Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksi vastasyntyneelle lapselle annetaan pisteitä? vakuutusyhtiötä vartenko?
Näkeekö facebookista jostain ne henkilöt jotka olet itse poistanut kavereistasi? Entäs ne ketkä ovat poistaneet sinut?
Pikaisella selaamisella en löytänyt moisia..
Näkeekö facebookista jostain ne henkilöt jotka olet itse poistanut kavereistasi? Entäs ne ketkä ovat poistaneet sinut?
Pikaisella selaamisella en löytänyt moisia..

Karkkivärejä. Sellaisia erityisen kirkkaita, hohtavia, kiiltäviä huomiota herättäviä... miten sitä nyt kuvailisi. Laita vaikka googlen kuvahakuun candy paint, niin varmaan löytyy.Mitä automaalauksessa tarkoittaa candyvärit?
Oot laittanu porukkaa ignoree, ni sit et nää niit, eikä ne sua.
Mä nään ainaki ihmisiä, joita oon poistanu, mutten kaikkia...![]()

Niillä voidaan arvioida lapsen tilaa. Nämä "pisteet" eivät siis koostu vaan yhdestä asiasta vaan monesta eri tekijästä.miksi vastasyntyneelle lapselle annetaan pisteitä? vakuutusyhtiötä vartenko?
Nyt tämäkin pikkupoika kasvaa isoksi ja hyppää mukaan Kelan byrokratiaan. Eli siis, sain opiskelupaikan tälle syksylle ja tarkoitus olisi muuttaa opiskelupaikkakunnalle kunhan kämppä löytyy. Voi kuitenkin olla että joudun elämään vielä elo- ja syyskuun vanhempien luona. Kelan sivuilla sanotaan että hae opintotukea heti kun olen saanut tiedon opiskelupaikasta. Kannattaako minun siis hakea nyt opintotukea nykyisellä tilanteellani ja ilmoittaa muutoksista sitten Kelalle kun niitä tulee?
Osaisko joku kertoa mulle suomeksi umbrella termin määritelmän? .
tänks!