Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

En löytänyt pikaisella haulla mitään sukupuolitauti- thrediä tai siihen liittyvää, mutta, muniin tärähti tänään ilkeä finni, kannattaako käydä varoiks näyttämässä jossain, jos ei olekaan vain tavallinen finni, vai odottaakko pari päivää jos lähtee pois putsaamisella ? Aika harvinainen paikka kun tuollaiselle on.

Mielenkiinnosta tein pikaisen kuvahaun googlesta haulla "miehen kondyloma" ja heti pomppas muutama ei niin houkutteleva kuva. Toinen googlaus ihana perushakuna "kondyloman yleisyys". Joo, mä lähen huomenna ostamaan kaikenvaralta sen tukkupaketin kortsuja..

Mielenkiinnosta tein pikaisen kuvahaun googlesta haulla "miehen kondyloma" ja heti pomppas muutama ei niin houkutteleva kuva. Toinen googlaus ihana perushakuna "kondyloman yleisyys". Joo, mä lähen huomenna ostamaan kaikenvaralta sen tukkupaketin kortsuja..
Kyllä multakin kortsuja löytyy ja on käytössä, ei oo siitä kiinni :D Kaipa sinne voi mikä tahansa tulehdus iskeä ilman aktiakin, mm. kaverilla oli kaikki klamydian oireet mutta kun testeissä kävi olikin kyseessä aivan tavallinen tulehdus.

Wellingtonin pihviinhän tulee tunnetusti taikinakuoren sisään sieniä.
Onko kellään kokemusta/ideoita, millä tuon sienen voisi tai kannattaisi korvata, jos haluaa uusia ulottuvuuksia?

En tiedä onko pesukoneille saatavilla samanlaisia "kaukaloita" tai suojia sinne alle, mitä astianpesukoneisiin. Siis sitä varten, jos kone brakaa. Joka tapauksessa konetta ei kannata jättää ikinä pyörimään itsekseen ja kotivakuutus kannattaa olla olemassa. En sitten tiedä, onko taloyhtiöillä jotain omia sääntöjä asian suhteen. Todennäköisesti ei, koska niin monet pitävät perukonetta keittiössä.

En tiedä kuinka vanha taloon, mutta eräässä vanhassa talossa jossa asuin, mulla oli keittokomerossa pesukone. Ongelmaksi muodostui se, että sulake paloi aika usein, kun tuli sähköpiikki, jos oli monta laitetta samaan aikaan päällä.

Mulla on siis 31 neliön yksiö, joka on taidettu pystyttää siinä 1964 paikkeilla. Tarkoitus olisi hommata erikoisempi malli, eli hieman matalampi kuin nämä
normaalin kokoiset (85cm). Jotta kone mahtuisi keittiöön, erään tason alle. Keittiössä ei ole siis tilaa astianpesukoneelle, jonne koneen voisi asentaa.
Jonkun näköinen kaukalo varmasti löytyy ja pitääkin ostaa, eikä ole tarkoitus pitää konetta päällä ollessani muualla, ihan vain jos sattuu jotain.
Kotivakuutus löytyy myös tietenkin!

Mua ihmetyttää vain se, että kun vessa on niin pieni, ettei sinne mahdu mitään ylimääräistä, niin miksi ihmeessä seinässä on pistoke,
jossa lukee, että vain pesukoneen käyttöön? :D

Wellingtonin pihviinhän tulee tunnetusti taikinakuoren sisään sieniä.
Onko kellään kokemusta/ideoita, millä tuon sienen voisi tai kannattaisi korvata, jos haluaa uusia ulottuvuuksia?

En ole ehtinyt itse testaamaan mutta mielessä on pyörinyt paistettu sipuli-pekoni-paprika-chili härdelli.
Jatkokysymys, mistä hyvää kalvotonta sisäfilettä pääkaupunkiseudulta kohtuuhintaan?

Jos joku päättää tehdä itsemurhan hyppäämällä auton alle, niin kuka korvaa autolle aiheutuneet vahingot??

Sanoisin, että auton liikennevakuutus.

E: Mahdollisesti valtionkonttori.
E2: Tietenkin, jos sillä itsari-ihmisellä sattuu olemaan joku sopiva vakuutus (vastuuvakuutus tms), niin ensisijaisesti kai se. Lähdin siitä olettamasta, ettei olisi.

Maksoin just kortilla fitnesstukun 300e tilauksen, tililläni näkyy saldona summa joka oli ennen tuota ostosta ja käytettävissä on se summa mikä jäi jäljelle tuon tilauksen jälkee. Mitä tuo meinaa, miksi saldo ja käytettävissä oleva summa ei oo nyt sama vai kestääkö tossa aikansa että se päivittyy tms? Oli siis eka korttiosto.

Jos joku päättää tehdä itsemurhan hyppäämällä auton alle, niin kuka korvaa autolle aiheutuneet vahingot??

Sanoisin että kuolinpesästä menee auton vahingot. Itse ainaki veisin asian vaikka käräjille jos joku hajottais mun auton hyppäämällä konepellille.

Niin, mut jotkuthan rikkoutuu ilman erityistä altistustakin, niin minkälaiset käyttörajoitteet mahtaa olla? Voiko esim harrastaa vapaasukellusta (syvyys)?

Ei ne nyt millään voi rikki mennä hyppyaltaan pohjaan sukeltaessa, ne taitaa järjestelmällisesti olla <5m. Mythbusters testaili mun mielestä alipaineessa, eivätkä saaneet rikki (ainakaan sellaisissa olosuhteissa mihin ihmisen on mahdollista joutua).

Toki väärään suuntaan, mutta 6min --> http://www.youtube.com/watch?v=UVuKCMghgFw

E: kyllä tuossa sukellettiin ja noustiin Everestille :D. Busted

Mahtaako joku muistaa miehen nimeä, joka kiersi 80-luvulla suomen kouluja, puhui väkivaltaa vastaan ja näytti väkivallan uhreiksi joutuneiden ihmisten kuvia jne. Sillä oli omia tietoiskujakin telkussa jonkun aikaa.

Mahtaako joku muistaa miehen nimeä, joka kiersi 80-luvulla suomen kouluja, puhui väkivaltaa vastaan ja näytti väkivallan uhreiksi joutuneiden ihmisten kuvia jne. Sillä oli omia tietoiskujakin telkussa jonkun aikaa.
Timo Nuutinen?

Mikäköhän minulle mahtoi eilen iltana iskeä. Join joku 8 bisseä eli en liikaa, en sammunut eikä tuo määrä ole sellainen että se aiheuttaisi minulle oksentamisen. Olin syönyt patonkia ja muita leipiä, ei ollut nälkä. Yrittäessäni nukkua iski huono, levoton olo. Ei kipua, mutta huono olo yleisesti. Vatsani "murisi", kuten nälkäisenä monesti vatsa tekee, muttei todellakaan ollut nälkä. Oikealla alhaalla vatsalla tuntui kun joku lihas olisi hetken aikaa supistanut. Tätä huonoa oloa kesti jonkun 30 min ehkä, jonka jälkeen oksensin kaksi kertaa. Ei ollut kovaa treeniä taustalla hetkeen.

Back
Ylös Bottom