Itse olen täysin eri mieltä. Tiskaaminen ei sinänsä ole mikään iso operaatio, mutta kun pituutta on selkästi enemmän kuin keittiön suunnittelijalla, niin alaselkä huutaa hoosianna hyvinkin nopeasti. Pitäisi varmaan tiskata polvillaan... Noh, tilanteen pelastaa astianpesukone.
Mitä tekemistä tiskiaineella ja sinun pituudella on minkään kanssa? :D
Itsekin olen vain 181cm ja tiskitaso on ihan liian alhaalla. Ei sinänsä haittaa kun harvoin tulee tiskattua, mutta koska minä kokkaan niin kokatessa tuo vähän häiritsee.
Kyllä rasva ei lähde ilman tiskiainetta. Varsinkin erämaa oloissa kun pitää pestä jääkylmällä vedellä, tiskiaineen tärkeys korostuu.
Lähtee. Ja ainakin mulla on pysyny esim teflonit huippukunnossa, kun olen kokkauksen jälkeen ne pyyhkäissyt puhtaaksi. Niihinhän ei mitään pala ellei ole kunnon käsi. En tiedä teistä, mutta meillä tulee lämmintä ja jopa kuumaakin vettä hanasta.
Juoksevan kuuman veden alla peseminen on IMO paljon mukavampaa kuin laskea ensin tiskiallas täyteen (vaahtoa) vettä, ja sitten sieltä yrittää onkia niitä.
Edellisessä kämpässä oli muuten astianpesukone, mutta eipä sitä tullut kauheasti käytettyä. IMO isompi vaiva ensin täyttää se kone (ja ne pitää monesti esipestä kuitenkin, kun ei siellä astianpesukoneessa kaikki paska irtoa), odottaa että se kone jyllää, odottaa kun ne kuivuu ja sitten kykkiä ne sieltä koneesta kaappiin.
Sen sijaan että heti käytön jälkeen pesaisee käyttämänsä astian/astiat ja laittaa ne kaappiin.
Typerintä on toki jättää astioita altaaseen järjetön kasa paskaisena kuivumaan.