Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Eikö hieltä haisevat ihmiset haista sitä itse? Hyi helvetti miten jotkut voi haista hielle. Mä ainakin haistan jos haisen pahalle...

Kaikki ei välttis haista, kaikki ei vain välitä?

Tossa muuten on myös semmonen "jännä" juttu, että ne ihmiset joiden hiki sinun mielestäsi haisee kaikista kamalimmalle, heillä on sun kanssa paljon (eniten) samanlaisia geenejä. Ne joiden hiki taas ei haise niin pahalle, niillä on erilaisia geenejä enemmän.
Nää liittyy parinvalintaan ja lisääntymiseen...

Haiseeko sairaan ihmisen hiki pahemmalle kuin terveen? Vaikuttaako elämäntavat siihen?

Mulla kämppiksenä tollanen +30 v nigerialainen kaveri. Ei vissiin deodorantit ole siellä päin maailmaa tuttuja. Haisee n. 1,5 - 2 metrin päähän hielle. Pitää kohta suositella sille deodoranttia.

Voi sairaudetkin vaikuttaa (mutta en tiedä pahentaako se vai miten se muuttaa). Siihen kai perustuu se, että joku eläin voi mm. "haistaa syövän" omistajallaan. Ja syöty ruoka vaikuttaa kyllä ominaishajuun, hienkin hajuun siis.

Toisaalta muistaakseni myös sanottiin jossain, että oma hiki haisee omaan nenään paljon kamalammalle kuin muiden nenään.

No vähän tohon tyyliin, mitä The Monkey selitti. Eikä poliisilla ole sellaisia tietojärjestelmiä, jotka kertovat esim. epäillyn lempiruoan ja kummin kaiman toisen etunimen siinä vaiheessa, kun nimi syötetään sinne järjestelmään.

Tuli tietenkin vasta kysymyksen laitettua mieleen, että vois wikipediasta lukasta josko siellä olisi mitään kerrottu ja samankaltaistahan siellä oli mitä te kerroitte.

Tuohon hikihommaan, kyllä mä ite haistan jos joskus harvoin hielle haisen.

Huomiseksi pitäs väsätä ruotsin luennolle jonkunlainen puhe-esitys. Aika kolme minuuttia ja tehtävänä jonkun laitteen toiminnan kuvaaminen. Helppohan tuo ois tehdä, mutta en keksi mistä sen pitäisin.

Eli ehottakaa jotain suht simppeliä laitetta jota sais kuvailtua enemmän tai vähemmän tarpeeksi kolmessa minuutissa.

Voiko unessa lukea? Kaikki sanovat, että unessa ei pysty lukemaan, koska aivoissa joku ihmehomma.

Itse taas viimeyönä luin unessa kirjaa.

Empiiristen havaintojeni perusteella voi. Tulokset perustuvat viimeöiseen uneen, jossa kaverit esittelivät innoissaan minulle paikallisen täysin laillisen bordellin mainoslehtistä :D
Sloganissakin luki, että täysin laillinen.

No vähän tohon tyyliin, mitä The Monkey selitti. Eikä poliisilla ole sellaisia tietojärjestelmiä, jotka kertovat esim. epäillyn lempiruoan ja kummin kaiman toisen etunimen siinä vaiheessa, kun nimi syötetään sinne järjestelmään.
Minkä takia vielä nykyäänkin pitää ajokorttia olla tarjota poliisihenkilölle? Luulisi heillä olevan sentään sellaiset järjestelmät, joista voi tarkistaa ajoluvan voimassaolon esim. henkilötunnushaulla?

Minkä takia vielä nykyäänkin pitää ajokorttia olla tarjota poliisihenkilölle? Luulisi heillä olevan sentään sellaiset järjestelmät, joista voi tarkistaa ajoluvan voimassaolon esim. henkilötunnushaulla?
Liittyy varmaa siihe ettei sinivuokot välttämättä tunnista meitä kaikkia, eli haluuvat olla varmoja että se oot just sinä Ite jonka nimeksesikin väität...

Millä murre-alueella sanotaan "maitotonka" eikä "maitotonkka"?

Mitä tehdä kun omaan osoitteeseen tulee laskuja toisen ihmisen posteja. Nimi ei ole lähekkään sama mutta autovakuutuksissa on mun osoite. Nyt sieltä tuli joku kirje perintätoimistolta.

Olen vaan kirjottanut kirjeeseen että ei asu täällä ja takas postilaatikkoon.

Liittyy varmaa siihe ettei sinivuokot välttämättä tunnista meitä kaikkia, eli haluuvat olla varmoja että se oot just sinä Ite jonka nimeksesikin väität...
Toki tässä minun (kuvitteellisessa?) järjestelmässä poliisi näkisi koneelta vähintään kaiken saman kuin kortistakin eli kuvan kanssa.

Yllättyisitte, jos tietäsitte mitä kaikkea poliisiauton tietokoneella voi tehdä.

- - - Updated - - -

Mitä tehdä kun omaan osoitteeseen tulee laskuja toisen ihmisen posteja. Nimi ei ole lähekkään sama mutta autovakuutuksissa on mun osoite. Nyt sieltä tuli joku kirje perintätoimistolta.

Olen vaan kirjottanut kirjeeseen että ei asu täällä ja takas postilaatikkoon.

Vie postiin seuraavat kirjeet jotka tulee. Ja sanot että ei asu tässä osoitteessa. Pitäs loppua tuleminen. Kannattaa painaa se nimi kuitenkin mieleen, jos käy kuten mulle, että vuotta myöhemmin poliisista soitellaan posteista.

OStin uudet farkut missä on helvetin isot vyölenksut ja nyt olis mahis laittaa joku komea lähes 5cm leveä vyö siihen vielä, yritin googletella ja katsella ebaystä mut en löytänyt mitään hienoja NAHKA vöitä, mistäs sellaisia löytäisi?

Yllättyisitte, jos tietäsitte mitä kaikkea poliisiauton tietokoneella voi tehdä.
Näkeehän sillä sään, joka on helvetin tärkeä tieto...

- - - Updated - - -

OStin uudet farkut missä on helvetin isot vyölenksut ja nyt olis mahis laittaa joku komea lähes 5cm leveä vyö siihen vielä, yritin googletella ja katsella ebaystä mut en löytänyt mitään hienoja NAHKA vöitä, mistäs sellaisia löytäisi?
Mitkä housut ja mikä lenkki koko. Yleensä noi vyölenkit on tuumakokosia. 2" etc...

Toki tässä minun (kuvitteellisessa?) järjestelmässä poliisi näkisi koneelta vähintään kaiken saman kuin kortistakin eli kuvan kanssa.

Tietojärjestelmissä voi olla toisinaan vikaa. Jostain se henkilölllisyys ja ajo-oikeus on kuitenkin tarkastettava, joten eikö ole aika luontevaa, että se tarkastetaan autoa ajaessa ajokortista eikä vaikka passista, kun se lakikin sanoo että ajokortti pitää olla mukana autoa ajaessa? Toki poliisi tarkastaa erinäisiä asioita vielä näiden lisäksi tietojärjestelmistä. Ajokortti on kuitenkin poliisin myöntämä todistus ajo-oikeudesta ja vaikka se ei varsinainen henkilöllisyystodistus olekaan, niin poliisi voi samalla tarkastaa siitä henkilöllisyyden.

Mitkä housut ja mikä lenkki koko. Yleensä noi vyölenkit on tuumakokosia. 2" etc...

Gazozit, ja se on yli 2", tuumamittaa ei ollut nyt käsillä mut about 6cm on toi lenksun koko.

Back
Ylös Bottom