia naksautellessa?
Turisti tunnistetaan jo kaukaa siitä, että hänellä on aurinkolasit päässä, suoralippainen lippalakki, jeesuksen aikainen reppu, konica kaulassa ja pää pyörii kuin autokoulussa.Turisas sanoi:Miten todistetaan, että ollaan turisteja?

Turisas sanoi:Miten todistetaan, että ollaan turisteja?

Iceman sanoi:Mitä tarkoittavat lyhenteet IMO?
Maskotti sanoi:Suomalainen todistaa olevansa turisti pukeutumalla lähes missä tahansa lomakohteessa tuulipukuun tai mahdollisimman tyylittömään ja kirjavaan havaiji-paitaan. Suomessa tuulipukuhemmot hukkuu väkeen, jolloin kukaan suomalainen ei voi todistaa olevansa turisti Suomessa.![]()
) Niin että osataan sitä muuallakin.Aleski sanoi:Sormia jännitettäessä peukun ja keskisormen väliin varastoituu energiaa. Kun keskisormi sitten vapautuu, niin sen nopeus kiihtyy suunnattomasti ja lopulta murtaa äänivallin. Siitä napsahdus.
Edit: Äh!!! Naksautellessa eikä napsautellessa. No kai tuo äänivalliteoria pätee tuohon naksautteluunki...jollain tavalla...kai...
eläin sanoi:All right, eli oon tänää alkan chillaa tääl tosimiesten foorumil ja mun tyhmä kysymys kuuluu, et miten saan kommentoituu toisen tekstii. Eli käytännössä, se asia, jota kommentoin on siin mun tekstin yläpuolel harmaas laatikos... muuten elämä sujuu kivasti...
Painat sitä reply-nappia sen viestin oikeassa alalaidassa, jota haluat kommentoida.eläin sanoi:All right, eli oon tänää alkan chillaa tääl tosimiesten foorumil ja mun tyhmä kysymys kuuluu, et miten saan kommentoituu toisen tekstii. Eli käytännössä, se asia, jota kommentoin on siin mun tekstin yläpuolel harmaas laatikos... muuten elämä sujuu kivasti...
Aleski sanoi:Sormia jännitettäessä peukun ja keskisormen väliin varastoituu energiaa. Kun keskisormi sitten vapautuu, niin sen nopeus kiihtyy suunnattomasti ja lopulta murtaa äänivallin. Siitä napsahdus.
Edit: Äh!!! Naksautellessa eikä napsautellessa. No kai tuo äänivalliteoria pätee tuohon naksautteluunki...jollain tavalla...kai...
lej sanoi:Voi olla, että tätä on jo kysytty, mutta miten räkä syntyy ja paljonko sitä oikein mahtuu poskionteloihin?
Olen ollut viikon kipeänä ja tänään alkoi lima irtoamaan ja niistin ja räin 10 minuutin ajan ja saalis oli aika messevä. Poskionteloissa ainakin tunne on 10 kertaa parempi kuin äsken.
-Insert Name- sanoi:Fake-edit: Aloitetaanko kaksoispisteen jälkeen lause pienellä vai isolla kirjaimella?
Kiitos minunkin puolestani.Raejuusto sanoi:Kaksoispiste ei päätä lausetta, joten vastaus on: pienellä kirjaimella.