Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Löytyykö jostain tarkempia raja-arvoja polkypyöräergometritestin VO2 max (ml/kg/min) -tuloksille?

Eli jos tasot ovat 1-5 (1 huonoin tulos, 5 paras), niin missä rajoissa tuon VO2 max -tuloksen pitää olla, jotta saa tasoksi esim. ykkösen, kakkosen, kolmosen, nelosen tai vitosen. Ja luonnollisesti sellaiset raja-arvot, joissa on huomioitu ikä ja sukupuoli.

Löytyykö jostain tarkempia raja-arvoja polkypyöräergometritestin VO2 max (ml/kg/min) -tuloksille?

Eli jos tasot ovat 1-5 (1 huonoin tulos, 5 paras), niin missä rajoissa tuon VO2 max -tuloksen pitää olla, jotta saa tasoksi esim. ykkösen, kakkosen, kolmosen, nelosen tai vitosen. Ja luonnollisesti sellaiset raja-arvot, joissa on huomioitu ikä ja sukupuoli.

Tutkin joskus itse omia tuloksiani tämän avulla, tosin tasoja näyttäisi olevan seitsemän, eli ei välttämättä sovellu tuloksiisi.

Mulle tuli polkupyöräergometritestissä tällä kertaa tulos 35,07. Mun tulos oli 3, joka tarkoittaa palautelapun mukaan keskitasoista. Vaikka tuloksella ei sinällään ole mulle merkitystä, niin olisi kiva tietää olenko oman tasoni ala- vai yläpäässä.

Testintekijä kysyi, että olenko treenannut muutamana edellisenä päivänä ja kun vastasin kyllä, niin hän totesi tulokseen saattaa vaikuttaa huonontavasti se, jos olen muutamana edellisenä päivänä treenannut kovempaa ja varsinkin jalat. Testintekijä käski tulla uudestaan testiin jonkun ajan päästä niin, että mulla on alla pari lepopäivää. Täytyisi verrata tota tän päiväistä tulosta yhteen toiseen polkupyöräergometritestiin, joka mulle tehtiin muistaakseni viime syyskuussa vähän paremmilla vehkeillä (kuonokopan kera). Saattaa toki olla, että olen yksinkertaisesti muutenkihn keskinkertaisessa kunnossa hapenoton osalta.

Lihaskunnosta (vatsat, selkä, jalkakyykky, hartiavoima), puristusvoimasta, hypystä ("staattisesta" kyykystä ylös) ja sivutaivutuksista sai erinomaisen tuloksen.

kauan kestää palautus discshoppiin? sain väärän dvd boksin mitä tilasin ja se täytyy vaihtaa niin kauan siinä kestää?
jännä juttu muuten että kun posti tuli tälläkertaa 2 päivässä! niin sitten siellä oli väärä tuote:/ liian hyvää ollakseen totta...

Onko pakettiautomaattien yhteydessä sitä ruskeaa paperia, jolla voi päällystää paketit? Noissa kun vissiin pitäis kirjoittaa osoitetiedot suoraan pakettiin, eikä pakettikorttiin ja on lähettävänä vähän semmonen paketti, mihin ei paljoo kirjotella. Mietin, että pitääkö tässä ruveta teippaileen tohon jotain A4:n palasia...

Jos asunto on henkilöiden A ja B yhteinen ja henkilö A kutsuu vieraaksi henkilö C:n.. Henkilö B ei taas halua henkilö C:n olevan asunnossa, joten voiko henkilö B soittaa poliisit poistamaan henkilö C:n asunnosta ja voiko poliisi tuota tehdä, kun henkilö C on asunnossa henkilö A:n vieraana ja pyynnöstä.

Eikö siellä oo muutenki köyhtyny tuo ruokapuoli? Pehmiksetki joutuu nyt valuttamaan ite :D

joutuu vai :D voi harmi, mun pehmisannos voisi olla aika järkyttävän kokoinen vuori...

mut en oo ikeassa käyny ruokailemassa aikoihin, joten ton omppupiirakan poistuminen oli suuri pettymys.

joutuu vai :D voi harmi, mun pehmisannos voisi olla aika järkyttävän kokoinen vuori...

mut en oo ikeassa käyny ruokailemassa aikoihin, joten ton omppupiirakan poistuminen oli suuri pettymys.

Tällanen muistikuva olis. Mun käsittääkseni siinä tosin on joku annostelusysteemi, ettei sitä pysty rax-meiningillä kiskomaan.

Tällanen muistikuva olis. Mun käsittääkseni siinä tosin on joku annostelusysteemi, ettei sitä pysty rax-meiningillä kiskomaan.
Näin on, eli se kone annostelee siitä sulle sen pehmiksen, ja voin kertoa että et tule iloisesti yllättymään annoksen koosta. :(
Lihapullia ja muusia sentään saa edelleen entiseen malliin.

Jotkut käyttävät kyykätessä jonkinlaista levypainoa tai klapia kantapäiden alla. Kysymys kuuluukin, että mikä tämän tarkoitus oikein on?

Back
Ylös Bottom