Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Otat heti työtä kun löytyy, ja jos löytyy parempaa niin vaihdat. Simple as that.
Itse en mainitsisi tästä toisesta epävarmasta paikasta mitään.

suokaa anteeksi tyhmyyteni..

Ajattelin kokeilla varsin tuota Fastin workout shock treenilaturia. Käytössäni on jo treenin aikana nautittava intrajuoma. Olenko narkkari vai onko nuo tarkoitettu otettavaksi molemmat eli ennen reeniä laturi ja reenin aikana intra.??
Vai riittääkö minulle pelkkä banaani laturiksi :D kiitos ja anteeksi.. :david:

Shockissahan näytti olevan kofeiinia ja kreatiinia, jotka varmaan vaikutuksiltaan konkreettisimpia ainesosia, ja jos kreatiinia käyttää palkkarissa plus vetää kahvia ennen treeniä, niin en tiedä mikä ton Shockin hyödyksi normijampalle lopulta jää. Kokeillahan voi aina, ei noi pulverit niin paljoa maksa. Sittenpähän voi itse arvioida.

Itse en ole mitään älytöntä hyötyä havainnut noista Fastin preworkout juomista (niistä pienistä annosputeleista). Ehkä aavistuksen pirteämmin on voinut jaksaa vetää, mutta hyvin vaikea sanoa, että johtuuko noista juomista vai jostain muusta. Ja itsellä ei ole mitään intrajuomia ollut reenin aikana.

Kuinka paljon olis maailman ennätys 100m juoksussa jos juoksu suoritettais lentävällä lähdöllä? Eli vaikka 15-20m ennen lähtöpaikkaa alkais juoksu mutta aika alkais vasta lähtöpaikan kohdalla.
Varmaan 7sek luokkaa vois olla?

Ja joo onhan tää ihan älytön kysymys :D

7 sekuntia :D

Juu ei ihan.

Ihminen kiihdyttää maksimivauhtiinsa hyvin nopeasti.

Ei siinä hirveätä eroa tule.

Kato vaikka 4 * 100 -viestien osuusaikoja.

Boltin MEssä 9,58s 60-80m välin hän juoksi nopeudella 12.42m/s. Jos jaksaisi paahtaa lentävällä lähdöllä samaa vauhtia 0-100m välin, niin loppuaika olisi 8,05s. Nopeus on 44.72km/h.

Maailmanenari miesten 4 * 100 metriä on 36,84.

Eka lähtee paikaltaa ja loput kolme lentävällä.

Tuosta voinee jotain laskea.

Jos laskisi ekalle vähän yläkanttiin ajaksi vaikka tasan 10 sekkaa, niin lopuille jäisi keskimäärin ~ 9 sekkaa satasen ajaksi lentävällä.

Stokkalta. Löytyy varmasti halpaa, kallista ja kaikkea siltä väliltä. Ihan mikä tahansa ostoshelvetti niin siellä on kenkäkauppaa ja ääsmarkettia tarjolla.

Ostin tänään Intersportista urheilurintaliivit ja nyt kotosalla tulin katumapäälle. Tietääkö joku onko noilla urheilurintaliiveillä palautusoikeutta vai lasketaanko ne alusvaatteisiin, jolloin ei ole palautusoikeutta?

Onhan alusvaatteillakin palautusoikeus, kunhan niitä ei ole käytetty.

E: Tai vaihto-oikeus on. Yleisesti palautusoikeutta ei vissiin ole muuta kuin postimyynnissä.

Ostin tänään Intersportista urheilurintaliivit ja nyt kotosalla tulin katumapäälle. Tietääkö joku onko noilla urheilurintaliiveillä palautusoikeutta vai lasketaanko ne alusvaatteisiin, jolloin ei ole palautusoikeutta?
Täälläpäin muistaakseni just Intersportissa ainakaan eivät noita ota takaisin. Yleensä muistuttavat siitä vielä kassalla erikseen.

Moro. Saako nuuskat ottaa mukaan kreetan lomamatkalle lentokoneessa ihan matkatavaroissa kuljetettuna? Jos näin kuinka paljon mukaan saa ottaa? Täytyykö sanoa jotai tiskillä virkailijalle että nuuskaa on mukana?

Hyvää partakonetta? Pitääkö sen 200e maksaa vai pärjääkö 50-80e laitteella?
Uuh, mun lempitopikki. Itse koin "viiadolorosaa" partakoneiden suhteen monta vuotta, kunnes Verkkiksen poistomyynnistä(220€/ovh350€) tarttui mukaan Braunin 7000-sarjan kone telakalla liemineen. Aiemmin yritin ajella Phillipsin pyöriväkoneisilla vuosia, mutta repimiseksi meni. Braun on ollut minulle huippupeli, muuta ei enää tule. Kannattaa kokeilla kaverien koneita, etenkin joulun jälkeen.:D

Back
Ylös Bottom