Ei.Onko tosi ettei pysty enää pakkotoistoa selaamaan adblock päällä.. Aika syöpästä totutella poppareihi 10 vuode jälkeen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei.Onko tosi ettei pysty enää pakkotoistoa selaamaan adblock päällä.. Aika syöpästä totutella poppareihi 10 vuode jälkeen
@Mike : APUVA! Koitin hetki sitten mennä tuonne Repesin eli hauskoja kuvia netistä langalle ja aukesi seuraavanlainen sivu:
Seuraava sivusto on petollinen
Onko muille tullut??
Se ei vaadi mitään kikkailuja sen jälkeen kun se pinta on kunnossa. Ei sitten yhtään mitään. Sen kun paistat, peset, laitat kaappiin ja toistat seuraavat 200 vuotta. Tietysti jos sen menee pesemään pesuaineella, niin teettää taas vähän lisää kikkailuja, mutta siitä saa syyttää itseään eikä pannua. Ei valurauta kyllä ihan yhtä monikäyttöinen ole kuin hiiliteräs, mutta kyllä sitäkin käyttelee. Mun mielestä sillä paistuu parhaat munat ja pihvit paistan tietysti sillä.
Hiiliteräspannun pinta ei ole vielä valmis edes tuon kymmenen rasvanpolttokerran jälkeen, eikä ainakaan uunissa tehdyn jälkeen. Totesin nimittäin itsekin, että uunin lämpötila ei riitä, mutta kyllä sillä alkuun pääsee. Joku kunnon kaasutöhötin voisi olla hyvä siihen hommaan. Se paranee siitä koko ajan kun vain paistelet sillä mitä voit ja koitat olla pesemättä niin paljon kuin mahdollista. Puulastalla raapimalla lähtee vähän palanutkin moska irti. Sit se alkaa olla oikeasti kunnossa kun on ihan musta.Joitakin vuosia sitten hankin hiiliteräspannun, alan johtavasta liikkeestä Helsingistä. Myyjä antoi melko niukat ohjeet ja homma lähti nihkeästi käyntiin. Käyttökokemus on ollut hieman takertuvainen.
Tutkin asiaa edellisinä viikkoina syvällisemmin.
Hinkkasin pannun uudeksi! Arvostan sellaista mahdollisuutta.
Poltin rasvaa pintaan uunissa neljänä päivänä yhteensä 10 kertaa. Lopputulos näytti ja tuntui lupaavalta. Jos joku nyt sanoo, että tein puutteellista työtä, niin sopii tulla opastamaan. Ovi on avoin.
Viidentänä päivänä paistoin kananmunan. Olin koko lailla tyytyväinen, onnistumisesta vähäisesti iloinenkin.
Tein munakkaan. Tarttui kiinni. Keljutti.
Porkkanoita en aio paistaa, vaikkeivät missään olosuhteissa tarttuisi. Pannun tulevaisuus vaikuttaa osin avoimelta.
ja sitten voi käsitellä realistisemmin. (:tähän_se_toinen_animaatio
Juu huomioo se kaipaa ainakin alkuun, myöhemmin voi sitten jättää vähemmälle.@Joxuz
Hiiliteräspannu vaikuttaa olevan siis vähän niinkuin vaimo. Ensin pitää hellitelläja sitten voi käsitellä realistisemmin. (:tähän_se_toinen_animaatio
![]()

ja rismassa 20e halvempi...
Pitää käydä hakemassa moinen.
ihan sama kunhan on pannuMinun teflon vetelee viimeisiään, joten mikä minun siis pitää ostaa tilalle? Hiiliteräspannu? Minulla on jo valurauta, mutta se on inasen pieni kun tekee ison annoksen esimerkiksi wokkia.
Vaikutanko mä joltain pannumestarilta?
Mulla on tuo peruspannuna. Osta vaikka muurikan silavaa tuubi kylkeen niin mukava tehdä rasvapoltot ja suojailla pannu käytön jälkeen.