Meikä tekee maven jalkapäivänä, koska mulla se ottaa paremmin jalkoihin ja perseeseen kuin selkään. Selälle teen räkkivetoja.onko mave parempi tehdä jalka vai selkäpäivänä??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikä tekee maven jalkapäivänä, koska mulla se ottaa paremmin jalkoihin ja perseeseen kuin selkään. Selälle teen räkkivetoja.onko mave parempi tehdä jalka vai selkäpäivänä??
Ääni Supralle, koska ulkonäkö. :DÄäni Supralle, koska takaveto :D
Ääni Supralle, koska ulkonäkö. :D
Onko väliä tankkaako autoon 98- vai 95-oktaanista bensaa, jos ohjekirja suosittelee 98-okt? Siis onko siitä koneelle mitään haittaa? Kyseessä Volvon T4 kone.
rayban-finland sivulla kaikki arskat -90%. onko kusetus vai mikä on juju? :D
En tiedä, mutta PayPal on maksuvaihtoehtona elikkä kusetuksen kannalta tilaaja on melko vahvoilla.rayban-finland sivulla kaikki arskat -90%. onko kusetus vai mikä on juju? :D

En tiedä, mutta PayPal on maksuvaihtoehtona elikkä kusetuksen kannalta tilaaja on melko vahvoilla.![]()
Mistä kannattaa netistä ladata ilmaisia kirjoja? Entäs kun monilla sivustoilla on sellainen ehto, että sinne pitää laittaa luottokorttitiedot, vaikka palvelu on täysin ilmainen. Onko nuo luotettavia vai jotain huijauksia?
Tietääkö joku sitten jotain luotettavaa paikkaa, mistä saa ilmaisia e-kirjoja? Akateemisia ja oppikirjoja.
Nuo piraattisivustot on kyllä loputon suo ja aika huonosti olen niistä onnistunut löytämään. Ja siellä monesti tulee noita, että pitää laitta luottokorttitiedot jonnekin. Ehkä en vaan ole löytänyt sitten hyvää piraattisivustoa noille kirjoille?