Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Esitän tarkentavan kysymyksen: kuulutko niihin, joille Levi = lappi? Ja vielä lentäen Kittilään? :D

Mua kiinnostaa erämaat ja omassa rauhassa oleminen, en voisi kuvitellakkaan meneväni mihinkään vilkkaisiin kohteisiin. Autolla sopivaan paikkaan ja kalavehkeet mukaan ja sitten koiran kanssa jalkaa toisen eteen tai jos kanoottiin on mahollisuus niin se on ensisijainen, mielummin syksyllä kuin kesällä. Se tosin täytyy sanoa että mieluusti sitä rupattelee ihmisten kanssa mutta pääsääntö on se että mitä vähempi, sen parempi.

Mua kiinnostaa erämaat ja omassa rauhassa oleminen, en voisi kuvitellakkaan meneväni mihinkään vilkkaisiin kohteisiin. Autolla sopivaan paikkaan ja kalavehkeet mukaan ja sitten koiran kanssa jalkaa toisen eteen tai jos kanoottiin on mahollisuus niin se on ensisijainen, mielummin syksyllä kuin kesällä. Se tosin täytyy sanoa että mieluusti sitä rupattelee ihmisten kanssa mutta pääsääntö on se että mitä vähempi, sen parempi.

Arvostan :)

Onko kellään tietoa mistä voisi johtua "tykytys korvassa"? Välillä tuntuu et joku tekisi mikkichekkiä oikeassa korvassa tai koputtelisi mikrofonii jolloin kuuluu sellanen tumpsahtava ääni...

Noniin nyt tulee tyhmä kysymys. Jääkö/tuleeko poliisin suorittamasta kotietsinnästä mitään merkintöjä kun ei löydy mitään laitonta? Eli jos saman katon alla asuu vaikka henkilöt 1,2 ja 3. Ja henkilö 2 on epäiltynä jostakin. Kotietsintä suoritetaan ja mitään ei löydy, tuleeko mitään merkintöjä henkilöille 1 ja 3? Tai jos mahdollisesti jotain laitonta löytyy niin tuleeko merkintöjä kenellekkään muulle kuin itse epäilyllä eli henkilö 2:selle?

Mistä saa hankittua sellaisia muoviklipsejä, jotka työnnetään auton tuulilasin reunaan kiinni ja johon saa työnnettyä esim. asukaspysäköintitunnukset kiinni? Aurinkolipassa ei ole mitään taskua, mihin sen saisi laitettua ja kojelauta on sen verran kapeahko, että se voi tipahtaa siitä aika helposti. Jos sen van työntää sinne tuulilasin väliin, se voi tipahtaa sinne kojelaudan sisään.

Mahtaako täällä olla ihmisillä kokemuksia Eckon t-paidoista (tai Eckon vaatteista ylipäätänsä)? Ajattelin tilata muutamat paidat ja tässä pohdiskelen sopivaa kokoa, kun pituutta löytyy ~ 178 cm ja painoa 82kg.

Minun käsitykseni mukaan ei voi tietää ilman tarkempia tietoja yhteydestä. Jos kirjoittaja on suomalainen, se luultavasti tarkoittaa 1.4., amerikkalaisen käyttämänä todennäköisesti 4.1.

Noniin nyt tulee tyhmä kysymys. Jääkö/tuleeko poliisin suorittamasta kotietsinnästä mitään merkintöjä kun ei löydy mitään laitonta? Eli jos saman katon alla asuu vaikka henkilöt 1,2 ja 3. Ja henkilö 2 on epäiltynä jostakin. Kotietsintä suoritetaan ja mitään ei löydy, tuleeko mitään merkintöjä henkilöille 1 ja 3? Tai jos mahdollisesti jotain laitonta löytyy niin tuleeko merkintöjä kenellekkään muulle kuin itse epäilyllä eli henkilö 2:selle?

Kotietsinnästä tehdään aina pöytäkirja, löytyi jotain tai ei. Tämä "merkintä" näkyy kyseisessä rikosilmoituksessa, jonka perusteella etsintä on tehty. Se ei näy missään sen enempää, siis esim. "rikosrekisterissä".

Jos VAIN hlö 2 on epäiltynä juttuun eikä samassa kämpässä asuvilla henkilöillä 1 ja 3 ole mitään osuutta asiassa, niin ei heistä merkintää mihinkään tule. Tai siis voidaan toki kirjata johonkin, että kyseiset tyypit asuvat siellä myös (selostusosaan tai asemaan muu), mutta eivät he automaattisesti ole rikoksesta epäillyn asemassa ja sitä kautta saa virallista merkintää tietoihinsa. Melko harvinaista tosin, että samassa kämpässä asuvalla ei olisi mitään osuutta, jos jotain laitonta kämpässä on, mutta mahdollista toki.

Onko digitaalisissa kuvakehyksissä valaistu näyttö? Tarvitsen erästä taideteosta varten pieniä näyttöjä, jotka sijoitetaan eräänlaisten koppien sisälle.

Kiitos jo etukäteen.

Ai niin myöhään ? Siis se johon täytetään kilometrit jne. Mulle kun ei oo vielä ennen ollut täytettävää siihen niin en oo kiinnittänyt huomiota.

Back
Ylös Bottom