Liian harva vuori, mitä materiaalia? Ensimmäinen pesu pikkuisen tiivistää kangasta, se saattaa vähän auttaa.
Ihan polyesteriä tuo näyttäisi olevan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liian harva vuori, mitä materiaalia? Ensimmäinen pesu pikkuisen tiivistää kangasta, se saattaa vähän auttaa.
Kysästään ny ku jäin eilen pohtimaan. Salilla sellanen nuori jeppe teki maastavetoa. Rauhallinen tahti ja ihan ok maltilliset painot, mutta kalikka kantapäiden alla? Siis kyykyssähän noita korokkeita usein käytetään, mutta esim maastavedossa kun painon pitäisi selkeästi olla kantapäillä ja liikkeen suuntautua ikään kuin yläviistoon taaksepäin, niin tuo koroke kantapäiden alla herätti oman mielenkiinnon. En kehdannu nenääni asiaan tunkea kun ei tosiaan näyttänyt itseään siinä rikkovan.
Ei perkele helmikuun alussa viimeksi oli joku flunssapaska ja maanantaina oli työkaveri kuumeessa töissä rykimässä ja eiköhän siltä tarttunu saatana joku pöpö muhun. Tänään siis ollut kurkku hieman arka ja vähän tulee limayskää mutta muuten normaali olo niin meenkö illalla reenaamaan? Ei vittu kyllä malttas jättää reenejä välistä kun viikon tauko tuli pidettyä viimeksi.:face:
Nää on ihan yksilöllisiä, mut jos itellä on ollu vaan vähä kurkku kipee mutta ei muita oireita, niin salille oon menny. Eli jos ei ole sydämentykytyksiä, huimausta, kuumetta/lämpöä tai muuta paskaa, niin oon menny. Yleensä jopa nuhanalku poistunu kuvioista ku käyny repimässä reenin.
Oon ostamassa tällasta --> http://www.verkkokauppa.com/fi/product/18787/dhmfc/Samsung-UE32EH5000-32-Full-HD-LED-televisio eli mitä kaikkia hilppeitä mun tarvii ostaa lisäks että pääsen katsoon tosta ruudusta jotain? Jajoo myönnetään että oon ihan tonttu näiden kans
Viime sunnuntaina tuli kurkku kipeäksi, maanantaina ja tiistaina oli kova flunssa, eilen olo oli parempi. Yskä on edelleen kova, mutta olo on muutoin fyysisesti normaali. Lämpö on kuitenkin ihan aavistuksen koholla (36,6 --> ~37). Huomenna olisi tarkoitus mennä (ainakin melko varmasti) kavereiden kanssa pippaloihin, joissa on myös alkoholia tarjolla (otanko, se jää nähtäväksi). Kysymys kuitenkin kuuluu että onko se ok mennä tuonne, jos olo on muutoin hyvä, mutta tuo lämpö on ihan hiukan koholla? Jos otan buranan vaikka alle, alkoholin kanssahan tuon ei pitäisi reagoida mitenkään vaarallisesti.
Itse tekisin niin, että jättäsin buranan ottamatta ja lähtisin. Sitten, jos tulee kipeä/huono olo niin takasin kotiin. Jos otat sen buranan niin helposti tulee riehuttua liikaa ja seuraavana päivänä on kipeämpi olo. Jos olisi oikeasti fiksu, niin parantelisi loppuun asti himassa, mutta aina ei malta... :D
Mitä hittoa voi tehdä paneskeleville yläkerran naapureille? Vittu nytkin kun itse yrittää käydä nukkumaan niin jyystävät menemään kahdentoista jälkeen yöllä ja äijänkin huohotus kuuluu niin saatanan selvästi. Meen leikkaamaan sen munat kohta irti.
Mitä hittoa voi tehdä paneskeleville yläkerran naapureille? Vittu nytkin kun itse yrittää käydä nukkumaan niin jyystävät menemään kahdentoista jälkeen yöllä ja äijänkin huohotus kuuluu niin saatanan selvästi. Meen leikkaamaan sen munat kohta irti.
Ala voihkimaan samaan tahtiin.