Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Valtuudet riippuu aika paljon siitä ollaanko kasarmialueella vai sen ulkopuolella.Onko sotilaspoliiseilla periaatteessa samat valtuudet kuin poliiseilla? En siis puhu varusmies spolleista vaan ihan ammatiltaan olevista sotilaspoliiseista.

Täälläpäin muistaakseni just Intersportissa ainakaan eivät noita ota takaisin. Yleensä muistuttavat siitä vielä kassalla erikseen.Ostin tänään Intersportista urheilurintaliivit ja nyt kotosalla tulin katumapäälle. Tietääkö joku onko noilla urheilurintaliiveillä palautusoikeutta vai lasketaanko ne alusvaatteisiin, jolloin ei ole palautusoikeutta?
Täälläpäin muistaakseni just Intersportissa ainakaan eivät noita ota takaisin. Yleensä muistuttavat siitä vielä kassalla erikseen.
. Eli palautusoikeus ei koske urheilurintaliivejä.Uuh, mun lempitopikki. Itse koin "viiadolorosaa" partakoneiden suhteen monta vuotta, kunnes Verkkiksen poistomyynnistä(220€/ovh350€) tarttui mukaan Braunin 7000-sarjan kone telakalla liemineen. Aiemmin yritin ajella Phillipsin pyöriväkoneisilla vuosia, mutta repimiseksi meni. Braun on ollut minulle huippupeli, muuta ei enää tule. Kannattaa kokeilla kaverien koneita, etenkin joulun jälkeen.:DHyvää partakonetta? Pitääkö sen 200e maksaa vai pärjääkö 50-80e laitteella?