Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi usein uutisoidaan esim. "pommituksessa kuoli naisia ja lapsia"? Lapset ymmärrän, mutta naiset kuitenkin nykyään tunkevat armeijaan ja poliisiin ja on kaiken maailman naiskiintiötkin olemassa, mutta naisia ei siltikään saa edes pommittaa?
Perinteisesti miehet ovat sotineet keskenään ja naiset ovat olleet kotirintamalla. Näin ollen naisiin ja lapsiin kohdistuneet iskut yleensä rinnastetaan mediassa siviilihenkilöiden eikä sotilaiden surmaamiseen, ja tämä lienee syy tuohon erittelyyn.En tarkoittanut, ettei tuommoisissa tapauksissa saisi ilmoittaa naisia vaan sitä, että usein etenkin ulkomaalaisilla kanavilla kerrotaan "pommituksessa kuoli xx määrä ihmisiä, joukossa naisia ja lapsia".
Tarviiko päänsärystä huolestua? Mietityttää siksi kun tänään ollut erityisen kipeä ja mulla ei koskaan säre päätä.
Mistä tiedät että se on erityisen kipeä jos koskaan ei muuten särje päätä? :D
No kysellään nyt lisää tyhmiä, kun kerta alotettiin!
Jos mä tungen mun sormen sun perseeseen, niin kummalla meillä on sormi perseessä?
Missä lajeissa(urheilu) naissukupuoli on parempi/tehnyt paremmat tulokset kuin miessukupuoli? Fyysisissä lajeissa tuskin monessakaan, mutta entä lajeissa joita ei pelkällä fysiikalla ratkaista (shakki,autourheilu,ammunta jne ns. taitolajit)?
monessa ampumalajissa on yläraja mitä voi saada pisteitä, ja maksimipisteitä on ampunut sekä miehet että naiset. Mutta jännä silti että siinäkin naisilla on helpotetut säännöt (vähemmän laukauksia, lyhyempi ampumamatka jne), ilmeisesti naiset on niin vitun heikkoja olentoja ettei jaksa painaa liipasinta yhtä montaa kertaa kuin mies