Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Saako 1-1,5 mg melatoniinia ottaa kaks tablettia yks ei tunnu tehoavan. Mut yleensä pyrkeissa lukee että 1 tabletti päivässä mut sit taas oon lukenu et jokku ottaa kaks

^^ Kyllä sitä pitäs saada vaan tuota ko. Vodkaa.
Varmaan maistuu ihan perseelle, mutta kannatus/fanitus syistä..

^ Rohkeasti vaan. Kotoa löytyy 1, 3 ja 5mg ja tarpeen mukaan.
Aamulla varmaan tulee faktapalloja farmaseutilta :lol2:

Saako 1-1,5 mg melatoniinia ottaa kaks tablettia yks ei tunnu tehoavan. Mut yleensä pyrkeissa lukee että 1 tabletti päivässä mut sit taas oon lukenu et jokku ottaa kaks

Joo ilman reseptiä myydään 1 mg, reseptillä myös 3 ja 5 mg. 3 mg:lla voi annostus olla 1-2 tablettia illalla ja oon mahdollisesti nähny saman ohjeen myös 5 mg:lla, se oli tosin varustettu SIC-merkinnällä (lääkäri tietoisesti ylittää virallisen ohjeistuksen).

jälkiehkäisy (kumipuhkesi)

olen espanjassa ja kondomi hajosi kun harrastin seksiä ja päästiin ostamaan 18h päästä jälki ehkäisy minkä aine on joku levonosgel ja saako jälki ehkäisyn jälkeen harrastaa seksiä ja kuinka varma jälkiehkäisy on

olen espanjassa ja kondomi hajosi kun harrastin seksiä ja päästiin ostamaan 18h päästä jälki ehkäisy minkä aine on joku levonosgel ja saako jälki ehkäisyn jälkeen harrastaa seksiä ja kuinka varma jälkiehkäisy on
No jos työ kumin kanssa olette seksiä harrastamassa, niin sehän on ihan sama laitatko sää savitontun tai oman vekottimes sinne tyttöystävään. Muistaakseni nuo jälkiehkäisyvalmisteet kehoitetaan ottamaan viimeistään 72h vahingon jälkeen, että tuo 18h on vielä ihan hyvin toleranssin sisällä. Jos se valmiste johonkin vaikuttaa, niin tyttöystävän fiilikseen, koska ne on aika raskaita hormonipommeja.

Voiko alaikäinen matkustaa ilman vanhempiaan esim euroopan sisällä? Jos matkaseurana on kuitenkin täysi-ikäisiä niin voivatko he toimia "huoltajina" matkalla vai tarvitseeko jotain suostumus papereita vanhempien suunnilta?

Voiko alaikäinen matkustaa ilman vanhempiaan esim euroopan sisällä? Jos matkaseurana on kuitenkin täysi-ikäisiä niin voivatko he toimia "huoltajina" matkalla vai tarvitseeko jotain suostumus papereita vanhempien suunnilta?

Ei ainakaan ennen ole tarvinnut. Itse matkustin 15-16-vuotiaana suht paljonkin ristiin rastiin Eurooppaa eikä ikinä mitään kyselty.

Ei se taida olla ihan olla ihan paljoa.

Joka tapauksessa kaikki mennyttä.

Tuo on hyvin pientä siihen verrattuna, kun näitä paskan EU:n rahastoja aletaan niistää pankeille.

Suomella taitaa olla laskentatavasta riippuen ainakin se ~ 12 miljardia - 30 miljardia vastattavana.

Joku on laskenut yläpäätä isommaksikin.

Miks joidenkin t-paitojen hihat sojottaa sillee hölmösti ulospäin kun ne on päällä, voiko johtua jos on selästä tiukka paita tai jotenkin laihtumisesta??????

Mistä johtuu väite että roinaamalla "kasvaa" leuka? Eli kun sanotaan että tulee leuakkaammaksi roinaamalla? :david:

One word--> Kasvuhormoni. Siitä sitten lukemaan lisää...:arvi:

Kuinka monta maksumuistutusta tai katkaisuvaroitusta sähköyhtiö lähettää, ennen kuin se katkaisee asiakkaalta sähköt?
En muista maksumuistutusten määrää (kun ei ollut minun asunto eikä minun laskut), mutta taisi olla toisen varoituksen jälkeen kun sähköt katkes.

Back
Ylös Bottom