Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka tietää mitä kolmostiellä on tapahtunut Hämeenlinnan ja Turengin välissä kun on keskikaiteet molempiin suuntiin ripulina? Sieltä on joku tullut voimalla molempien läpi että heilahtaa? Olen ihmetellyt koko viikon tätä, mutta ei ole selvinnyt.
Höhö. Ja varmasti pysyy. Mulla on 55 tuumainen kipsilevyssä. Kipsilevyankkurit seinään ja teline siihen niin siinä pysyy vaikka rahtilaiva.Tarvitsisin television. Mielellään 24" - 32". Kevyt. Halpa. HD. Hyvä kuva. ja PIENI jalusta, tuo on se toiseksi tärkein asia hyvän kuvan jälkeen, koska hylly, johon tuo telkkari tulee, on noin 20cm syvä. Osa noista 24" menisi tuohon mutta ei oo hd'tä tai on huonohko kuva tai jotain muuta typerää. Ja ei, seinään ei voi laittaa koska en usko sen pysyvän gyproc seinässä vaikka miten vakuuteltaisiin. Tai no, 24" voisi ehkä pysyäkin mutta en usko 32" tai sitä suurempien pysyvän.
Missä kaikissa liikkeissä serratus anterior aktivoituu? Ite oon huomannut, että olkapäätreenin jälkeen on aina aika mojovat domssit tuolla kainaloiden seudulla rintalihojen alla, luulisin että johtuu pystypunnerruksesta.
Oon tässä välillä miettinyt, että kuinkahan kauan tänne korpeen kestäisi saada poliisit paikalle? Koska lähimpään kunnon poliisilaitokseen on matkaa 80km niin jos täällä joku oikeasti kilahtais niin siinähän kestäisi ainakin puoli tuntia ennenkun apu ois paikalla. Toki täällä silloin tällöin partioita näkkyy kiertelemässä ja tietenkin siinä sais lähin partio hälytyksen mutta jos pitäisi ajatella, että ne lähtis 80km päästä tulemaan sata lasissa. Tässähän pitää turvautua omaan asekaappiin tarvittaessa !
Helposti tunti tai kaks. Ovat hoitamassa jotain toista tehtävää kun soitat ja muita partioita ei ole, niin se kestää. Voivat soittaa sulle ilmotuksen jälkeen, että ei tulla paikalle.
Tuommonen 80 km rykäsy puolessa tunnissa tarkottais noin 200 km/h, koska 160 km/h mittarissa ei ole todellinen keskinopeus tunnin ajalta. Joten EIVÄT tule laitokselta puolessa tunnissa vaikka mikä ois. Tommosilla alueilla se tulon kestäminen on tuurista kiinni.
onko mave parempi tehdä jalka vai selkäpäivänä??
Onko väliä tankkaako autoon 98- vai 95-oktaanista bensaa, jos ohjekirja suosittelee 98-okt? Siis onko siitä koneelle mitään haittaa? Kyseessä Volvon T4 kone.
Onko kellään heittää Nost3 & Protron Silkkii-coveria "Penkkii"? Vaikuttaisi siltä, että ei ole enää youtubessa tai missään muualla.