Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Because mint contains a substance called menthol (especially mint candy, which contains concentrated amounts to increase the “Minty-ness”).

The reason it makes things feel and taste colder is because the nerve endings on your tongue which are sensitive to cold contain ion channels known as Transient receptor potential Cation channels, (TRPM8 for short). Menthol temporarily modifies those channels to make them more sensitive then usual.

Saako turusta tai Lappeenrannasta ostaa do-win painonnostokenkiä? Jyväskylästä ei löydy, kesällä menossa noihin kaupunkeihin ainakin, vai pitääkö välillä pysähtyä helsingissä?

Jos Suomessa ei tästä hetkestä lähtien syntyisi enää yhtään lasta, eikä kukaan muuttaisi Suomeen tai sieltä pois, minä vuonna (arviolta) koko Suomi olisi täysin tyhjä ihmisistä? (Millä perusteella?)

Saako turusta tai Lappeenrannasta ostaa do-win painonnostokenkiä? Jyväskylästä ei löydy, kesällä menossa noihin kaupunkeihin ainakin, vai pitääkö välillä pysähtyä helsingissä?

Itse ostin omani turun länsikeskuksen intersportista. Kannattaa soitella etukäteen noihin intersportteihin ja kysellä.
Tuo länsikeskus oli turun ainoa kauppa jossa sillä hetkellä oli niitä muutama pari ja toinen vaihtoehto olisi ollut adidaksen 250 € hintainen malli.

Kuinka monen desibelin äänenvoimakkuus lähtee rysähdyksestä joka kuuluu kahden hlöauton nokkakolarista kun molemmilla on 120kmh vauhtia ja voimaakkuus mitataan 30cm päässä osumakohdasta?

Jos Suomessa ei tästä hetkestä lähtien syntyisi enää yhtään lasta, eikä kukaan muuttaisi Suomeen tai sieltä pois, minä vuonna (arviolta) koko Suomi olisi täysin tyhjä ihmisistä? (Millä perusteella?)

nuorin ihminen= Nyt syntynyt. naisten keskimääräinen elin-ikä= .n80 vuotta. jos sieltä nyt joku 100 vuotiaaks elää ni hyvä.

Eli max sata vuotta niin tänään syntyneet on kuollu.

Toi olis varmaan optimi tilanne SIC:ille, kun pääsisi käyttämään "En panis sua, vaikka olisit viimeinen mies suomessa"-pakkeihin "Kuka mua sillon enään estäisi ;)"-kortin.

Saako varusmiespalvelun aikana lähteä ulkomaille jos on vähän pidempi loma?

Back
Ylös Bottom