Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

AdBlock on keksitty.

No oletpas nokkela. Enpä jaksa tuota työkoneen IE:seen laittaa, kun muutenkin vähemmän tulee YouTubessa sillä pyörittyä, enkä edes tiedä, pystyykö tuota integroimaan iPhonen YouTube-sovellukseen.

Sen verran kuitenkin voin myöntää taidottomuuteni, että en ole jaksanut ottaa selvää, millä ruudun mainokset pystyy tuolla estämään. Valitti ainakin talvella, ettei edes toista mitään, kun on mainoksenestot päällä tms.

No oletpas nokkela. Enpä jaksa tuota työkoneen IE:seen laittaa, kun muutenkin vähemmän tulee YouTubessa sillä pyörittyä, enkä edes tiedä, pystyykö tuota integroimaan iPhonen YouTube-sovellukseen.

Sen verran kuitenkin voin myöntää taidottomuuteni, että en ole jaksanut ottaa selvää, millä ruudun mainokset pystyy tuolla estämään. Valitti ainakin talvella, ettei edes toista mitään, kun on mainoksenestot päällä tms.

Androidille mä ainakin oon saanut asennettua, sitä ennen tuli toki puhelimella youtubea selaillessa monet perkeleet lennettyä.

No tottakai :D Ite ostanu ties mitä putkea yms kettinkiä rautakaupoista ja aina oon pyytänyt siellä leikkaamaan oikean mittaseksi mikäli ollut tarve.

Onko selektiivilasisten ikkunoiden pesuun jotain omaa kikkaansa? Oon pessy ikkunoita fairylla ja ikkunanpesuaineella, mutta aina vaan jää rumat viirut ja pilkut ikkunoihin...

Nyt kun SKP-puolue on taas elvytetty, jo muutamia vuosia sitten, eli: Suomen Kommunistinen Puolue, niin tietääkö kukaan onko niillä missään Suomen kunnassa edes yhtä valtuutettu paikkaa?

Luulisin ettei ole, mutta jos joku tietää että valtuustopaikka löytyy, niin se tulisi kyllä erittäin suurena yllätyksenä.
Eduskuntapaikkaa SKP ei kyllä ikinä tule enää saamaan.

Back
Ylös Bottom