Ei aina jaksa.Koitas nyt olla edes vähän kyyninen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei aina jaksa.Koitas nyt olla edes vähän kyyninen.
Oikea kysymys oikeeseen ketjuun ; Onko V.I.P:n osto sen arvoista ? Pohdin tässä josko ostaisi vuoden vipit, saisi ainakin mielenkiintoista luettavaa ja ei ole mitenkään yli hinnoiteltu.
Ajokorttihan pitäisi aina palauttaa uuden tullessa. En koskaan palauttanut A1 korttiani ja väliaikaisessa B kortissani oli virhe sekä pysyvässä, puuttui yksi merkintä. Minulle lähetettiin uusi kortti ja nyt ajokortteja on 4. Näkyykö se jossain ettei vanhaa korttia palauta, onko sillä edes mitään merkitystä palauttaako vanhaa?
Miksi kaikki kuntosalit joissa mennään kulkuluvalla ei ole 24/7 auki? Mulla on vuosijäsenyys ja henkilökunta on paikalla vain ryhmäliikuntatuntien aikana ja muuten kuljetaan kortilla. Meidän salille pääsee 05-21:30. Miksi ei pääse sillon kun haluaa?

Miksi kaikki kuntosalit joissa mennään kulkuluvalla ei ole 24/7 auki? Mulla on vuosijäsenyys ja henkilökunta on paikalla vain ryhmäliikuntatuntien aikana ja muuten kuljetaan kortilla. Meidän salille pääsee 05-21:30. Miksi ei pääse sillon kun haluaa?
Mietin tuota kerran ja kysymällä se selvisi. Ei kuulemma kannata. Kävijöitä on todella vähän ja valojen ja muiden sähkövermeiden ohjauksen kannalta on paras, että menevät automaattisesti kiinni puoli tuntia salin sulkeutumisen jälkeen. Esimerkiksi valot kuluttavat jo sen verran paljon sähköä kun ovat yön päällä, että tarvii useampi kausikortti myydä, että kuittaantuu.
Ajokorttihan pitäisi aina palauttaa uuden tullessa. En koskaan palauttanut A1 korttiani ja väliaikaisessa B kortissani oli virhe sekä pysyvässä, puuttui yksi merkintä. Minulle lähetettiin uusi kortti ja nyt ajokortteja on 4. Näkyykö se jossain ettei vanhaa korttia palauta, onko sillä edes mitään merkitystä palauttaako vanhaa?
.
Ja jos ihminen kadottaa ajokorttinsa (tai se varastetaan), niin siitä täytyy tehdä sekalaisilmoitus ja "etsintäkuulutus" poliisin järjestelmiin ennen kuin uuden kortin voi tilata. Tämä siksi, että jos vanha kortti tuleekin jossain vastaan (väärissä käsissä tai joku löytää ja vie poliisille), niin tiedetään mikä sen tila on ja se voidaan hävittää (koska onhan se toisaalta voimassaoleva, eikä ihmisellä voi olla kahta voimassaolevaa ajokorttia samaan aikaan).
Kuluttajille pitää olla 14vrk maksuaika ja huomautusmaksulle myös 14vrk. Jos siis kyse on normaalista laskusta.
Onko lakiteknisesti oikein, että taloyhtiö lähettää laskun 5 päivää ennen eräpäivää? Eli tuli tänään ja eräpäivä 31.1. Lisäksi jos jää maksamatta eräpäivään mennessä, tulee huomautus alle viikossa?
Voiko titaaninen lävistyskoru olla kirurginteräksistä tummempi ja himmeämpi, tai onko titaanisten korujen sävyissä eroja? Ostin siis nettikaupasta lävistyskorun, jonka piti olla titaania, mutta sen sävy ihmetyttää vanhaan koruun verrattuna (joka on joko titaania tai terästä) ja heräsi epäilys, että olenko saanut jotain roskametallia olevan korun. Mulla on kohtuu tuore lävistys, en siihen viitsisi tunkea mitään allergiametalleja. Luulin siis titaanin olevan vaaleaa metallia, samaa sävyä tai vaaleampi vanhan korun kanssa.