Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö hieltä haisevat ihmiset haista sitä itse? Hyi helvetti miten jotkut voi haista hielle. Mä ainakin haistan jos haisen pahalle...
No vähän tohon tyyliin, mitä The Monkey selitti. Eikä poliisilla ole sellaisia tietojärjestelmiä, jotka kertovat esim. epäillyn lempiruoan ja kummin kaiman toisen etunimen siinä vaiheessa, kun nimi syötetään sinne järjestelmään.
Voiko unessa lukea? Kaikki sanovat, että unessa ei pysty lukemaan, koska aivoissa joku ihmehomma.
Itse taas viimeyönä luin unessa kirjaa.
Minkä takia vielä nykyäänkin pitää ajokorttia olla tarjota poliisihenkilölle? Luulisi heillä olevan sentään sellaiset järjestelmät, joista voi tarkistaa ajoluvan voimassaolon esim. henkilötunnushaulla?No vähän tohon tyyliin, mitä The Monkey selitti. Eikä poliisilla ole sellaisia tietojärjestelmiä, jotka kertovat esim. epäillyn lempiruoan ja kummin kaiman toisen etunimen siinä vaiheessa, kun nimi syötetään sinne järjestelmään.
Liittyy varmaa siihe ettei sinivuokot välttämättä tunnista meitä kaikkia, eli haluuvat olla varmoja että se oot just sinä Ite jonka nimeksesikin väität...Minkä takia vielä nykyäänkin pitää ajokorttia olla tarjota poliisihenkilölle? Luulisi heillä olevan sentään sellaiset järjestelmät, joista voi tarkistaa ajoluvan voimassaolon esim. henkilötunnushaulla?
Toki tässä minun (kuvitteellisessa?) järjestelmässä poliisi näkisi koneelta vähintään kaiken saman kuin kortistakin eli kuvan kanssa.Liittyy varmaa siihe ettei sinivuokot välttämättä tunnista meitä kaikkia, eli haluuvat olla varmoja että se oot just sinä Ite jonka nimeksesikin väität...
Mitä tehdä kun omaan osoitteeseen tulee laskuja toisen ihmisen posteja. Nimi ei ole lähekkään sama mutta autovakuutuksissa on mun osoite. Nyt sieltä tuli joku kirje perintätoimistolta.
Olen vaan kirjottanut kirjeeseen että ei asu täällä ja takas postilaatikkoon.
Äärimmäisen paska ideaToki tässä minun (kuvitteellisessa?) järjestelmässä poliisi näkisi koneelta vähintään kaiken saman kuin kortistakin eli kuvan kanssa.
Näkeehän sillä sään, joka on helvetin tärkeä tieto...Yllättyisitte, jos tietäsitte mitä kaikkea poliisiauton tietokoneella voi tehdä.
Mitkä housut ja mikä lenkki koko. Yleensä noi vyölenkit on tuumakokosia. 2" etc...OStin uudet farkut missä on helvetin isot vyölenksut ja nyt olis mahis laittaa joku komea lähes 5cm leveä vyö siihen vielä, yritin googletella ja katsella ebaystä mut en löytänyt mitään hienoja NAHKA vöitä, mistäs sellaisia löytäisi?
Toki tässä minun (kuvitteellisessa?) järjestelmässä poliisi näkisi koneelta vähintään kaiken saman kuin kortistakin eli kuvan kanssa.
Vie postiin seuraavat kirjeet jotka tulee. Ja sanot että ei asu tässä osoitteessa. Pitäs loppua tuleminen. Kannattaa painaa se nimi kuitenkin mieleen, jos käy kuten mulle, että vuotta myöhemmin poliisista soitellaan posteista.
Mitkä housut ja mikä lenkki koko. Yleensä noi vyölenkit on tuumakokosia. 2" etc...