Saako 1-1,5 mg melatoniinia ottaa kaks tablettia yks ei tunnu tehoavan. Mut yleensä pyrkeissa lukee että 1 tabletti päivässä mut sit taas oon lukenu et jokku ottaa kaks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako 1-1,5 mg melatoniinia ottaa kaks tablettia yks ei tunnu tehoavan. Mut yleensä pyrkeissa lukee että 1 tabletti päivässä mut sit taas oon lukenu et jokku ottaa kaks
olen espanjassa ja kondomi hajosi kun harrastin seksiä ja päästiin ostamaan 18h päästä jälki ehkäisy minkä aine on joku levonosgel ja saako jälki ehkäisyn jälkeen harrastaa seksiä ja kuinka varma jälkiehkäisy on
Tyttöystävä on 16vEi se koskaan varmaa, etkö tykkää lapsista?
No jos työ kumin kanssa olette seksiä harrastamassa, niin sehän on ihan sama laitatko sää savitontun tai oman vekottimes sinne tyttöystävään. Muistaakseni nuo jälkiehkäisyvalmisteet kehoitetaan ottamaan viimeistään 72h vahingon jälkeen, että tuo 18h on vielä ihan hyvin toleranssin sisällä. Jos se valmiste johonkin vaikuttaa, niin tyttöystävän fiilikseen, koska ne on aika raskaita hormonipommeja.olen espanjassa ja kondomi hajosi kun harrastin seksiä ja päästiin ostamaan 18h päästä jälki ehkäisy minkä aine on joku levonosgel ja saako jälki ehkäisyn jälkeen harrastaa seksiä ja kuinka varma jälkiehkäisy on
Voiko alaikäinen matkustaa ilman vanhempiaan esim euroopan sisällä? Jos matkaseurana on kuitenkin täysi-ikäisiä niin voivatko he toimia "huoltajina" matkalla vai tarvitseeko jotain suostumus papereita vanhempien suunnilta?
Paljonko suomi on kokonaisuudessaan syyttänyt euroja kreikan tukipaketteihin?
Liian pienet kädet. ;)Miks joidenkin t-paitojen hihat sojottaa sillee hölmösti ulospäin kun ne on päällä, voiko johtua jos on selästä tiukka paita tai jotenkin laihtumisesta??????

Mistä johtuu väite että roinaamalla "kasvaa" leuka? Eli kun sanotaan että tulee leuakkaammaksi roinaamalla?![]()
En muista maksumuistutusten määrää (kun ei ollut minun asunto eikä minun laskut), mutta taisi olla toisen varoituksen jälkeen kun sähköt katkes.Kuinka monta maksumuistutusta tai katkaisuvaroitusta sähköyhtiö lähettää, ennen kuin se katkaisee asiakkaalta sähköt?