Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos parkissa oleva siviilipoliisiauto nappaa kuvan, kuinka kauan kestää, että sakko on postissa? Ylinopeudesta nyt kyse.

Minä mitään tiedä noista poliisien toimintamalleista, mutta mikäli ajoit ylinopeutta niin miksei siviilipoliisi lähtenyt perääsi ja pysäyttänyt kuten normaalisti tutkatilanteessa toimitaan? Kuulostaa vaan oudolta, jos pelkkä kuva otettu ja sen perusteella laitetaan sakko tulemaan. Millä ne edes todistaisi, että sä sitä autoa ajoit ilman pysäyttämistä, ellei sitten siitä kuvasta saada jotain full hd tyyppistä josta voidaan 100% varmuudella tunnistaa kuskin henkilöllisyys... Toisaalta nyt tuli mieleen peltipoliisit, mutta siinäkin samaa mietin että millä ne todistaa, että auton omistaja ajoi autoa jonka osotteeseen se sakko lähetetään?

no auton omistajallehan se sakko luonnollisesti napsahtaa, keskenään sitten omistaja ja lainaaja päättävät kumpi maksaa :D

No ihanko totta, en arvannutkaan että peltipoliisin kuva tulisi automaattisesti autonomistajalle... Sen sijaan en oo vaan kuullut moisesta, että tutka päällä oleva poliisi ottaisi jotain vitun kuvia postiin ennemmin, että lähtis perään pysäyttämään kuten normaalisti. Mutta kuten totesin, empä tiedä kun ei ole noita sakkoja omalle kohalle vielä ilmaantunut.

Ei meinaa vielä mitään. Mulla tuli pari levyä jenkeistä ja aikaa meni 1,5 kuukautta.

Käskettiin varautua siellä sivulla 2vk toimitukseen maximissaan, tilasin sliderin (korteille kotelon, ei tartte "isoa" lompakkoa), pakkiksen lompakkoketjussa lähes jokainen sen tilannut on sanonut, jotta tuli viikossa postiluukusta sisään.

Käskettiin varautua siellä sivulla 2vk toimitukseen maximissaan, tilasin sliderin (korteille kotelon, ei tartte "isoa" lompakkoa), pakkiksen lompakkoketjussa lähes jokainen sen tilannut on sanonut, jotta tuli viikossa postiluukusta sisään.

Joskus jenkeistä tilattaessa paketti voi joutua EU:n alueelle saapuessa ns. tarkastettavien joukkoon ja seistä siitä syystä pitkäänkin jossain terminaalissa. Näin vastattiin minulle kun tiedustelin levyjeni perään. Niilläkin taisi olla ilmoitettu toimitusaika jotain 2 viikkoa. Toki paketteja häviää jatkuvasti, että ei sekään mahdotonta ole.

No ihanko totta, en arvannutkaan että peltipoliisin kuva tulisi automaattisesti autonomistajalle... Sen sijaan en oo vaan kuullut moisesta, että tutka päällä oleva poliisi ottaisi jotain vitun kuvia postiin ennemmin, että lähtis perään pysäyttämään kuten normaalisti. Mutta kuten totesin, empä tiedä kun ei ole noita sakkoja omalle kohalle vielä ilmaantunut.
niin eli pointti oli ettei niiden tarvi todistaa mitään, mitä sää ihmettelet

Jos parkissa oleva siviilipoliisiauto nappaa kuvan, kuinka kauan kestää, että sakko on postissa? Ylinopeudesta nyt kyse.

Puhut ilmeisesti poliisin kamera-autosta? Mulla meni 4 tai 5 arkipäivää.

Poliisi käyttää myös tavallisen näköisiä kamera-autoja pysäköitynä teiden varteen.

Ps. Itse sain sakot autosta vuonna 2010. Ainakin silloin kuva oli erittäin tumma (juhannuspäivänä otettu), kuvasta ei erottanut edes autoa vihreäksi. Kaduttaa että tunnustin ennen kuvan näkemistä, koska väliaikainen kortti lähti silloin. Toki ne kamerat voi olla parempia nykyään.

Hampaiden harjaus "ohjeissa" suositellaan 2min harjausaikaa, 30 sekuntia jokaiselle hammasneljännekselle. Millä logiikalla harjattavat pinnat jaetaan neljään lohkoon? Hammasrivejä on kaksi ja molemmissa kolme pintaa. Uuden sähköhammasharjani ohjeita tässä mietin:david:

Puhut ilmeisesti poliisin kamera-autosta? Mulla meni 4 tai 5 arkipäivää.

Poliisi käyttää myös tavallisen näköisiä kamera-autoja pysäköitynä teiden varteen.

Juu kyllä, sehän se termi onkin, kamera-auto. Eipä siinä sitten mitään, tuosta on jo useempi viikko. Ajattelin että varmaan suht äkkiä tulee jos on tullakseen.

Jos jää työttömäksi kun määräaikainen työsopimus loppuu kesken kuukautta esim 15.7. Eihän ajalta 16 - 31.7 vähennellä päivärahoja vaikka kuukauden alun olen saanut tuloja?

Ja sama jos työllistyn kesken kuukautta esim 15.8. Eihän ajalta 1 - 14.8 vähennellä mitään?
Työtunnit joutuu kuitenkin ilmoittamaan.

hieronnan jälkeen urheilu?

Tiedän ettei hieronnan jälkeen tulisi urheilla. No nyt kävi kummiskin niin että olin eilen hierojalla klo 18 ja jouduinkin sitten menemään illalla vielä salibandy peliin (3x15min). En muistanut peliä ollenkaan varatessani aikaa. Hierotutin itseltäni selän ja pohkeet ja tosiaan matsi alko pari tuntia hieronnan jälkeen. Alaselkä on nyt tänään ollut vähän kipeenä, mutta muuten kroppa ok. Pilasinko tuon hieronnan vaikutuksen tolla pelillä ja oliko siitä hieronnasta enemmän haittaa kuin hyötyä?

Tiedän ettei hieronnan jälkeen tulisi urheilla. No nyt kävi kummiskin niin että olin eilen hierojalla klo 18 ja jouduinkin sitten menemään illalla vielä salibandy peliin (3x15min). En muistanut peliä ollenkaan varatessani aikaa. Hierotutin itseltäni selän ja pohkeet ja tosiaan matsi alko pari tuntia hieronnan jälkeen. Alaselkä on nyt tänään ollut vähän kipeenä, mutta muuten kroppa ok. Pilasinko tuon hieronnan vaikutuksen tolla pelillä ja oliko siitä hieronnasta enemmän haittaa kuin hyötyä?

Vaikee uskoa että johtuu siitä. Yleensä ainaki itellä tulee aina hierottu paikka pariks seuraavaks päiväks kipeeksi. Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä.

Ootko tehnyt kyykkyä tai mavea viime päivinä? Itselläni rasittunut alaselkä tullut myös silloin tällöin kipeäksi kun on sählyä pelailut.

Ootko tehnyt kyykkyä tai mavea viime päivinä? Itselläni rasittunut alaselkä tullut myös silloin tällöin kipeäksi kun on sählyä pelailut.

Tarkotin lähinnä myös että menikön sen hieronnan hyöty nii sanotusti vituilleen? Kun hieronnan jäökeenhän ei olisi hyvä urheilla rankasti. Toi alaselkä kipu voi johtua myös salibandystä koska en ollut moneen kk tätä ennen pelannut

Tarkotin lähinnä myös että menikön sen hieronnan hyöty nii sanotusti vituilleen? Kun hieronnan jäökeenhän ei olisi hyvä urheilla rankasti. Toi alaselkä kipu voi johtua myös salibandystä koska en ollut moneen kk tätä ennen pelannut

Riippuu mitä hyötyä hieronnasta hait. Jos pohkeesi olivat jumissa ennen hierontaa, mutta eivät ole enää, niin eikös siitä sitten hyötyä ollut? Väliäkös sillä, jos satuit pelaamaan sen jälkeen, jos jalat on kunnossa. Hierontaa ei suositella ennen kovempaa urheilua sen takia, että yleensä hieronnan jälkeen lihakset on "löysät ja väsyneemmät" kuin normaalisti eikä suorituskyky ole parhaimmillaan. Siksi on hieman suurempi riski mm. vammoille, kun kroppa ei olekaan yhtä terävä kuin yleensä.

Tuleekos YouTubessa nykyään kaikkiin videoihin lähtökohtaisesti mainokset vai saako käyttäjä päättää, tuleeko mainokset videon kärkeen vaiko eikö?

Ne tulee useimmiten kaikkiin vähänkään katsottuihin videoihin. Ei nyt aina mutta persiistä on silti.

Ne tulee useimmiten kaikkiin vähänkään katsottuihin videoihin. Ei nyt aina mutta persiistä on silti.

On kyllä, mutta on mielestäni huvittavaa, että noissa mainoksissa on pikkuisia ristiriitaisuuksia. Esim. Vaatemerkin videon alussa tulee toisen merkin mainos. En tosin ymmärrä, miksi firmat muutenkaan mainostaisi videoidensa ohella tuotteita, jotka eivät ole heidän omiaan. Esim. Oliko Fastin vai Mannisen video, jossa tuli joku road to Olympia -mainos. Se äijä ei tainnut kuulua kumpaankaan leiriin.

Back
Ylös Bottom