Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaako mun näin lukiolaisena suorittaa hygieniapassi? Kotitalouden opettaja ilmoitti että koulussa olisi ensikuussa mahdollista suorittaa hygieniapassi. Kannattaisiko? Paranisko mahdollisuudet päästä tiettyihin kesätöihin?
Kiitos, on se kumma miten voi nimi unohtua :DLee Priest
Miten Benedikt Magnussonilla menee tällä hetkellä? Mistään en löydä tietoa miehestä.
Suositelkaa hesasta jotai halpaa kertamaksullista salia. Mielellään keskustan alueella.
Niin, periaatteessahan hygieniapassia ei tarvitsisi olla ensimmäiseen 3 kuukauteen ko. passia koskevan duunin aloittamisesta.En, mutta eikös kesätöihin voisi hakea ravintola-alalle jos omistaa tuon passin..?
Muutenkin ravintola-alan harjoittelijat ovat työnantajan kannalta hyvä vaihtoehto kesäekstroiksi, kun olet ensin saanut opettaa ihmisen talon tavoille ja ihan arjen tekemisessä nähnyt, miten ihminen pärjää.No mikäli opiskelijaravintoloilla viitataan opiskelijoiden käyttämiin yökerhoihin, niin ihan samalla tavalla siellä tarvitaan asiantuntevaa henkilökuntaa. Tarkoitus on myydä lyhyessä ajassa mahdollisimman monta tuotetta, jonka lisäksi olisi hyvä tietääkin vähän, että mitä tekee. Jos hommaa meinaa pyörittää kokemattomien ekstrojen voimin, niin toiminta ei ole kovin vahvoissa kantimissa. Usko pois, tätä on nähty ihan tarpeeksi.Opiskelijaravinteleihin pääsee suht helposti kesätöihin/extraamaan.
Huono hengitystekniikka ois ykkösvaihtoehto.
Onhan laitteessa jonkinlainen valmistajan takuu, jonka piiriin toi voi mennä, mutta se itse "kytkykauppa" ei ole käsittääkseni puhelimen osalta sen kummoisempi asia, kuin osamaksusopimus, joka ei velvoita operaattoria korvaamaan mitään ylimääräisiä tota puhelinta koskien.Ihanko itse joudun maksamaan, vaikka puhelin on mennyt rikki ihan ilman omaa toimintaa ja kytkykauppaa vielä se puolisen vuotta jäljellä.