Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Joo kävinkin tänää syyttäjänvirastossa ja toi päiväsakon hinta tippuu ainaki, lukumäärästä sitten ei ollut aivan varma. Voiko nämä kundit kuitenkin mut viedä vielä käräjille tosta eli lähtee syytettä viemään eteenpäin, vaikka heille ei tilanteesta mitään aiheutunutkaan? Vai onko homma vaan sillä selvä ku maksan sakot kun niistä tulee uusi päätös ja that`s it ei mitään muuta prosessia enää?

Sitten, kun saat sen rangaistusmääräyksen, rikosasia on käsittääkseni loppuun käsitelty, eikä sitä enää sen jälkeen (tietyin harvinaisin poikkeuksin) voi viedä oikeuteen. Se ei käsittääkseni tosin estä asianomistajia vaatimasta korvausta esimerkiksi kivusta ja särystä ja ajamasta tällaista vaatimusta siviilikanteena.

Kuten Wilmo sanoo, kannattaa yrittää sopia asia vastapuolen kanssa. Jos asianomistaja peruuttaa syyttämispyyntönsä ennen rangaistusmääräyksen antamista, sakotkin peruuntuvat.

Ei oo kenenkään yhteystietoja eivätkä olleet entuudestaan tuttuja. En oikein viitsisi muutenkaan alkaa soittelemaan tuntemattomille ja pyytelemään anteeksi asiasta, koska jos väärin muistan niin elleivät jopa naureskelleet kun maijjaan lähin. Sitä paitsi miksi maksaisin kaverilla huntin-pari "kivuista", jos niitä ei edes ollut. Mielummin maksan ne sakot jotka tulevat todennäköisesti olemaan sen 144 euroo yhteensä jos kappale tulee olemaan 6 euroa, koska tuloni muodostuvat vain tuista eli netto 470 euroa kuussa.

Muutenkaan en haluaisi enää nähdä edes koko tyyppejä ja unohtaa koko homman. Tulevat vielä ku meen anteeksi pyytelemään tai vastaavaa, niin joskus isommalla porukalla minut pieksämään kun jää naama mieleen.

Turha heidän senhetkistä käytöstä on miettiä. He olivat kännissä, kuten sinäkin. Yleensä muutenkin vaikka ihmisillä olisi kännissä vaikka mitä vaatimuksia milloin mistäkin, niin kun pää selviää - ei enää olekaan.

Apuva! Mulla on treenivideo hukassa ja vaivaa niin pirusti! Videon katsomisesta varmaan nyt jo vuosi aikaa. Videolla on nuori kehonrakentaja julli ja videon taustalla soi XX- intro, hyvässä lihassa oli jäbä ja muutenkin hieno video oli. Muistelisin nähneeni sen jossain -treenimotivaatio ketjussa tms.. Oisko kellään muistikuvaa / tietoa mistä voisin videon löytää.

Koitin käyttää searchia muttei tullut sitä kautta vastaan :(

Jos pekonista pyyhkii (irto)rasvan paperiin, niin paljonko voi pekonissa olettaa olevan rasvaa tämän jälkeen? Voiko samalla tavalla ajatella myös 17% naudan jauhelihasta?

kurkku on ollut kipeä sunnuntaista lähtien ja puolisen tuntia sitten heräsin ensimmäistä kertaa yöllä siihen että siihen sattuu ihan pirusti ja tuntuu kuin nenän läpi vedettäisiin piikkilankaa.
Hoitaja määräsi jo eilisen ja tämän päivän saikkua, mutta alkaa tuntumaan että tämä on nyt jotain muuta kuin pelkkä pikkuflunssa.

Apuva! Mulla on treenivideo hukassa ja vaivaa niin pirusti! Videon katsomisesta varmaan nyt jo vuosi aikaa. Videolla on nuori kehonrakentaja julli ja videon taustalla soi XX- intro, hyvässä lihassa oli jäbä ja muutenkin hieno video oli. Muistelisin nähneeni sen jossain -treenimotivaatio ketjussa tms.. Oisko kellään muistikuvaa / tietoa mistä voisin videon löytää.

Koitin käyttää searchia muttei tullut sitä kautta vastaan :(

En tiedä onko sinnepäinkään arvaukseni mutta kuvaus ainakin sopii tähän

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Näin kesää aatellen tuli tällänen kysymys mieleen, ku meinasin leikata jostain kauluspaidasta hihat pois, niin elikkäs hihaton kauluspaita, onko se tyylikäs vaiko seksikäs..?
edit. Aa on kyl vähä väärä topikki, tavottelin sitä topikkii nimeltä 'validien kysymysten kerho'...

Olenko ainut, jota vituttaa jo yhtään jaksoa katsomatta hassun hauska Putous -sarja? Katselin tuossa, että mitäs mukavaa telkkarista tulisi ja yllättäen tuon uusintaa tulisi tänään vissiin toista kertaa uusintana.

Olenko ainut, jonka mielestä kyseinen ohjelma on ylimainostettua roskaa? Mainoksia tulee pöllölaaksolta useampi tunnin aikana ja onhan ne löydettävissä iltapaskoistakin.

Vituttaako ketään, että kaikki hauska pilluvitsi -kilpailun "tähdet" pitää tuotteistaa?

Pää poksahtaa.

Et ole ainoa, olen harkinnut vakavasti kaikkien ihmissuhteiden katkaisemista (face mukaan lukien) Putous-juttuja suoltaviin idiootteihin. VITTU kun vituttaa. Olen oikein yrittänyt olla kuulematta yhtään ainoaa juttua, että voin aidosti olla hämilläni tilanteessa, jossa ihminen tulee ulisemaan niitä muka hauskoja juttuja siitä paskasta perkele saatana vittu jumalauta. Jotenkin vituttaa oikein kunnolla ja tekis mieli alkaa riehumaan. Pahimpia ovat tilanteet, esim. työtehtävissä, kun joutuu vääntään sen väkinäisen hymyntapaisen noihin juttuihin.

Olen miettinut ensi kesäksi tällaista lookkia:
moonshiner.webp
Eli tollasta hillbilly -lookkia, kuten tässä esimerkkikuvassa (trokarit - moonshiners)

Miltäs vaikuttaa? Pulisongit on ja farkkuhaalari pitäis vielä ostaa...

Et ole ainoa, olen harkinnut vakavasti kaikkien ihmissuhteiden katkaisemista (face mukaan lukien) Putous-juttuja suoltaviin idiootteihin. VITTU kun vituttaa. Olen oikein yrittänyt olla kuulematta yhtään ainoaa juttua, että voin aidosti olla hämilläni tilanteessa, jossa ihminen tulee ulisemaan niitä muka hauskoja juttuja siitä paskasta perkele saatana vittu jumalauta. Jotenkin vituttaa oikein kunnolla ja tekis mieli alkaa riehumaan. Pahimpia ovat tilanteet, esim. työtehtävissä, kun joutuu vääntään sen väkinäisen hymyntapaisen noihin juttuihin.

Itseasiassa täällä on lähtenyt Facebookista jokainen, joka tuota mainostaa. Muutenkin ärsyttää MTV3:n(vai onko se pelkkä mtv nykyään) toiminnassa, kun jotain paskaa mainostetaan, niin sitä mainostetaan kyllä kaikilla mittareilla aivan helvetisti liikaa. Eniten ehkä vituttaa, kun monet kansan huulille nousseet putous-läpät on jo kuluneita ja aikapäiviä naurettuja. En nyt väitä olevani edes mikään runkkari, joka on joka jutun kohdalla huutamassa "wanha", mutta häiritsee se nyt lievästi, jos joku on jostain jutusta tehnyt läpän vuosia takaperin ja sillä yritetään vieläkin hauskuuttaa.

Lisätään vielä, että Jaakko Saariluoma äänensä kanssa on todella vastenmielinen ilmestys LG:ni ruudussa.

Olen miettinut ensi kesäksi tällaista lookkia:
katso liitettä 112449
Eli tollasta hillbilly -lookkia, kuten tässä esimerkkikuvassa (trokarit - moonshiners)

Miltäs vaikuttaa? Pulisongit on ja farkkuhaalari pitäis vielä ostaa...

Kohtuu homoseksuaalilta tuo minusta näyttää :D Ei siis niiltä naisellisilta homoseksuaaleilta, vaan niiltä nahkahousu homoilta .. :D

Huono kuva varmaan, eihän tuo ole millään tavalla homo-look! :)

Ellei sitten "Syvä joki"... auts...

- - - Updated - - -

Miten riisistä saa edes jollain tavalla maukasta? Miten saan tuon Jasmiinin maistumaan kuin kiinalaisessa?

Kaiken ruoan saa maistumaan hyvältä thai sweet chili -kastikkeella. Vaikka styroxia saa alas.

Miten riisistä saa edes jollain tavalla maukasta? Miten saan tuon Jasmiinin maistumaan kuin kiinalaisessa?
Mä ratkaisin tuon ongelman sillä, että vaihdoin risottoriisiin. Hinnassa ei ratkaisevaa eroa ole. Suurin ero on, että risottoriisi on koostumukseltaan erilainen, ja sen kanssa saa olla kohtalaisen kärppänä ettei siitä tule liian vetistä, valmiin tuotteen pitää IMO olla vähän puuromainen. Hyvä lähtökohta riisin maustamiseen on mielestäni se, minkä kanssa sitä syödään. Jos mä syön esimerkiksi riisiä kanan kanssa, niin totta helvetissä valmistan riisin kanaliemessä. Lisäksi tapaan laittaa sekaan pienen köntin voita. Mutta joo... jos mennään tuohon sun tapaukseen, missä haluat riisin maistuvan samalta kuin kiinalaisessa, niin lähtökohtaisesti tutustuisin kiinalaiseen keittiöön. Kiinahan on tosin niin saatanan iso maa, että eri puolilla Kiinaa on pieniä eroavaisuuksia ruokakulttuurissa. Kuukkeli esiin ja tutkimaan erilaisia kiinalaisen ruuan reseptejä. Lisäksi voisit harkita esimerkiksi sitä, että valmistat itse omia maustekastikkeita, jos kaupasta ei löydy mieleistä. Niihinkin löytyy ohjeita. Lisäksi kokeilemalla oppii.

Farkkuhaalareilla lähtisin hakemaan Teemu Selänne -lookkia. Kukaan ei luule homoksi ja pillua tulee varmasti ovista sekä ikkunoista. Googleen kuvahakuun teemu selänne nintendo, niin löytyy tulosta.

Back
Ylös Bottom